En kogelstotenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Libie gaat goud pakken op het onderdeel schieten
Dorian van Rijsselberghe.quote:
Ranomi vind ik een gedrocht en over de mannen heb ik geen mening.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die loopt niet mee maar ik vind het wel een mooie meid, Ranomi, Epke, Dorian, Bas Verweijen, toch bepaald geen lelijke mensen...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef LDS het volgende:
Die grappen van sjek:
Waarom kaarten de beatles nooit?
Want Paul mekaartnie
Serieus vandaag op radio einz
Die grappen van sjek:
Want Paul mekaartnie
volgens mij lopen die niet meequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef franklop het volgende:
bij de hockeydames loopt er nog wel wat lekkers rond
Die grappen van sjek:
Want Paul mekaartnie
Zie die Camilla uit haar dak gaan van het zien van die groet....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef Skwish het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahum..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef franklop het volgende:
bij de hockeydames loopt er nog wel wat lekkers rond
En dan schieten als sportquote:
Want ze moet alleen vangen?quote:
quote:
Daar gaat mijn grapquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:16 schreef beantherio het volgende:
Waarom zien de Mexicanen er uit als Pinata's?
kijken mag toch schat?quote:
Caro Emerald.quote:
BBCquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef Szura het volgende:
Zeiden ze op de BBC nou dat Hulk voor Mexico speelt?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef marcodej het volgende:
Die Micronees had gewoon met een heel klein vlaggetje moeten lopen. Gewoon, voor de zelfspot.
lag ie geblesseerd op de grond dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef Malahide het volgende:
Dacht ff dat Arjen Robben bij Monaco liep!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe eens niet zo achterlijk met je beperkte topografische kennis.
kerel alsof jij dat land wel kende.. doe niet zo malquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe eens niet zo achterlijk met je beperkte topografische kennis.
Hoe moeten de Mongolen er dan bij lopen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef marcodej het volgende:
Die Micronees had gewoon met een heel klein vlaggetje moeten lopen. Gewoon, voor de zelfspot.
LeLe!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:18 schreef Khaleesi het volgende:
aller en bateau dans le disco. show monaco!
Euh ja... Eilandengroep ten oosten van Papua Nieuw-Guinea.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kerel alsof jij dat land wel kende.. doe niet zo mal
Ik dacht: zal wel een eiland(engroep) zijn in de stille oceaan en voilaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kerel alsof jij dat land wel kende.. doe niet zo mal
en dat heb je net niet even gegoogled? Doe niet zo interessant gastquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Euh ja... Eilandengroep ten oosten van Papua Nieuw-Guinea.
Idioot
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Let op je fiets en portemonnee, ze zijn binnen
Doe normaal manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
die gaan lekker eten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef franklop het volgende:
marrocco, bepakt en bezakt komen ze het stadion uit
Viel mij ook direct op. Zo'n typisch vlassnorretje.quote:
Sommige mensen dragen deze kennis gewoon met zich mee. Gek hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en dat heb je net niet even gegoogled? Doe niet zo interessant gast
Nee, dat heb ik niet gegoogled. Maar geloof wat je wil gelovenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en dat heb je net niet even gegoogled? Doe niet zo interessant gast
netherlands antilles bestaat niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:20 schreef themole het volgende:
Namibia
Nauru
Nepal
Netherlands
Netherlands Antilles
Dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:20 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Sommige mensen dragen deze kennis gewoon met zich mee. Gek he
BBCquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:21 schreef Blik het volgende:
Bizar, jullie zijn allemaal een stuk eerder dan ik. Terwijl ik live kijk op de tv...
Geen digitale tvquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:21 schreef Blik het volgende:
Bizar, jullie zijn allemaal een stuk eerder dan ik. Terwijl ik live kijk op de tv...
Nee nee, even wachten op de Maagdeneilandenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Steward het volgende:
Zo Nederland is geweest en nu naar bed allemaal!
Iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Steward het volgende:
Ik wil wel weten wie de vlam gaat ontsteken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Steward het volgende:
Ik kijk nu 2 uur, precies bij het land voor nederland knalt de stream van NOS eruitquote:
Paul moet nog komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Steward het volgende:
Ik moet wel vroeg op, maar nu ga ik het uitzitten ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Steward het volgende:
Echt meer dan bij de andere landen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond het applaus wel meevallen anders...
haten op narniaquote:
Je hoorde echt duidelijk dat er veel meer applaus opeens was dan bij andere landen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond het applaus wel meevallen anders...
Bond, James Bondquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wie de vlam gaat ontsteken.
Leuk juist! Geen eenheidsworstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Malahide het volgende:
Kleding van NL zag er goed niet, niet allemaal hetzelfde.
Je moet weer muntgeld in je PC gooien, daarom.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:23 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Waarom opeens geen uitzending meer???
Ja, nog een half uur wachtenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wie de vlam gaat ontsteken.
Omdat NOS.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:23 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Waarom opeens geen uitzending meer???
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_Summer_Olympics_Parade_of_Nationsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:23 schreef KingRoland het volgende:
wie heeft die hele lijst met landen die nog komen? kan je aub posten
Ik krijg al 40 maagden als ik dood ga heb ik uit zekere bronnen vernomen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nee nee, even wachten op de Maagdeneilanden
Hier dus ook. 'Er is op dit moment geen uitzending'. WTF?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik kijk nu 2 uur, precies bij het land voor nederland knalt de stream van NOS eruit_!!!!!
Ik niet, dankzij die prutsers van de NOS.quote:
ow ja die kutamerikanen moeten ook nogquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:23 schreef beantherio het volgende:
Het Amerikaanse leger gaat bijna het stadion binnenvallen
Fok wordt ook gerepresenteerd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nee nee, even wachten op de Maagdeneilanden
Same here.... echt precies voor Nederland..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik niet, dankzij die prutsers van de NOS.
Waren idd maar een paar landen waar je zoveel applaus hoordequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:23 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je hoorde echt duidelijk dat er veel meer applaus opeens was dan bij andere landen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |