doe normaal was met jou danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef JanPiraat het volgende:
Maar ielll zn vriendin is zo dik dat ze een eigen zwaartekracht heeft en alles met een baan om haar zweeft
vieze vrouwtjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey ik ben een vies vrouwtje wanneer gaan we vieze dingen doen if u know what i mean![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey ik ben een vies vrouwtje wanneer gaan we vieze dingen doen if u know what i mean![]()
![]()
quote:
quote:
Wat willen ze doen, je hamster weggooien?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Snowbells het volgende:
Zouden mijn ouders boos worden als ik gewoon een hamster koop inclusief kooi en alles.
Ze dreigen nu dat ding weer terug te brengen maar dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat willen ze doen, je hamster weggooien?
Wat ;_;quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze dreigen nu dat ding weer terug te brengen maar dat kan toch niet?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik vader was van snowbells zou ik zeggen: 'ik héb hamster voor je liefie' en dan een plakje ham geven in vorm van een ster
watquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik vader was van snowbells zou ik zeggen: 'ik héb hamster voor je liefie' en dan een plakje ham geven in vorm van een ster
'Je hebt een hond, ik ben degene die alles kan schoonmaken, je bent met school haast niet thuis en je zet dat ding niet in je kamer en ook niet hier!!!!'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom mag je er geen? Wat us hun motief?
Terechten klacht. Hamster blijft ook gewoon in z'n kooi en is het enige wat je hoeft schoon te makenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Je hebt een hond, ik ben degene die alles kan schoonmaken, je bent met school haast niet thuis en je zet dat ding niet in je kamer en ook niet hier!!!!'
Hond is van het gezin, schoonmaken doe ik wel (soms) , en hamsters worden 's avonds en 's nachts pas actief en hij kan prima op mijn kamer
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als je dat beest op jr kamer zet kan je gedag zeggen tegen je nachtrust hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |