NOOOquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sjongejonge, alsof ik jou ga insmeren met witte bonen in tomatensaus ofzo.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET MIJN KAAKLIJN
[..]
Ik heb ook 1 scheve tandechte bazen hebben dat gewoon.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je een kroegbaas ziet kijken als een konijn dat midden op de weg zit te staren naar koplampen!
Cutenesslvl over 9000
Integreren die mensen eens, weer niet goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:
Je zou maar een zolderkamertje hebben, met polen die onder je wonen en dan ook nog eens de hele dag een draai-orgel voor de deur hebben staan. Zwaar leven.
Ik heb besloten ook te intregreren. Dwz, ik doe niks meer, ga wat domme youtube filmpjes kijken, trek een biertje open en wacht tot het 5 uur is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Integreren die mensen eens, weer niet goed.
Mensen die in dat inteeltdorp wonen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:
Je zou maar een zolderkamertje hebben, met polen die onder je wonen en dan ook nog eens de hele dag een draai-orgel voor de deur hebben staan. Zwaar leven.
ROFL IN GERMANquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die in dat inteeltdorp wonen.
Heb je ook een uil?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook een zolderkamertje, nu heb ik meer een soort Harry Potterkast.
Damn it hey, ik spreek geen Duits, nu heb ik er niets van kunnen volgenquote:
Eentje met een batterij die geluid maakt als je op zijn rug drukt, 9 jaar geleden in een dierentuin gekregen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook een uil?
Ik wil nog niet op zoek naar een nieuwe woning.
Oh, dat lijkt me ook wel tof.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:18 schreef Faxie het volgende:
Hm Summer Darkness lijkt me op zich wel leuk voor een keer, maar ik heb geen zin om dat teringeind naar Utrecht te moeten gaan
Ahhh is leuk hoor! We hebben asbest enzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:18 schreef Faxie het volgende:
Hm Summer Darkness lijkt me op zich wel leuk voor een keer, maar ik heb geen zin om dat teringeind naar Utrecht te moeten gaan
Ik zie veel industial namen staan die ik wel ken.quote:
Waar woon je eigenlijk dat Utrecht zo ver is? Het is toch vrij het midden van Nederland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie veel industial namen staan die ik wel ken.
Maarja 't is kut dat de leuke dingen altijd zo ver zijn...
Als ik bij jou mag logeren zou ik het kunnen overwegen om te gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh is leuk hoor! We hebben asbest enzo
Ziet er wel chill uit opzich.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:18 schreef Faxie het volgende:
Putte, zuidwesten van Brabant. Zeker 1,5 uur rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk dat Utrecht zo ver is?
Ahhh kan je wel hier logeren hoor... moet er alleen waarsch om 7 uur weer uitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie veel industial namen staan die ik wel ken.
Maarja 't is kut dat de leuke dingen altijd zo ver zijn...
Mijn kamer is wel een tifuszooi... daar ga ik ook lekker niks aan doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik bij jou mag logeren zou ik het kunnen overwegen om te gaan
Uhm, had je die andere post van mij al gelezen toen je dit typte of niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh kan je wel hier logeren hoor... moet er alleen waarsch om 7 uur weer uit
Nopequote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm, had je die andere post van mij al gelezen toen je dit typte of niet?
Hup fax, stap die auto inquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh kan je wel hier logeren hoor... moet er alleen waarsch om 7 uur weer uit
Ik weet nooit zo goed wat ik van mr Polska moet vindenquote:
Dit nummer is absurd en daarom mega chillquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik van mr Polska moet vinden
Anderhalf uur is niet heel lang toch? Maar ik ben ook gewend om lang te reizenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is nog steeds een teringeind, en ik ben morgen ook al vroeg de hele dag weg...
Ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is nog steeds een teringeind, en ik ben morgen ook al vroeg de hele dag weg...
Gewoon in 1 keer door jong. Gelijk even Evie hosselenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fireball, fireballquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ookmoet mee naar een LARPiets whahaha
Geniaal
Niet te snel drinken dan.quote:
Evie valt niet zo makkelijk te hosselenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer door jong. Gelijk even Evie hosselen
Mooie dag toch?
Nouja even snel gekeken voor naar Utrecht CS.... 130 km en 1,5 uur rijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anderhalf uur is niet heel lang toch? Maar ik ben ook gewend om lang te reizen
Die hossel ik bij Roy wel danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer door jong. Gelijk even Evie hosselen
Mooie dag toch?
Trein geen optie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja even snel gekeken voor naar Utrecht CS.... 130 km en 1,5 uur rijden.
Alleen 130 km betekent voor mij ook 60,- benzine, plus kaartje a 37,- plus minstens 15,- drankjes, 10,- parkeren....
parkeren is gratis als je maar weet waarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja even snel gekeken voor naar Utrecht CS.... 130 km en 1,5 uur rijden.
Alleen 130 km betekent voor mij ook 60,- benzine, plus kaartje a 37,- plus minstens 15,- drankjes, 10,- parkeren....
Ja daaag ik ga niet de trein inquote:
Niet op Faxie vallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Evie valt niet zo makkelijk te hosselen![]()
En valt ook niet zo snel op mensen
Je doet serieus aan LARP?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ergens bij A-city in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |