Ik stel volgende week woensdag voor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook.
Veel plezier
[..]
Puik plan maar dan wel onder het genot van dat roze/rode/whatever blikje fernandes.
Oh... En dan die Fuchsia, want er waren er twee.quote:
Dan heb ik al plannen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik stel volgende week woensdag voor.
Coolquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Hai Tijn. Misschien kom ik nog wel naar de meet.
Godverdomme man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
Het is Fernandes, ei. Jij hebt toch zo'n stuk glas ten behoeve van enige optische correctie op je neus staan? Is deze niet afdoende?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Hai Tijn. Misschien kom ik nog wel naar de meet.
Ik moet ook nog kijken hoe en watquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met OV gaat het niet meer lukken, maar misschien valt er nog wat te regelen
Je staat in de lijst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je staat in de lijst.
Newb wilde met mij mee vanuit hier. Dat moet ik nog even regelen met CM, Mur, Joy, Myr en Twi. Jij gaat vanuit thuis?Ja, misschien kan ik wat met mlig regelen, ik zal hem eens bellen van de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of rij jij misschien langs Utrecht/Amersfoort ofzo, dan zou ik misschien mee kunnen rijden ls je nog plek hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je staat in de lijst.
Newb wilde met mij mee vanuit hier. Dat moet ik nog even regelen met CM, Mur, Joy, Myr en Twi. Jij gaat vanuit thuis?Rij je langs utrecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Dan ga ik met jou meequote:
En doel je dan op een tikfout (s en z zitten dicht bij elkaar) of heb je dus gewoon het woord, dat ongeveer 10 keer correct getikt is in het vorige topic, over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme man.
Ik wilde snel zijn zodat Drommel het niet kon stelen.
[..]
Dinsdag of donderdag moet misschien wel lukken. Anders heb ik pas vanaf 3 september de tijdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stel jij maar een datum voor dan.
Ik denk dat ik dit maal gereden word.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, misschien kan ik wat met mlig regelen, ik zal hem eens bellen van de week.
Of rij jij misschien langs Utrecht/Amersfoort ofzo, dan zou ik misschien mee kunnen rijden ls je nog plek hebt.
Ik rij niet.quote:
Over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En doel je dan op een tikfout (s en z zitten dicht bij elkaar) of heb je dus gewoon het woord, dat ongeveer 10 keer correct getikt is in het vorige topic, over het hoofd gezien?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom trouwens even bedelen om medelijden vanwege helse pijnen vanwege een stoelgangprobleem
Roeren schijnt te helpenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom trouwens even bedelen om medelijden vanwege helse pijnen vanwege een stoelgangprobleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |