Geen fouten, maar genoeg punten om te verbeteren natuurlijk, finetuning.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:51 schreef Evie het volgende:
[..]
83 vergeet de TT..
Waarom hebben ze anders de verbeterde versie geïntroduceerd in 84?
Ik had geen inspiratiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:51 schreef Evie het volgende:
[..]
83 vergeet de TT..
Waarom hebben ze anders de verbeterde versie geïntroduceerd in 84?
bewijs maar eens dat dat een goed model isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef STING het volgende:
83, 84, puh.
Liever een 80 Premium Gold Limited Edition
Kom maar langsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]
bewijs maar eens dat dat een goed model is
Geef me even wat tijd om bij te komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Zie dat ontbreekt er aan het model uit 84 dan weer niet
Bang dat alles wat je zegt tegen je gebruikt wordt?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Damn, woman
Als ik dat doe, word ik een wandelende vibo
Nog niks van gemerktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
geen inspiratie en dat met twee van die lekkere wijven die je al de hele tijd proberen te inspireren
Komt omdat je traag van begrip bent. Geeft niet, wij helpen je wel.quote:
niet geluktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb je al geprobeerd te inspireren om een chocoladetaart te maken
Ik vind die Senseo reclame dan ook leuk, waarbij hij het hele huis perfect netjes heeft na het drinken van een kopje koffiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik ben dan ook wel razendsnel met afwassen enzo moet ik zeggen
Oh ik dacht dat jij ouder was.quote:
bite mequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat je traag van begrip bent. Geeft niet, wij helpen je wel.
Volgende week gaan we met je shoppen zodat je goed gekleed bij chaps naar binnen kunt.
Minpuntjes blijf je houden.quote:
Ik neem aan dat je tijn wilde quoten?quote:
Mannen bijtenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik dacht dat alleen mannen jou mochten bijten roy
Wat is dat lief? Kan je dat eten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen bijten![]()
Whehehehe ahhh wel een beetje lief blijven voor arme roy hoor
Kun jij voor mij voor de 11e wat goed gif regelen wat niet te traceren is? Dank jequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen bijten![]()
Whehehehe ahhh wel een beetje lief blijven voor arme roy hoor
Dat vinden wij zelf iig wel jaquote:
Mooie poging dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij voor mij voor de 11e wat goed gif regelen wat niet te traceren is? Dank je
you underestimate my powerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
leuk geprobeerd roy.. Je wint toch nooit
Power to bend over?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je bent al thuis. En wij hebben je territorium ingenomen
Mannelijkheid.. Dat ontbreekt wel in dit huis..
Ik zal dit even quottenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij voor mij voor de 11e wat goed gif regelen wat niet te traceren is? Dank je
Moehahaquote:
Nope kan ik nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |