quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
Act stil te leggen ivm jeugdige kijkers?quote:
Nope, vrouwen eigenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef Pheno het volgende:
Als je vrouw weer Grease gaat meeblerren, moet ik me dan zorgen maken?
Ik maak me zorgen als jij meedoet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef Pheno het volgende:
Als je vrouw weer Grease gaat meeblerren, moet ik me dan zorgen maken?
Nee maar gaat op zeker gebeurenquote:
Ik miep mee, dat is andersquote:
Wat vindt jij wel leuk?quote:
Ik heb de DVD box met Saturday Night Fever erbijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
GreaseAl 100 miljoen miljard keer gezien
...sterker nog. Ik kijk hem nu weer
kankeren, denk ikquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de DVD box met Saturday Night Fever erbij
Hmm Dexter oke, VI ook, de rest niet mijn dingquote:
Die brengt 24 augustus een album uit en heeft nu een zeikplaat. Werd op Facebook bekend gemaakt.... ze werd helemaal afgemaaktquote:
You get in the bowl!quote:
Oeh oeh oeh ik heb vandaag een boek van Poe gescoordquote:
Die gaat naar Polenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
Alhoewel, waar is Ben, ik zie hem alleen in KFC-reclames
Ik moet maar eens op facebook, mag ik daar ook zeiken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die brengt 24 augustus een album uit en heeft nu een zeikplaat. Werd op Facebook bekend gemaakt.... ze werd helemaal afgemaakt
Ik snap meteen waarom al die Polen naar Nederland komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gaat naar Polenen brengt nummertjes uit. Hoor je nog wel genoeg van
Jij welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet maar eens op facebook, mag ik daar ook zeiken?
Clive Barker is ook een aanrader, Books of Blood (hij is de schrijver van Hellraiser).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh ik heb vandaag een boek van Poe gescoord
The pit and the pendulum
Heb je ook grease 2??quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de DVD box met Saturday Night Fever erbij
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet maar eens op facebook, mag ik daar ook zeiken?
Even noterenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Clive Barker is ook een aanrader, Books of Blood (hij is de schrijver van Hellraiser).
Is dat zoiets als Titanic 2?quote:
Die is dramatischquote:
Ik hoop op een Grease singalong, maar het is altijd Sound of Music, die vind ik dan weer geen moer aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel weer eens zin in een meezingfilm kijken.
1 september karaokequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel weer eens zin in een meezingfilm kijken.
Natuurlijk mag je roken.quote:
quote:
Muziek hoor je welquote:
Dat boeit mij niet, ik hoor de muziek.quote:
wat?quote:
Die jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken nooit hun echte namen, maar neem aan dat je Patrick Jane bedoelt?
Die isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken nooit hun echte namen, maar neem aan dat je Patrick Jane bedoelt?
Ik 1 september karaokequote:
wat jij bedoel? Je gaat in een bar karaoke zingen? Of hebbie een karaokeset voor thuis die je dan krijgt ofzo?quote:
Ik ga kopen een karaokesetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat jij bedoel? Je gaat in een bar karaoke zingen? Of hebbie een karaokeset voor thuis die je dan krijgt ofzo?
Minimaal Ajax stadion.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat jij bedoel? Je gaat in een bar karaoke zingen? Of hebbie een karaokeset voor thuis die je dan krijgt ofzo?
Rockband 3 met Rammstein karaokequote:
Hell Yeahquote:
Echt? Dat vind ik zo'n gladjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yesdie mannelijke hoofdrol speler is best
Oooooh cooool!quote:
Uhhh?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Nu ik dit programma zo zie missen wij hier wel idiote kandidaten....
Missen is een groot woord. Ik mis Cherylquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Nu ik dit programma zo zie missen wij hier wel idiote kandidaten....
quote:
Nou... behalve beesten die op het podium schijten hebben we hier in Nederland veel grappigs ofzoquote:
Niet in deze, maar andere talentenshows welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... behalve beesten die op het podium schijten hebben we hier in Nederland veel grappigs ofzo
quote:
Maar dit is juist het podium daarvoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet in deze, maar andere talentenshows wel
Truequote:
quote:
ja echt! Ik hou van zingenquote:
In ieder geval niet zo'n bijdehandjequote:
Sssst zometeen komt hij nog hiernaartoe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
Waar is babewatcher eigenlijk, dit is zijn kwartiertje?
Balkonplaatsquote:
Idd, die zien we al genoegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo'n bijdehandje
Zoals deze twee
quote:
Love him alreadyquote:
Beetje betweterigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat brilletje van dat meisje, zo'n skattig montuurtje.
Klopt, ik heb er 2quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er nog genoeg slimme kinderen rond en zal dit altijd zo blijven
Naïefe moederliefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die moeten die montuurtjes wel op de neus gedrukt blijven krijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er nog genoeg slimme kinderen rond en zal dit altijd zo blijven
Achja, volgens mij zijn dat van die montuurtjes waarvan je als je kind 10 jaar later je moeder haat omdat zij het in haar kop haalde jou zo'n montuurtje uit te zoekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar die moeten die montuurtjes wel op de neus gedrukt blijven krijgen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Naïefe moederliefdeMag jij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik sloeg ooit een plankje kapot. Voor een programma op Villa Achterwerk was dat. Vond dat al heel watquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook nog een stapeltje tegels staan.
Wie?
Echt wel!!!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik sloeg ooit een plankje kapot. Voor een programma op Villa Achterwerk was dat. Vond dat al heel wat
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef Pheno het volgende:
Deze moet in het voorprogramma van Rammstein
quote:
quote:
De Paul de groetenquote:
Van de deurquote:
toedels!! Ik kom straks ook denk ikquote:
OSquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Gevaarlijke vrouw voor in je slaapkamer. De vonken vliegen er zeker vanaf.
Oh.quote:
Why, zonder vonken geen lol in de slaapkamerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, als je de vrouw bent. Ik lag onder het bed.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Why, zonder vonken geen lol in de slaapkamer
Mwoah.... Chilly Gel it isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik verzin wel een kinky ridderact. Met een hoop blik.
Jij bent stiekem René?quote:
dit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet luisterenquote:
Ik dacht hetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou dat mens ook in de coulissen gooien!
It's me Marioquote:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Is dat die alesha dixon, met dat ene hitje, trouwens?
Hij is wel lenigquote:
Botst hij tijdens het parkeren?quote:
Hij heeft 3 lijntjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Btw ze vroeg waarom scheren mensen hun wenkbrauw, maar volgens mij heeft hij een litteken
Ik zie 1 dikke witte streepquote:
Ja hij verstaat er geen zak vanquote:
Nah kwam wel wat bij kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
Met het licht aan zal het wel een kut act zijn
Hier ook.. denk dat Luxemburg dood is.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zo bloody cocksucking asslicking motherfucking irritant!
Dan ga ik dat volgende week alleen maar doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zo bloody cocksucking asslicking motherfucking irritant!
Sorry tikfoutquote:
houd je bek, vindt je lekker!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
René vindt dat Patrick niet hardop moet boeren. Trouwens.
Automatismequote:
Denk dat ze goed kan zuigen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat heeft ze daarvoor gedaan bij Simon? 1 bescheiden hitje..
Yup en dr 2de was dacht ik nog minderquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kijk naar d'r mond.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat jurylid, weet veel van dansen, althans zo komt ze overquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja, dat klopt idd wel geloof ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat jurylid, weet veel van dansen, althans zo komt ze over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |