Ik maak het mijn gasten graag naar hun zin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon onderdanigheid
Oh godquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik vond het toch een minder grote belediging dan toen ze dachten dat ik engels was.. De meeste (oke, niet allemaal) zijn lelijke dikke wijven met rollade pakkies
Hahaha. Dronken mensne zeker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god. Men heeft mij eens gevraagd of ik Chinees was.
Kom op...
15 met 10 jaar ervaringquote:
Chinees? Ik dacht altijd dat je Ghanees wasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god. Men heeft mij eens gevraagd of ik Chinees was.
Kom op...
Ook alleen omdat ik goede tieten hebquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat was jij, maar heb het je vergeven hoor
Jammer dat je er zelf zo onder lijdtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak het mijn gasten graag naar hun zin.
Ik ben ook zo fucking zwartquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Chinees? Ik dacht altijd dat je Ghanees was
quote:
Vergeleken met mij welquote:
Nee hoor, ik weet dat achter die grote bekken 2 hele kleine hartjes schuilen, en als jullie jezelf er beter bij voelen door mij een beetje af te zeiken dan kan ik dat wel hebben hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jammer dat je er zelf zo onder lijdt
Heee, ik zei net dat ik he biljart niet uitslootquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat achter die grote bekken 2 hele kleine hartjes schuilen, en als jullie jezelf er beter bij voelen door mij een beetje af te zeiken dan kan ik dat wel hebben hoor.
Someone has to be the bigger man
Ik zat met mijn been naast een witgeverfde muur op vakantie en je zag die muur gewoon wegkwijnenquote:
Ik heb het niet over jou schatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee, ik zei net dat ik he biljart niet uitsloot.
En terechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zat met mijn been naast een witgeverfde muur op vakantie en je zag die muur gewoon wegkwijnen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MC WIGGER NEEMT GEEN KORTE BROEKEN
Zo moet dat! Own die muur!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zat met mijn been naast een witgeverfde muur op vakantie en je zag die muur gewoon wegkwijnen
is er niks witters? Reflectiedingen reflecteren nog minder dan ikquote:
Hier zit helemaal geen hart, alleen een klompje diamantquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat achter die grote bekken 2 hele kleine hartjes schuilen, en als jullie jezelf er beter bij voelen door mij een beetje af te zeiken dan kan ik dat wel hebben hoor.
Someone has to be the bigger man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |