SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
altijd zeiken wanneer mensen gaan hunten gaat mevrouw het zelf doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kkweaboo wie had nou de lapo, ohja
beter laat dan nooitquote:
smiley overloadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:40 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
:B :c %___% gooby wat leuk een verjaardagstopic omg dank jr
![]()
bewijs dat ik altijd zeik daarover en ik huntte niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
altijd zeiken wanneer mensen gaan hunten gaat mevrouw het zelf doen
'gwn'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bewijs dat ik altijd zeik daarover en ik huntte niet?
volgende TT 'Gefeliciteerd Beach'quote:
Ik had nog een gewone post aankomen hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dan 'vol' dat is pas dom
shit je bent te slim voor mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:42 schreef Beach het volgende:
[..]
stiekem wil ik dat juist. omgekeerd psiegologie
watquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had nog een gewone post aankomen hoor
nou dat ik een post wou makenquote:
toch hou ik van je beachselsquote:
ja dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nou dat ik een post wou maken
maar hij was vol gepost met 'gwn'
op je verjaardag wachtenquote:
lapo-gehunt wordt niet getolereerdquote:
Furbies waren stoerquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Furbies waren stoer
Ik had er geenWas niet Christelijk genoeg
Pas met kerst vrede op aarde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef JanPiraat het volgende:
Niet vechten vrede op aarde omggg en dit op mn verjaardagStpppeuhh stoppeuh
ik weet eigenlijk niet waarom het niet christelijk genoeg zou moeten zijn maar dat was wel de redenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]zeker teveel geschoeid op de evolutieleer, ouders ook he
ik doe niet aan vechtenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef JanPiraat het volgende:
Niet vechten vrede op aarde omggg en dit op mn verjaardagStpppeuhh stoppeuh
Ik kan ook niks bedenken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet waarom het niet christelijk genoeg zou moeten zijn maar dat was wel de reden
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet waarom het niet christelijk genoeg zou moeten zijn maar dat was wel de reden
behoorlijk vreemd jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat, dat is best extreem.
ik had geen echte furby omdat ze duur waren. Had wel een furby knuffel en eentje die geluid maakte als je erin drukte.
gewoon niets zeggen tochquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
behoorlijk vreemd jaze zijn wel coolanter tegenwoordig maar weet nog steeds niet hoe ik moet zeggen dat ik niet religieus ben
![]()
ik speelde met eentje van een school vriendinnetje
wanneer ik het huis uit ben jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon niets zeggen tochkan later nog altijd.
Aww ja ik ook soms, niet zo vaak want die dingen vonden ze saai
Misschien hebben mijn ouders te vaak Gremlins gekekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:51 schreef JanPiraat het volgende:
Hehe jeetje dat is wel heel extreemkleine satannetjes die furby's
Ik draag er een als hoed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:52 schreef Beach het volgende:
Zodra Peter op zichzelf woont richt hij een aparte kamer in huis in vol atheïstisch voorwerpen en een Furby op een altaar.
ik merk niets, mijn haar is zo lang dat ik het al enorm warm heb op mijn hoofdquote:
iel is toch homoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grote vrouwen met iele mannetjes
Leeell leel lelll lleeel liill met zn vriendinnn
Heeft ie zon dikke ja ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grote vrouwen met iele mannetjes
Leeell leel lelll lleeel liill met zn vriendinnn
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]vandaar dat gekke kapsel
Ben je boos? ;__;
ze is wel iets dikker geloof ik, but not surequote:
gwnquote:
jij bent heul niet dikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze is wel iets dikker geloof ik, but not sure
Jij en k vallen ook onder dat topic
[..]
gwn
:#
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:56 schreef Beach het volgende:
KB doe normaal jij en Jan vallen echt niet onder dat topic.
doe normaal was met jou danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef JanPiraat het volgende:
Maar ielll zn vriendin is zo dik dat ze een eigen zwaartekracht heeft en alles met een baan om haar zweeft
vieze vrouwtjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey ik ben een vies vrouwtje wanneer gaan we vieze dingen doen if u know what i mean![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey ik ben een vies vrouwtje wanneer gaan we vieze dingen doen if u know what i mean![]()
![]()
quote:
quote:
Wat willen ze doen, je hamster weggooien?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Snowbells het volgende:
Zouden mijn ouders boos worden als ik gewoon een hamster koop inclusief kooi en alles.
Ze dreigen nu dat ding weer terug te brengen maar dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat willen ze doen, je hamster weggooien?
Wat ;_;quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze dreigen nu dat ding weer terug te brengen maar dat kan toch niet?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik vader was van snowbells zou ik zeggen: 'ik héb hamster voor je liefie' en dan een plakje ham geven in vorm van een ster
watquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik vader was van snowbells zou ik zeggen: 'ik héb hamster voor je liefie' en dan een plakje ham geven in vorm van een ster
'Je hebt een hond, ik ben degene die alles kan schoonmaken, je bent met school haast niet thuis en je zet dat ding niet in je kamer en ook niet hier!!!!'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom mag je er geen? Wat us hun motief?
Terechten klacht. Hamster blijft ook gewoon in z'n kooi en is het enige wat je hoeft schoon te makenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Je hebt een hond, ik ben degene die alles kan schoonmaken, je bent met school haast niet thuis en je zet dat ding niet in je kamer en ook niet hier!!!!'
Hond is van het gezin, schoonmaken doe ik wel (soms) , en hamsters worden 's avonds en 's nachts pas actief en hij kan prima op mijn kamer
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als je dat beest op jr kamer zet kan je gedag zeggen tegen je nachtrust hoor
Uiteindelijk verplaats ik hem toch ergens anders heenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als je dat beest op jr kamer zet kan je gedag zeggen tegen je nachtrust hoor
Precies, tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je geen vampier of weerwolf als huisdier hebt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hamster hebben is zoooo basisschool
Mee doen met gamen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:30 schreef JanPiraat het volgende:
Lanparty gaande in tuin van de buren D: wat te doen ?
ik heb 18 cm aan voedsel voor jequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat je veel kosten aan voedsel mannetje.
quote:
Luisteren naar oude pussymetal gemaakt door Duitsersquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Luisteren naar oude pussymetal gemaakt door Duitsers
Gefeliciteerdquote:
Ga dan gewoon zwemmen. In die 5 uur moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef dralion13 het volgende:
Kuttreinen ook altijd. Door een wisselstoring de boot naar Vlieland gemist. Zit nu in een boot die 5 uur later vertrok, pauper treinen
hetisdeschuldvanderabobank.jpegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel een maand wachten hier, om te kijken of ik dan dat nog wil
[ afbeelding ]
Je bent toch niet meer 8?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel een maand wachten hier, om te kijken of ik dan dat nog wil
[ afbeelding ]
zelfs mijn slechte logica snapt dit nogquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
15e van de maand voor aanvang studiefinanciering
WAT BEDOELEN DE BOELERS HIERMEE????
leg uit danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
zelfs mijn slechte logica snapt dit nog
Je info is sowieso slechts half aanwezig. Er is iets dat je moet doen denk ik voor de 15e van de maand voor je je stufi ontvangt maar wat weet ik niet precies.quote:
dat abo ophalen ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Je info is sowieso slechts half aanwezig. Er is iets dat je moet doen denk ik voor de 15e van de maand voor je je stufi ontvangt maar wat weet ik niet precies.
Download/stream het dan na zonsondergangquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
teveel moeite men
tevens veel seks daar dus even niet
ja sowiesoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Download/stream het dan na zonsondergang
Geen idee, staat vast wel in de faq.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sowieso
kheb nog een vraagje, als ik foto's verwijder uit mn imgurmap, waarom blijven ze dan tóch online staan??
"You can also delete your images yourself using the provided deletion links after the upload`quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://imgur.com/removalrequest
?
ja ze zijn wel verwijderd daarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:32 schreef Beach het volgende:
[..]
"You can also delete your images yourself using the provided deletion links after the upload`
Ik neem aan dat je die vensters allang hebt weggeklikt
Aan een mod vragen of die de foto's uit de betreffende topics kan verwijderen. Staan ze nog wel op imgur maar iig niet meer op fok.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ze zijn wel verwijderd daarik zie ze er iig niet meer tussenstaan maar ze staan nog wel op fok, dus dat is raar
hmm ja weetniet of ze dan meewerkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Aan een mod vragen of die de foto's uit de betreffende topics kan verwijderen. Staan ze nog wel op imgur maar iig niet meer op fok.
Wss is dat goed genoeg ja. Zet er desnoods vanwege privacyredenen bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm ja weetniet of ze dan meewerkenik vul eerst dat removal ding in op imgur en als ze er dan nog steeds op staan
zou 'I don't want them online anymore' voldoen?
broerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:01 schreef JanPiraat het volgende:
Wat is een oni-channn ?#durftbijnaniettevragen
neen Death Notequote:
nacho met whiskeycocktailsaus Omnomnomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb trouwens al de naam voor de hamster, Nacho.
Als ik een miereneter als huisdier neem, noem ik hem G-Dragon.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik een miereneter als huisdier neem, noem ik hem G-Dragon.
Het zou toch Snow worden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef Snowbells het volgende:
Nacho vond ik leukerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het zou toch Snow worden?
Maar Nacho's zijn lekker
ftfyquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:53 schreef leeell het volgende:
dag dames hoe is het hier
gepost vanaf mn hotelkamerbovenop m'n vriendin
dr batman?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij heeft dr batmanfilms niet eens gezien
ohquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de, stomme autocorrect en worsyenvingers
waarop te zien?quote:
zeker zo'n negerbuikjequote:
even kiekenquote:
Awwwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben de 1 jij bent de 0
binaire liefde
dit is geen flauwekul
nee mensen hebben geen benul
Ik ben de 1 en jij bent de 0
JanPiraat--27-07-2012
ok doe ik zoquote:
zou dat wel mogen?quote:
er zitten hier minderjarigen jaquote:
ik denk dat we ondervraagd worden en verdacht van poging tot moord op Bert danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zou dat wel mogen?'ja ik wil leren mikken'
samen keertje doen?
laten we dan een foto van Tim Kuik meenemen, wilt iedereen gelijk meedoenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik denk dat we ondervraagd worden en verdacht van poging tot moord op Bert danvooral in deze tijden wups
van die autisten opmerking jegens mij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef Snowbells het volgende:
Je hebt 1 note gekregen van de Moderators.
Nee had 'm al lang volgens mijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
van die autisten opmerking jegens mij?
Ik denk werken. Heb nog een paar meter omgebouwd. De was gedaan. Materiaal opgeruimd. Materiaal besteld. Schoonmaakmiddelen opgeruimd. Halletje opgeruimd. Winkel opgeruimd.quote:
gewoon gamen hoorquote:
Nog een kutnote ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef Snowbells het volgende:
Je hebt 1 note gekregen van de Moderators.
goed bezig geweest dus ^o^quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk werken. Heb nog een paar meter omgebouwd. De was gedaan. Materiaal opgeruimd. Materiaal besteld. Schoonmaakmiddelen opgeruimd. Halletje opgeruimd. Winkel opgeruimd.
Oneerlijk dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat je een abo moet nemen om het te lezen..
doe even lief tegen het meisjeeeeeequote:
Haha ik ben commercieel ingesteld he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doe even lief tegen het meisjeeeeee
leeell wilt vast wel wat doen voor jequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Haha ik ben commercieel ingesteld he..
Ik vertrouw hem (nog) niet genoeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
leeell wilt vast wel wat doen voor je
ik vertrouw hemquote:
zag 'm laatst, waren langer dan die foto met die gozer van voetbal, langer haar staat hem beter imoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet, die krullen doet het hem.
ik vertrouw je genoegquote:
Over leell praten en het over langer hebben, dat verwarde me even.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zag 'm laatst, waren langer dan die foto met die gozer van voetbal, langer haar staat hem beter imo
[..]
ik vertrouw je genoeg [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Over leell praten en het over langer hebben, dat verwarde me even.
stukkie kleiner is hij jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jij bent al een stukkie kleiner dan ik, maar vond jij hem klein of niet?
jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jij bent al een stukkie kleiner dan ik, maar vond jij hem klein of niet?
volkoren brood, lekker gezondquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hebben jullie lunch suggesties voor morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |