Tijn!! Wil jij nog 2 leuke vrouwen thuis hebben?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal dit even quottendan is het iig te traceren
It's a startquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope kan ik nietMaar kan wel naalden meenemen
Je verwacht dat we na deze openbare verkoop liever gaan doen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn!! Wil jij nog 2 leuke vrouwen thuis hebben?
Ik heb er hier nog 2 die je mag komen ophalen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Verkoop? Ik vraag er nergens geld voor. Wil zelfs geld toeleggenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verwacht dat we na deze openbare verkoop liever gaan doen?
Een je-weet-wel roykequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roy wil gratis gecastreert worden??
scheelt wel in de kostenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roy wil gratis gecastreert worden??
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebbert!quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]Plastic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Nee, dan heb je het over chocoladetaart. Je weet toch waar de supermarkt is?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is 13:50, dan spreek je niet meer van ontbijt he
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is 13:50, dan spreek je niet meer van ontbijt he
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kuttent was dicht.
Heb het maar vervangen met patatje oorlog.
Ik heb dan ook al ontbeten rond 9 uur.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef Evie het volgende:
[..]wel is ontbijt!!
[..]echt wtf dat je dat op dit tijdstip naar binnen kan werken!!
Je gaf me een half harde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan heb je het over chocoladetaart. Je weet toch waar de supermarkt is?
Pics!quote:
WTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |