quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heet dit schepsel dat geoptimaliseerd is voor low-energy lifestyle?
Ze krijgen vandaag extra goed te eten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zie punt 4 van onderstaande link.
Sorry dat je er zo achter moest komen
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
Hahahquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heet dit schepsel dat geoptimaliseerd is voor low-energy lifestyle?
Die slaapzak waar jij nu op zit...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat komen hooguit in zn eigen slaapzak op de bank omdat hups en ik het bed hadden opgeëist, stingeling
Zo zou ik mijn kat nooit noemen, maar Royco1 noemt zijn beest ook Sheldon geloof ik dus ik kijk nergens meer van op.quote:
Niet alleen zn bed was door ons opgeëist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dat komen hooguit in zn eigen slaapzak op de bank omdat hups en ik het bed hadden opgeëist, stingeling
Sheldon is een baasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo zou ik mijn kat nooit noemen, maar Royco1 noemt zijn beest ook Sheldon geloof ik dus ik kijk nergens meer van op.
En dan heb je nog een varken thuis naar ik aanneem?quote:
Moet je dat nog vragen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan heb je nog een varken thuis naar ik aanneem?
Of ben je het zelf.
Het kan natuurlijk dat dit beest toen het nog een haarballetje was bij jou was ingetrokken in hetzelfde tijdsvenster toen je bovengemiddeld veel contact had met Joysa. Maar ik moet bekennen dat dit giswerk is en dat ik de achtergrond ervan niet ken.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat dit beest toen het nog een haarballetje was bij jou was ingetrokken in hetzelfde tijdsvenster toen je bovengemiddeld veel contact had met Joysa. Maar ik moet bekennen dat dit giswerk is en dat ik de achtergrond ervan niet ken.
Dat jij heel klein bent?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:11 schreef Watertornado het volgende:
Als ik Joysa voor me zie, zie ik voornamelijk haar schoenen voor me. Wat betekent dat denk je Murdera?
Ik zou hem maar onthouden van enige shoarma.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
tijn, kom je anders vannacht mn bedje al verwarmen?
Heb je haar ooit boos gemaakt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:11 schreef Watertornado het volgende:
Als ik Joysa voor me zie, zie ik voornamelijk haar schoenen voor me. Wat betekent dat denk je Murdera?
Ik weet niet, jij stond ergens te watchtoweren dus jij kan dat beter vertellen. Zag ze er boos uit?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij stond ergens te watchtoweren dus jij kan dat beter vertellen. Zag ze er boos uit?
Ja dat is goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
tijn, kom je anders vannacht mn bedje al verwarmen?
Whutquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:11 schreef Watertornado het volgende:
Bobquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]ze ziet er altijd boos uit.
Ohhh even een nummertje![]()
Hoe weet je dan of ze boos is? Als vrouwen naar je praten op korte afstand met een hogere geluidsdruk dan strikt noodzakelijk, zijn ze dan boos of gewoon opgewonden?quote:
Mn buikspieren zijn je dankbaar!quote:
Ligt eraan of je een vriend bent van de politie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef Royco1 het volgende:
weet er iemand hoeveel jaar je krijgt voor een dubbele moord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |