Echt? Dat vind ik zo'n gladjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yesdie mannelijke hoofdrol speler is best
Oooooh cooool!quote:
Uhhh?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Nu ik dit programma zo zie missen wij hier wel idiote kandidaten....
Missen is een groot woord. Ik mis Cherylquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Nu ik dit programma zo zie missen wij hier wel idiote kandidaten....
quote:
Nou... behalve beesten die op het podium schijten hebben we hier in Nederland veel grappigs ofzoquote:
Niet in deze, maar andere talentenshows welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... behalve beesten die op het podium schijten hebben we hier in Nederland veel grappigs ofzo
quote:
Maar dit is juist het podium daarvoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet in deze, maar andere talentenshows wel
Truequote:
quote:
ja echt! Ik hou van zingenquote:
In ieder geval niet zo'n bijdehandjequote:
Sssst zometeen komt hij nog hiernaartoe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
Waar is babewatcher eigenlijk, dit is zijn kwartiertje?
Balkonplaatsquote:
Idd, die zien we al genoegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo'n bijdehandje
Zoals deze twee
quote:
Love him alreadyquote:
Beetje betweterigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat brilletje van dat meisje, zo'n skattig montuurtje.
Klopt, ik heb er 2quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er nog genoeg slimme kinderen rond en zal dit altijd zo blijven
Naïefe moederliefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die moeten die montuurtjes wel op de neus gedrukt blijven krijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er nog genoeg slimme kinderen rond en zal dit altijd zo blijven
Achja, volgens mij zijn dat van die montuurtjes waarvan je als je kind 10 jaar later je moeder haat omdat zij het in haar kop haalde jou zo'n montuurtje uit te zoekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar die moeten die montuurtjes wel op de neus gedrukt blijven krijgen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Naïefe moederliefdeMag jij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik sloeg ooit een plankje kapot. Voor een programma op Villa Achterwerk was dat. Vond dat al heel watquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook nog een stapeltje tegels staan.
Wie?
Echt wel!!!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik sloeg ooit een plankje kapot. Voor een programma op Villa Achterwerk was dat. Vond dat al heel wat
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef Pheno het volgende:
Deze moet in het voorprogramma van Rammstein
quote:
quote:
De Paul de groetenquote:
Van de deurquote:
toedels!! Ik kom straks ook denk ikquote:
OSquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Gevaarlijke vrouw voor in je slaapkamer. De vonken vliegen er zeker vanaf.
Oh.quote:
Why, zonder vonken geen lol in de slaapkamerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, als je de vrouw bent. Ik lag onder het bed.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Why, zonder vonken geen lol in de slaapkamer
Mwoah.... Chilly Gel it isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik verzin wel een kinky ridderact. Met een hoop blik.
Jij bent stiekem René?quote:
dit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |