Hij durft inmiddels niet eens meer op te staan om drinken voor ons in te schenken. Hoe gaat hij die B&J's dan regelen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan hij het nog redden door B&J's te scoren? En dan als een kindje B&J-kastelen bouwen.
Ik zie hier een market opportunity voor de B&J-koerier!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij durft inmiddels niet eens meer op te staan om drinken voor ons in te schenken. Hoe gaat hij die B&J's dan regelen?
2 lijken in dit geval!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon een paar matties met een bootje en dat lijk is zo verdwenen
In metselen in een muur is ook nog een optiequote:
Is het niet aan jou om de BJ te doen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij durft inmiddels niet eens meer op te staan om drinken voor ons in te schenken. Hoe gaat hij die B&J's dan regelen?
Die vinden ze altijd... en dan ben je alsnog de sjaakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In metselen in een muur is ook nog een optie
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar dat leg ik je nog wel een keer onder 4 ogen uit hoe je dat gaat aanpakken. De FSB leest mee.
Op zich wel maar Roy valt op mannen. Die wil geen vrouw in de buurt van zn schlong.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het niet aan jou om de BJ te doen?
Ik was gister met zo'n rus aan het praten (niet hierover overigens, gewoon over triviale dingen) zijn we klaar met het gesprek zegt ie van dit gesprek heeft nooit plaatsgevonden he?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]ahh komt goed.. leg ik je wel uit waarom ik denk dat je wel gepakt wordt..
Meestal pas als je al lang dood bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die vinden ze altijd... en dan ben je alsnog de sjaak
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor. hihi.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wel maar Roy valt op mannen. Die wil geen vrouw in de buurt van zn schlong.
Pas maar op dat ik mezelf niet op jou laat vallenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wel maar Roy valt op mannen. Die wil geen vrouw in de buurt van zn schlong.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was gister met zo'n rus aan het praten (niet hierover overigens, gewoon over triviale dingen) zijn we klaar met het gesprek zegt ie van dit gesprek heeft nooit plaatsgevonden he?
Hij is gewoon nog steeds bang dat er een zwarte auto voor komt rijden.
I hope I cut myself shaving tomorrowquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
And I hope that you die
And your death will come soon
I'll follow your casket
By the pale afternoon
And I'll watch while you're lowered
Down to your deathbed
And I'll stand over your grave till I'm sure that you're dead.
Murder by obesitas?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik mezelf niet op jou laat vallen
Dat eerste is toch een onwijs gaaf complimentquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Evie het volgende:
grmbl stomme mensen die zeggen dat ik op liv tyler lijk.. en waarom ik geen beugel neem omdat 1 tandje iets scheef staat BLEHHHH grrrrrr WOEDEAANVAL GRRRRRRR
Gewoon rustig blijven, en blijven lachenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Evie het volgende:
grmbl stomme mensen die zeggen dat ik op liv tyler lijk.. en waarom ik geen beugel neem omdat 1 tandje iets scheef staat BLEHHHH grrrrrr WOEDEAANVAL GRRRRRRR
Hmpgf.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste is toch een onwijs gaaf complimentLiv Tyler
![]()
![]()
Jawel, de meer vrouwen de beter!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen, ik denk niet dat GvsE en ik op de meet aanwezig zullen mogen zijn.
Roy gaat ons echt niet binnen laten hoor.quote:
Ik vind je op Catherine Keyl lijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:33 schreef Evie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |