quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Furbies waren stoer
Ik had er geenWas niet Christelijk genoeg
Pas met kerst vrede op aarde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef JanPiraat het volgende:
Niet vechten vrede op aarde omggg en dit op mn verjaardagStpppeuhh stoppeuh
ik weet eigenlijk niet waarom het niet christelijk genoeg zou moeten zijn maar dat was wel de redenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]zeker teveel geschoeid op de evolutieleer, ouders ook he
ik doe niet aan vechtenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef JanPiraat het volgende:
Niet vechten vrede op aarde omggg en dit op mn verjaardagStpppeuhh stoppeuh
Ik kan ook niks bedenken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet waarom het niet christelijk genoeg zou moeten zijn maar dat was wel de reden
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet waarom het niet christelijk genoeg zou moeten zijn maar dat was wel de reden
behoorlijk vreemd jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat, dat is best extreem.
ik had geen echte furby omdat ze duur waren. Had wel een furby knuffel en eentje die geluid maakte als je erin drukte.
gewoon niets zeggen tochquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
behoorlijk vreemd jaze zijn wel coolanter tegenwoordig maar weet nog steeds niet hoe ik moet zeggen dat ik niet religieus ben
![]()
ik speelde met eentje van een school vriendinnetje
wanneer ik het huis uit ben jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon niets zeggen tochkan later nog altijd.
Aww ja ik ook soms, niet zo vaak want die dingen vonden ze saai
Misschien hebben mijn ouders te vaak Gremlins gekekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:51 schreef JanPiraat het volgende:
Hehe jeetje dat is wel heel extreemkleine satannetjes die furby's
Ik draag er een als hoed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:52 schreef Beach het volgende:
Zodra Peter op zichzelf woont richt hij een aparte kamer in huis in vol atheïstisch voorwerpen en een Furby op een altaar.
ik merk niets, mijn haar is zo lang dat ik het al enorm warm heb op mijn hoofdquote:
iel is toch homoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grote vrouwen met iele mannetjes
Leeell leel lelll lleeel liill met zn vriendinnn
Heeft ie zon dikke ja ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grote vrouwen met iele mannetjes
Leeell leel lelll lleeel liill met zn vriendinnn
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]vandaar dat gekke kapsel
Ben je boos? ;__;
ze is wel iets dikker geloof ik, but not surequote:
gwnquote:
jij bent heul niet dikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze is wel iets dikker geloof ik, but not sure
Jij en k vallen ook onder dat topic
[..]
gwn
:#
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:56 schreef Beach het volgende:
KB doe normaal jij en Jan vallen echt niet onder dat topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |