We waren er gisteren al over uit dat je gewoon uit de kast was gekomen..quote:
Ik heb besloten dat als ik verloren zou gaan voor de vrouwen dat een te grote schok zou zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We waren er gisteren al over uit dat je gewoon uit de kast was gekomen..
Een pak van mijn hartquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat als ik verloren zou gaan voor de vrouwen dat een te grote schok zou zijn.
Dus ik ben gewoon weer de kast in gegaan
Grappig ben je wel, dat moet ik wel toegevenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat als ik verloren zou gaan voor de vrouwen dat een te grote schok zou zijn.
Dus ik ben gewoon weer de kast in gegaan
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel he, wij kunnen het dus nog steeds gewoon doen op het biljart
Nee, maar die zelfde deal ben je ook al met tijn aangegaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij ook wil kun je dat gewoon vragen hoor
Uhm, nee, die ben jij aangegaan, weliswaar was je vergeten om onder je eigen account in te loggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar die zelfde deal ben je ook al met tijn aangegaan
1. Bewijs maar dat ik het was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, nee, die ben jij aangegaan, weliswaar was je vergeten om onder je eigen account in te loggen.
Maar we weten allemaal dat jij Tijn wil. Dat geeft ook niks, mijn zegen heb je.
Ik zal zorgen dat het biljart klaar staat voor jullie zodat hij je lekker kan uitwonen
Lieve schat, je hoeft je niet zo stoer voor te doen nu he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1. Bewijs maar dat ik het was.
2. Uitgewoond worden heb ik andere contacten voor
3.
ik?? Ik heb het alleen maar over roze tiara's en mooie hoge pumps en glittermake-up met je gehad?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je hoeft je niet zo stoer voor te doen nu he.
Je hebt het al de hele dag nergens anders over.
Vanaf het moment dat je over hoge pumps begon ben ik een beetje afgedwaald.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik?? Ik heb het alleen maar over roze tiara's en mooie hoge pumps en glittermake-up met je gehad?
Ja, ik weet dat je mn rode pumps graag wil hebben, maar je voeten zijn iets te grootquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je over hoge pumps begon ben ik een beetje afgedwaald.
Mijn gedachte waren bij een naakte jou in je rode pumpsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je mn rode pumps graag wil hebben, maar je voeten zijn iets te groot
Dat is heel anders dan je normale MI's. Meestal heb je het toch over sexy figuren in diverse outfits. Zoals bouwvakker, indiaan, matroos, agent enz.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn gedachte waren bij een naakte jou in je rode pumps
Dit is je snappy remark?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is heel anders dan je normale MI's. Meestal heb je het toch over sexy figuren in diverse outfits. Zoals bouwvakker, indiaan, matroos, agent enz.
Intussen gooi je aubergines tegen een muur?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is je snappy remark?
Ik moet toegeven dat ik regelmatig mezelf probeer voor te stellen hoe sommige vrouwen eruit zouden zien in een indianenpak.
Niks mis mee
WT Heldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Intussen gooi je aubergines tegen een muur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |