Geen fouten, maar genoeg punten om te verbeteren natuurlijk, finetuning.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:51 schreef Evie het volgende:
[..]
83 vergeet de TT..
Waarom hebben ze anders de verbeterde versie geïntroduceerd in 84?
Ik had geen inspiratiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:51 schreef Evie het volgende:
[..]
83 vergeet de TT..
Waarom hebben ze anders de verbeterde versie geïntroduceerd in 84?
bewijs maar eens dat dat een goed model isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef STING het volgende:
83, 84, puh.
Liever een 80 Premium Gold Limited Edition
Kom maar langsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]
bewijs maar eens dat dat een goed model is
Geef me even wat tijd om bij te komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Zie dat ontbreekt er aan het model uit 84 dan weer niet
Bang dat alles wat je zegt tegen je gebruikt wordt?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Damn, woman
Als ik dat doe, word ik een wandelende vibo
Nog niks van gemerktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
geen inspiratie en dat met twee van die lekkere wijven die je al de hele tijd proberen te inspireren
Komt omdat je traag van begrip bent. Geeft niet, wij helpen je wel.quote:
niet geluktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb je al geprobeerd te inspireren om een chocoladetaart te maken
Ik vind die Senseo reclame dan ook leuk, waarbij hij het hele huis perfect netjes heeft na het drinken van een kopje koffiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik ben dan ook wel razendsnel met afwassen enzo moet ik zeggen
Oh ik dacht dat jij ouder was.quote:
bite mequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat je traag van begrip bent. Geeft niet, wij helpen je wel.
Volgende week gaan we met je shoppen zodat je goed gekleed bij chaps naar binnen kunt.
Minpuntjes blijf je houden.quote:
Ik neem aan dat je tijn wilde quoten?quote:
Mannen bijtenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik dacht dat alleen mannen jou mochten bijten roy
Wat is dat lief? Kan je dat eten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen bijten![]()
Whehehehe ahhh wel een beetje lief blijven voor arme roy hoor
Kun jij voor mij voor de 11e wat goed gif regelen wat niet te traceren is? Dank jequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen bijten![]()
Whehehehe ahhh wel een beetje lief blijven voor arme roy hoor
Dat vinden wij zelf iig wel jaquote:
Mooie poging dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij voor mij voor de 11e wat goed gif regelen wat niet te traceren is? Dank je
you underestimate my powerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
leuk geprobeerd roy.. Je wint toch nooit
Power to bend over?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je bent al thuis. En wij hebben je territorium ingenomen
Mannelijkheid.. Dat ontbreekt wel in dit huis..
Ik zal dit even quottenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij voor mij voor de 11e wat goed gif regelen wat niet te traceren is? Dank je
Moehahaquote:
Nope kan ik nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn!! Wil jij nog 2 leuke vrouwen thuis hebben?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal dit even quottendan is het iig te traceren
It's a startquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope kan ik nietMaar kan wel naalden meenemen
Je verwacht dat we na deze openbare verkoop liever gaan doen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn!! Wil jij nog 2 leuke vrouwen thuis hebben?
Ik heb er hier nog 2 die je mag komen ophalen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Verkoop? Ik vraag er nergens geld voor. Wil zelfs geld toeleggenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verwacht dat we na deze openbare verkoop liever gaan doen?
Een je-weet-wel roykequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roy wil gratis gecastreert worden??
scheelt wel in de kostenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roy wil gratis gecastreert worden??
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebbert!quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]Plastic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Nee, dan heb je het over chocoladetaart. Je weet toch waar de supermarkt is?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is 13:50, dan spreek je niet meer van ontbijt he
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is 13:50, dan spreek je niet meer van ontbijt he
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kuttent was dicht.
Heb het maar vervangen met patatje oorlog.
Ik heb dan ook al ontbeten rond 9 uur.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]wel is ontbijt!!
[..]echt wtf dat je dat op dit tijdstip naar binnen kan werken!!
Je gaf me een half harde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan heb je het over chocoladetaart. Je weet toch waar de supermarkt is?
Pics!quote:
WTquote:
Ik durf niet ik vind 1 vrouw al lastigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn!! Wil jij nog 2 leuke vrouwen thuis hebben?
Ik heb er hier nog 2 die je mag komen ophalen
Hmpf, misschien vanavond, ik ben nu niet zo into lezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
WT
Je moet voor de grap eens de stukjes lezen van deze kerel:
http://www.geekologie.com/
Wat een held
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een vodka uit siberie gescoord waar alleen maar cyrillische letters op staan
En dan is het goeie vodka?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb een vodka uit siberie gescoord waar alleen maar cyrillische letters op staan
Daar hoopten GvsE en ik al op!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet ik vind 1 vrouw al lastig
Lijkt me geen crterium maar het maakt het wel wat meer kicken. Naar verluidt is hij wel batchgestookt.quote:
Daarom heb ik er zin an.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hoopten GvsE en ik al op!!
Wist je al dat Roy sinds gisteren uit de kast is? HINT HINT
Deze zijn heel lief hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet ik vind 1 vrouw al lastig
Geen slecht idee om dat eens te proberen, de twee zit immers binnenkort in de klok.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hoopten GvsE en ik al op!!
Wist je al dat Roy sinds gisteren uit de kast is? HINT HINT
Geen GHB?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze zijn heel lief hoor.
En je krijgt er ducttape bij
Over wat voor soort cadeautjes gaat dit?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaRoy
ik doe alleen aan geven en niet ontvangen
Daar is maar een manier om daar achter te komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over wat voor soort cadeautjes gaat dit?
Als ik mij er in verdiep zal dat best wel lukkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We achten jou kundig genoeg om dat zelf in elkaar te mengen.
Sla je voor die meet wel een groot verpakking GHB in dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry, dat heb ik straks zelf nog nodig om weer een beetje tot rust te kunnen komen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was 'ie nog een beetje vloeibaar?
Huftersquote:
Geen probleem, wil je roy zn nummer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaRoy
ik doe alleen aan geven en niet ontvangen
Mocht er straks iemand uit Gorinchem vermist worden, ik weet van niksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen probleem, wil je roy zn nummer?
Alleen met zeil.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ach tijn, roy bukt graag voor jezn bed staat de 11e al klaar voor je. En snachts mag je het biljart uitproberen..
NEEquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ach tijn, roy bukt graag voor jezn bed staat de 11e al klaar voor je. En snachts mag je het biljart uitproberen..
En Beuningen is ook een gevaarlijke plek tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Overigens chickie, die broodje frikandel op stationnetje gorinchem is echt top notchquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen probleem, wil je roy zn nummer?
Whahahahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht er straks iemand uit Gorinchem vermist worden, ik weet van niks
Die broodje? Echt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens chickie, die broodje frikandel op stationnetje gorinchem is echt top notch
Nicequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now draw me like one of your french girls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi, je zei komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klopt, durf jij niet meer te komen na vannacht
Ik dacht je gaat vallen over andere woorden, maar JA, gewoon die broodje.quote:
Die kruipt als wij weg zijn zn bed in om ff lekker een ouderwets potje te janken. En hard ook!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
Hey boss, I got you a present.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now draw me like one of your french girls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hey boss, I got you a present.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now draw me like one of your french girls.Zie punt 4 van onderstaande link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dat je er zo achter moest komen
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
Hey boss, I got you a present.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now draw me like one of your french girls.Hoe heet dit schepsel dat geoptimaliseerd is voor low-energy lifestyle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
WTquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heet dit schepsel dat geoptimaliseerd is voor low-energy lifestyle?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze krijgen vandaag extra goed te eten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zie punt 4 van onderstaande link.
Sorry dat je er zo achter moest komen
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
Hahahquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die slaapzak waar jij nu op zit...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat komen hooguit in zn eigen slaapzak op de bank omdat hups en ik het bed hadden opgeëist, stingeling
Zo zou ik mijn kat nooit noemen, maar Royco1 noemt zijn beest ook Sheldon geloof ik dus ik kijk nergens meer van op.quote:
Niet alleen zn bed was door ons opgeëist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat komen hooguit in zn eigen slaapzak op de bank omdat hups en ik het bed hadden opgeëist, stingeling
Sheldon is een baasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo zou ik mijn kat nooit noemen, maar Royco1 noemt zijn beest ook Sheldon geloof ik dus ik kijk nergens meer van op.
En dan heb je nog een varken thuis naar ik aanneem?quote:
Moet je dat nog vragen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan heb je nog een varken thuis naar ik aanneem?
Of ben je het zelf.
Het kan natuurlijk dat dit beest toen het nog een haarballetje was bij jou was ingetrokken in hetzelfde tijdsvenster toen je bovengemiddeld veel contact had met Joysa. Maar ik moet bekennen dat dit giswerk is en dat ik de achtergrond ervan niet ken.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat dit beest toen het nog een haarballetje was bij jou was ingetrokken in hetzelfde tijdsvenster toen je bovengemiddeld veel contact had met Joysa. Maar ik moet bekennen dat dit giswerk is en dat ik de achtergrond ervan niet ken.
Dat jij heel klein bent?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:11 schreef Watertornado het volgende:
Als ik Joysa voor me zie, zie ik voornamelijk haar schoenen voor me. Wat betekent dat denk je Murdera?
Ik zou hem maar onthouden van enige shoarma.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
tijn, kom je anders vannacht mn bedje al verwarmen?
Heb je haar ooit boos gemaakt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:11 schreef Watertornado het volgende:
Als ik Joysa voor me zie, zie ik voornamelijk haar schoenen voor me. Wat betekent dat denk je Murdera?
Ik weet niet, jij stond ergens te watchtoweren dus jij kan dat beter vertellen. Zag ze er boos uit?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij stond ergens te watchtoweren dus jij kan dat beter vertellen. Zag ze er boos uit?
Ja dat is goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
tijn, kom je anders vannacht mn bedje al verwarmen?
Whutquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:11 schreef Watertornado het volgende:
Bobquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]ze ziet er altijd boos uit.
Ohhh even een nummertje![]()
Hoe weet je dan of ze boos is? Als vrouwen naar je praten op korte afstand met een hogere geluidsdruk dan strikt noodzakelijk, zijn ze dan boos of gewoon opgewonden?quote:
Mn buikspieren zijn je dankbaar!quote:
Ligt eraan of je een vriend bent van de politie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef Royco1 het volgende:
weet er iemand hoeveel jaar je krijgt voor een dubbele moord?
Ligt eraan of je zoutzuur tot je beschikking hebt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef Royco1 het volgende:
Een feestje zou ik het niet willen noemenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:18 schreef Watertornado het volgende:
Maar er is een feestje gaande in het midden 's lands?
Goh, sinds wanneer ben jij zo moordlustig?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef Royco1 het volgende:
quote:
Bij mij zijn ze bijna altijd een combinatie van die 2quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of ze boos is? Als vrouwen naar je praten op korte afstand met een hogere geluidsdruk dan strikt noodzakelijk, zijn ze dan boos of gewoon opgewonden?
Hangt er vanaf. Maar 15 tot 20 jaar ongeveer met of zonder tbsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef Royco1 het volgende:
Niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een feestje zou ik het niet willen noemen
Opeens knapte er ietsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goh, sinds wanneer ben jij zo moordlustig?
Als je zegt dat je stemmen hoorde in je hoofd kun je er wel een paar jaar vanaf lullen.quote:
Ligt er maar net aan.. of ze je pakken en kunnen veroordelen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Maar 15 tot 20 jaar ongeveer met of zonder tbs
Noodweer dan geen strafquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zegt dat je stemmen hoorde in je hoofd kun je er wel een paar jaar vanaf lullen.
1 met Rotterdams accent?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zegt dat je stemmen hoorde in je hoofd kun je er wel een paar jaar vanaf lullen.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan.. of ze je pakken en kunnen veroordelen..
Beetje realistisch blijven mensen, we begeven ons in Nederland!!!
Kan hij het nog redden door B&J's te scoren? En dan als een kindje B&J-kastelen bouwen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja water, roy organiseert een verjaardagsfeestje voor me. Zonder chocoladetaart.
Gaat goed komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan.. of ze je pakken en kunnen veroordelen..
Beetje realistisch blijven mensen, we begeven ons in Nederland!!!
Als het nou geen haast heeft kun je wat geintjes uithalen met radioactieve spulletjes.quote:
Ligt er maar net aan wie je om wil leggen he?!quote:
Hm de kans dat je dan gepakt wordt gaat groot zijn denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het nou geen haast heeft kun je wat geintjes uithalen met radioactieve spulletjes.
Ik wil jou niet om laten leggen hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie je om wil leggen he?!
Als Evie het niet leuk vindt kan je haar beter meer gaan vrezen dan de straf die je anders te wachten staat
Ik denk het niet. Maar dat leg ik je nog wel een keer onder 4 ogen uit hoe je dat gaat aanpakken. De FSB leest mee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm de kans dat je dan gepakt wordt gaat groot zijn denk ik
Hij durft inmiddels niet eens meer op te staan om drinken voor ons in te schenken. Hoe gaat hij die B&J's dan regelen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan hij het nog redden door B&J's te scoren? En dan als een kindje B&J-kastelen bouwen.
Ik zie hier een market opportunity voor de B&J-koerier!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij durft inmiddels niet eens meer op te staan om drinken voor ons in te schenken. Hoe gaat hij die B&J's dan regelen?
2 lijken in dit geval!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon een paar matties met een bootje en dat lijk is zo verdwenen
In metselen in een muur is ook nog een optiequote:
Is het niet aan jou om de BJ te doen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij durft inmiddels niet eens meer op te staan om drinken voor ons in te schenken. Hoe gaat hij die B&J's dan regelen?
Die vinden ze altijd... en dan ben je alsnog de sjaakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In metselen in een muur is ook nog een optie
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar dat leg ik je nog wel een keer onder 4 ogen uit hoe je dat gaat aanpakken. De FSB leest mee.
Op zich wel maar Roy valt op mannen. Die wil geen vrouw in de buurt van zn schlong.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het niet aan jou om de BJ te doen?
Ik was gister met zo'n rus aan het praten (niet hierover overigens, gewoon over triviale dingen) zijn we klaar met het gesprek zegt ie van dit gesprek heeft nooit plaatsgevonden he?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]ahh komt goed.. leg ik je wel uit waarom ik denk dat je wel gepakt wordt..
Meestal pas als je al lang dood bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die vinden ze altijd... en dan ben je alsnog de sjaak
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor. hihi.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wel maar Roy valt op mannen. Die wil geen vrouw in de buurt van zn schlong.
Pas maar op dat ik mezelf niet op jou laat vallenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wel maar Roy valt op mannen. Die wil geen vrouw in de buurt van zn schlong.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was gister met zo'n rus aan het praten (niet hierover overigens, gewoon over triviale dingen) zijn we klaar met het gesprek zegt ie van dit gesprek heeft nooit plaatsgevonden he?
Hij is gewoon nog steeds bang dat er een zwarte auto voor komt rijden.
I hope I cut myself shaving tomorrowquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
And I hope that you die
And your death will come soon
I'll follow your casket
By the pale afternoon
And I'll watch while you're lowered
Down to your deathbed
And I'll stand over your grave till I'm sure that you're dead.
Murder by obesitas?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik mezelf niet op jou laat vallen
Dat eerste is toch een onwijs gaaf complimentquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Evie het volgende:
grmbl stomme mensen die zeggen dat ik op liv tyler lijk.. en waarom ik geen beugel neem omdat 1 tandje iets scheef staat BLEHHHH grrrrrr WOEDEAANVAL GRRRRRRR
Gewoon rustig blijven, en blijven lachenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Evie het volgende:
grmbl stomme mensen die zeggen dat ik op liv tyler lijk.. en waarom ik geen beugel neem omdat 1 tandje iets scheef staat BLEHHHH grrrrrr WOEDEAANVAL GRRRRRRR
Hmpgf.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste is toch een onwijs gaaf complimentLiv Tyler
![]()
![]()
Jawel, de meer vrouwen de beter!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen, ik denk niet dat GvsE en ik op de meet aanwezig zullen mogen zijn.
Roy gaat ons echt niet binnen laten hoor.quote:
Ik vind je op Catherine Keyl lijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Evie het volgende:
Ik sluis jullie wel naar binnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy gaat ons echt niet binnen laten hoor.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Evie het volgende:
Ik vind een beugel dezelfde soort ingreep als een rubberen tiet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
voor 1 tand een beugel nemenIjdeltuiten.
Kijk, ik snap dat mensen die niet zo goddelijk zijn als wij dat wellicht zouden doen, maar bij ons is het enkel iets dat ons benaderbaar maakt, dat mensen ons durven toe te spreken, omdat ze zien dat wij ooit toch een mensenlijke flaw hadden.
Score!quote:
Dat was eigenlijk wel iets dat ik overwoog.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind een beugel dezelfde soort ingreep als een rubberen tiet.
Wat mij betreft geen probleem, alleen vrouwen willen nooit te lang bij me in de buurt blijvenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je ze dan ook bij je houd is het goed
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste is toch een onwijs gaaf complimentLiv Tyler
![]()
![]()
Blijven ademen scheef staan en mn scheve tandje showenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven, en blijven lachen
Ik zou je kaaklijn iets laten optimizen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel iets dat ik overwoog.
Jij bent toch al een keer bij roy in zn kroeg geweest?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen probleem, alleen vrouwen willen nooit te lang bij me in de buurt blijven
Ach heb er al eens een beugel voor gehad.. maar vergeten spalkje te plaatsen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
voor 1 tand een beugel nemenIjdeltuiten.
Kijk, ik snap dat mensen die niet zo goddelijk zijn als wij dat wellicht zouden doen, maar bij ons is het enkel iets dat ons benaderbaar maakt, dat mensen ons durven toe te spreken, omdat ze zien dat wij ooit toch een mensenlijke flaw hadden.
Hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Blijven ademen scheef staan en mn scheve tandje showen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch al een keer bij roy in zn kroeg geweest?
Dat is een feitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach heb er al eens een beugel voor gehad.. maar vergeten spalkje te plaatsen..
Past gewoon bij me.. dit ben ik.. mensen moeten niet zo moeilijk doen!
Whut? Ga je me dan mooi maken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Watertornado het volgende:
Ow snel kijken wanneer de visagiecursussen weer beginnen
Hahaha dan ben ik best blij met livquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ach ja ik word meestal met Herman (idols) vergeleken. Geen idee waarom
Kloptquote:
Je kan gewoon niet zo goed zingen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ach ja ik word meestal met Herman (idols) vergeleken. Geen idee waarom
Roy wil met je mee geloof ik?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Watertornado het volgende:
Ow snel kijken wanneer de visagiecursussen weer beginnen
Liv was gister nog op TVquote:
Ik denk hetquote:
Denk dat het moeilijk wordt Evie, ik zal je gezicht volledig vol moeten klodderen.quote:
Roy weet daar niks meer vanquote:
Vloog er een of ander groot insect achter je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef Evie het volgende:
[..].... Ik schrok net toen ik in de spiegel keek...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Denk dat het moeilijk wordt Evie, ik zal je gezicht volledig vol moeten klodderen.
En dan van scratch alles wegsnijden.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Vloog er een of ander groot insect achter je?
Geweldig mannetje!quote:
Ik ben bijzonder vaardig met de scalpel no. 12.quote:
Make up moet je aanbrengen bij vrouwen, hoe kan dat nu gay zijn?quote:
niet in mijn lijfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder vaardig met de scalpel no. 12.
[glad ijs]quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie meer van de treinen was?
Nee, de primer moet je sculpturen, niet je gezicht. En dan gewoon afsauzen en kwasten.quote:
ik vertrouw dat afsauzen van je niet..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, de primer moet je sculpturen, niet je gezicht. En dan gewoon afsauzen en kwasten.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
ik vertrouw dat afsauzen van je niet..Gaat niet door
WAT IS ER MIS MET MIJN KAAKLIJNquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou je kaaklijn iets laten optimizen.
Ik heb ook 1 scheve tandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach heb er al eens een beugel voor gehad.. maar vergeten spalkje te plaatsen..
Past gewoon bij me.. dit ben ik.. mensen moeten niet zo moeilijk doen!
Sjongejonge, alsof ik jou ga insmeren met witte bonen in tomatensaus ofzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
ik vertrouw dat afsauzen van je niet..Gaat niet door
Goede MIquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sjongejonge, alsof ik jou ga insmeren met witte bonen in tomatensaus ofzo.
NOOOquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sjongejonge, alsof ik jou ga insmeren met witte bonen in tomatensaus ofzo.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET MIJN KAAKLIJN
[..]
Ik heb ook 1 scheve tandechte bazen hebben dat gewoon.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je een kroegbaas ziet kijken als een konijn dat midden op de weg zit te staren naar koplampen!
Cutenesslvl over 9000
Integreren die mensen eens, weer niet goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:
Je zou maar een zolderkamertje hebben, met polen die onder je wonen en dan ook nog eens de hele dag een draai-orgel voor de deur hebben staan. Zwaar leven.
Ik heb besloten ook te intregreren. Dwz, ik doe niks meer, ga wat domme youtube filmpjes kijken, trek een biertje open en wacht tot het 5 uur is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Integreren die mensen eens, weer niet goed.
Mensen die in dat inteeltdorp wonen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:
Je zou maar een zolderkamertje hebben, met polen die onder je wonen en dan ook nog eens de hele dag een draai-orgel voor de deur hebben staan. Zwaar leven.
ROFL IN GERMANquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die in dat inteeltdorp wonen.
Heb je ook een uil?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een zolderkamertje, nu heb ik meer een soort Harry Potterkast.
Damn it hey, ik spreek geen Duits, nu heb ik er niets van kunnen volgenquote:
Eentje met een batterij die geluid maakt als je op zijn rug drukt, 9 jaar geleden in een dierentuin gekregen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook een uil?
Ik wil nog niet op zoek naar een nieuwe woning.
Oh, dat lijkt me ook wel tof.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:18 schreef Faxie het volgende:
Hm Summer Darkness lijkt me op zich wel leuk voor een keer, maar ik heb geen zin om dat teringeind naar Utrecht te moeten gaan
Ahhh is leuk hoor! We hebben asbest enzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:18 schreef Faxie het volgende:
Hm Summer Darkness lijkt me op zich wel leuk voor een keer, maar ik heb geen zin om dat teringeind naar Utrecht te moeten gaan
Ik zie veel industial namen staan die ik wel ken.quote:
Waar woon je eigenlijk dat Utrecht zo ver is? Het is toch vrij het midden van Nederland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie veel industial namen staan die ik wel ken.
Maarja 't is kut dat de leuke dingen altijd zo ver zijn...
Als ik bij jou mag logeren zou ik het kunnen overwegen om te gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh is leuk hoor! We hebben asbest enzo
Ziet er wel chill uit opzich.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:18 schreef Faxie het volgende:
Putte, zuidwesten van Brabant. Zeker 1,5 uur rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk dat Utrecht zo ver is?
Ahhh kan je wel hier logeren hoor... moet er alleen waarsch om 7 uur weer uitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie veel industial namen staan die ik wel ken.
Maarja 't is kut dat de leuke dingen altijd zo ver zijn...
Mijn kamer is wel een tifuszooi... daar ga ik ook lekker niks aan doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik bij jou mag logeren zou ik het kunnen overwegen om te gaan
Uhm, had je die andere post van mij al gelezen toen je dit typte of niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh kan je wel hier logeren hoor... moet er alleen waarsch om 7 uur weer uit
Nopequote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm, had je die andere post van mij al gelezen toen je dit typte of niet?
Hup fax, stap die auto inquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh kan je wel hier logeren hoor... moet er alleen waarsch om 7 uur weer uit
Ik weet nooit zo goed wat ik van mr Polska moet vindenquote:
Dit nummer is absurd en daarom mega chillquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik van mr Polska moet vinden
Anderhalf uur is niet heel lang toch? Maar ik ben ook gewend om lang te reizenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is nog steeds een teringeind, en ik ben morgen ook al vroeg de hele dag weg...
Ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is nog steeds een teringeind, en ik ben morgen ook al vroeg de hele dag weg...
Gewoon in 1 keer door jong. Gelijk even Evie hosselenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fireball, fireballquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ookmoet mee naar een LARPiets whahaha
Geniaal
Niet te snel drinken dan.quote:
Evie valt niet zo makkelijk te hosselenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer door jong. Gelijk even Evie hosselen
Mooie dag toch?
Nouja even snel gekeken voor naar Utrecht CS.... 130 km en 1,5 uur rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anderhalf uur is niet heel lang toch? Maar ik ben ook gewend om lang te reizen
Die hossel ik bij Roy wel danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer door jong. Gelijk even Evie hosselen
Mooie dag toch?
Trein geen optie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja even snel gekeken voor naar Utrecht CS.... 130 km en 1,5 uur rijden.
Alleen 130 km betekent voor mij ook 60,- benzine, plus kaartje a 37,- plus minstens 15,- drankjes, 10,- parkeren....
parkeren is gratis als je maar weet waarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja even snel gekeken voor naar Utrecht CS.... 130 km en 1,5 uur rijden.
Alleen 130 km betekent voor mij ook 60,- benzine, plus kaartje a 37,- plus minstens 15,- drankjes, 10,- parkeren....
Ja daaag ik ga niet de trein inquote:
Niet op Faxie vallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Evie valt niet zo makkelijk te hosselen![]()
En valt ook niet zo snel op mensen
Je doet serieus aan LARP?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ergens bij A-city in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |