Die isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken nooit hun echte namen, maar neem aan dat je Patrick Jane bedoelt?
Ik 1 september karaokequote:
wat jij bedoel? Je gaat in een bar karaoke zingen? Of hebbie een karaokeset voor thuis die je dan krijgt ofzo?quote:
Ik ga kopen een karaokesetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat jij bedoel? Je gaat in een bar karaoke zingen? Of hebbie een karaokeset voor thuis die je dan krijgt ofzo?
Minimaal Ajax stadion.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat jij bedoel? Je gaat in een bar karaoke zingen? Of hebbie een karaokeset voor thuis die je dan krijgt ofzo?
Rockband 3 met Rammstein karaokequote:
Hell Yeahquote:
Echt? Dat vind ik zo'n gladjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yesdie mannelijke hoofdrol speler is best
Oooooh cooool!quote:
Uhhh?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Nu ik dit programma zo zie missen wij hier wel idiote kandidaten....
Missen is een groot woord. Ik mis Cherylquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Nu ik dit programma zo zie missen wij hier wel idiote kandidaten....
quote:
Nou... behalve beesten die op het podium schijten hebben we hier in Nederland veel grappigs ofzoquote:
Niet in deze, maar andere talentenshows welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... behalve beesten die op het podium schijten hebben we hier in Nederland veel grappigs ofzo
quote:
Maar dit is juist het podium daarvoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet in deze, maar andere talentenshows wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |