Spannondquote:
Valt wel mee tegenwoordig. Huisje, boompje, beestje. Maar dan zonder het boompje, dat heeft een vuilnisman platgereden.quote:
Koala's zijn sjacherijnig en hebben bijna allemaal geslachtsziektesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:59 schreef Ripley het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Koala's zijn sjacherijnig en hebben bijna allemaal geslachtsziektesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:59 schreef Ripley het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze kutbeesten zijn wist ik alquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Koala's zijn sjacherijnig en hebben bijna allemaal geslachtsziektes
Zijn er ook dingen die je wel kan?quote:
Dat doet Ripleyquote:
believe it or not...quote:
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die je wel kan?.
Zo eens even een ijsje eten aan de sluis. Laatste keer voorlopig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Het is nog uit de houden, maar best warm hoor. Zo maar even rondje lopen na de lunch.
Home-made burger happen, rondje park, misschien ijsje bij de ijscoboerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo eens even een ijsje eten aan de sluis. Laatste keer voorlopig.
Ik denk ook niet dat er vanmiddag nog heel veel uit mn vingers gaat komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Home-made burger happen, rondje park, misschien ijsje bij de ijscoboer.
En dan totaal ongemotiveerd doen alsof je iets doet tot 17:30 zonder al te veel op je plek te zitten, ik kan dat.
Nicccequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een electrische scooter gewonnen op mijn werk
.
Utrecht, zondag, jij, ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Tofquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een electrische elektrische scooter gewonnen op mijn werk
.
Bejaardequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een electrische scooter gewonnen op mijn werk
.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Utrecht, zondag, jij, ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, lekkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook salmiak?
Tap tap tap
Even kijkenquote:
Ja toch? Leuk dingetje, zeker voor in de stad.quote:
Geruisloos touristen doodrijden!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja toch? Leuk dingetje, zeker voor in de stad..
Waar laad je zoiets op? Kabel uit je raam en gaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja toch? Leuk dingetje, zeker voor in de stad..
Ik liet iPadmeisje al behoorlijk schrikken netquote:
Kan, maar de accu kan ook los en mee naar binnenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar laad je zoiets op? Kabel uit je raam en gaan?
Heb je nog geen New iPadmeisje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik liet iPadmeisje al behoorlijk schrikken net.
Dat klinkt wel iets praktischer jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar de accu kan ook los en mee naar binnen.
Er is maar 1 iPadmeisje natuurlijkquote:
New-iPadmeisjequote:
Ik vind het zo'n met-twee-obesitasten-op-de-scooter-dingquote:
Graag gedaanquote:
Hoe snel zou ie gejat worden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n met-twee-obesitasten-op-de-scooter-ding
Goed idee!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef CherryLips het volgende:
De smartcover is vandaag 11 euro bij de MediaMarkt, zal ik hem alvast halen voor de iPad die nooit komt?
Ik zag gisteren zo'n dik wijf op een scooter zitten, dat ding kwam bijna niet vooruit, zo vet was ze.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n met-twee-obesitasten-op-de-scooter-ding
Yo mama is so fat....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zag gisteren zo'n dik wijf op een scooter zitten, dat ding kwam bijna niet vooruit, zo vet was ze.
Van fabriek in China naar boot in Kuala Lumpur?quote:
Via Zwitserland zeker.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van fabriek in China naar boot in Kuala Lumpur?
Er waren positieve berichten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat geloof je na alle verhalen nog steeds?
Ah, ze hebben zelf ook de 'Registreer'-knop gevonden. Op klacht.nl staan een boel klachten over ITBO op Opgelost terwijl de klanten elders klagen dat het nog lang niet opgelost is.quote:
Het is sad, je zou verwachten dat ze wel iets regelen. Er is allang geen wachttijd meer op die dingen. het zijn verdomme geen retina macbook prosquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er waren positieve berichten.
En ik heb geen zin om even twee keer 500 euro kwijt te zijn. Begin wel opnieuw met sparen.
Daar sta ik ook al ergens tussenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, ze hebben zelf ook de 'Registreer'-knop gevonden. Op klacht.nl staan een boel klachten over ITBO op Opgelost terwijl de klanten elders klagen dat het nog lang niet opgelost is.
Er is gewoon te veel besteld, meer dan dat zij voor die prijs konden regelen. Niet alleen van Apple, maar ook van Samsung. Maar als je annuleert, krijg je je geld ook niet gelijk terug, dus het heeft niets met leveren te maken, het is pure chaos en oplichting.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is sad, je zou verwachten dat ze wel iets regelen. Er is allang geen wachttijd meer op die dingen. het zijn verdomme geen retina macbook pros
Hoe lang is dat al geleden dat je besteld hebt dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is gewoon te veel besteld, meer dan dat zij voor die prijs konden regelen. Niet alleen van Apple, maar ook van Samsung. Maar als je annuleert, krijg je je geld ook niet gelijk terug, dus het heeft niets met leveren te maken, het is pure chaos en oplichting.
Tweede paasdag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al geleden dat je besteld hebt dan?
Hiero toch nog echt 28 graden hoorquote:
Nee, dat helpt.quote:
Het gaat je niet je ipad opleveren nee, maar is wel de eerste stap om je geld terug te krijgenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat helpt.Jij hebt de honderden klachten over dat bedrijf niet gelezen?
http://tweakers.net/shopreview/8240/it-become-one.html
Kale kip...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat je niet je ipad opleveren nee, maar is wel de eerste stap om je geld terug te krijgen
Toen ik van de week in de Ardennen zo'n ding in de etalage zag liggen dacht ik nog:"Die moet ik meenemen voor CL!". Het argument dat je er al een keer voor betaald had vonden ze niet zo geweldig helaas.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is gewoon te veel besteld, meer dan dat zij voor die prijs konden regelen. Niet alleen van Apple, maar ook van Samsung. Maar als je annuleert, krijg je je geld ook niet gelijk terug, dus het heeft niets met leveren te maken, het is pure chaos en oplichting.
Wat flauw.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik van de week in de Ardennen zo'n ding in de etalage zag liggen dacht ik nog:"Die moet ik meenemen voor CL!". Het argument dat je er al een keer voor betaald had vonden ze niet zo geweldig helaas.
In de Ardennen? Ja, een hele week! Het was verschrikkelijk, geen wifi of niks op dat achterlijke bungalowpark.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat flauw.Heb je lang vastgezeten?
THE HORROR!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de Ardennen? Ja, een hele week! Het was verschrikkelijk, geen wifi of niks op dat achterlijke bungalowpark.
Liefquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik van de week in de Ardennen zo'n ding in de etalage zag liggen dacht ik nog:"Die moet ik meenemen voor CL!". Het argument dat je er al een keer voor betaald had vonden ze niet zo geweldig helaas.
"Panter steelt als de raven"quote:
"Crisis drijft criminele Hollanders richting Wallonië."quote:
Noooooooooooooooo!quote:
Ga je trouwen in een ballon?quote:
Bij de tweede keer al, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 keer trouwen, lijkt me dat het "instituut huwelijk" dan toch behoorlijk aan waarde heeft ingeboet bij de derde keer![]()
Juist niet. Als iemand het bij "eens maar nooit weer" laat, ja, dan wel, maar blijven proberen? Dan is er toch iets...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 keer trouwen, lijkt me dat het "instituut huwelijk" dan toch behoorlijk aan waarde heeft ingeboet bij de derde keer![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je mij meeneemt wil ik best even een aanzoek doen in het mandje hoor
onverminderde voortzetting van onze relatie zal natuurlijk een onbespreekbare voorwaarde zijnquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
onverminderde voortzetting van onze relatie zal natuurlijk een onbespreekbare voorwaarde zijn
Die platonische relatie die jullie nu al hebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
onverminderde voortzetting van onze relatie zal natuurlijk een onbespreekbare voorwaarde zijn
Continuïteit boven consumatie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die platonische relatie die jullie nu al hebben?
Wij hebben heul geen platjes!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die platonische relatie die jullie nu al hebben?
Mwa, bij de eerste keer denk je nog erg roze. Bij de tweede keer denk je echt wel beter na over de voor en na's.quote:
Enig verband tussen die twee schijnt er toch wel te zijn.quote:
Ik kijk naar de eerste keer al met een pikzwarte bril.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, bij de eerste keer denk je nog erg roze. Bij de tweede keer denk je echt wel beter na over de voor en na's.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk naar de eerste keer al met een pikzwarte bril.
Duidelijk.quote:
Wedden dat jij 'ja' zegt als je gevraagd wordt?quote:
Volgens mij zegt hij al ja als een kikker in zijn bek wil schijtenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij 'ja' zegt als je gevraagd wordt?
Wedden dat mij nooit iemand die vraag zou stellenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee die zal ik kussen natuurlijk en hopen dat het een prins(es) wordtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij al ja als een kikker in zijn bek wil schijten
Voor mijn zusje en partner was dat juist het belangrijkstequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:00 schreef Tegan het volgende:
Je hoeft niet in de kerk te trouwen als je dat niet wilt. Je kan zelfs gewoon alleen wat handtekeningen zetten en dan ben je klaar.
Wij trouwen ook in de kerk. Alleen niet voor de kerkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:00 schreef Tegan het volgende:
Je hoeft niet in de kerk te trouwen als je dat niet wilt. Je kan zelfs gewoon alleen wat handtekeningen zetten en dan ben je klaar.
Ieder het zijne, als zij dat mooi vinden en gelovig zijn, waarom niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mijn zusje en partner was dat juist het belangrijkste
Nu ben je echt aan het zeuren om nietsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mijn zusje en partner was dat juist het belangrijkste
Mijn nichtje is getrouwd in een kasteelachtig gebouw wat toevallig een gemeentehuis was. Want je mag blijkbaar in ieder gemeentehuis in Nederland trouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij trouwen ook in de kerk. Alleen niet voor de kerk.
Kapel, het is ook geen kerk meer, wel een kerkgebouw.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij trouwen ook in de kerk. Alleen niet voor de kerk.
Misschien met z'n allen wat geld bij elkaar gooien en een papegaai voor hem kopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wel maar zulke opmerkingen en al dat gedoequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ieder het zijne, als zij dat mooi vinden en gelovig zijn, waarom niet.
Tegenwoordig wel. Vroeger (10 jaar of langer geleden) niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn nichtje is getrouwd in een kasteelachtig gebouw wat toevallig een gemeentehuis was. Want je mag blijkbaar in ieder gemeentehuis in Nederland trouwen.
Dan kan je het nog respecteren, het is toch hun keuze?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wel maar zulke opmerkingen en al dat gedoeik heb er niets mee en kan er niets mee.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:06 schreef Godtje het volgende:
Tegenwoordig wel. Vroeger (10 jaar of langer geleden) niet.
Tegenwoordig mag het ook buiten het gemeentehuis en/of kerk op aangewezen plekken
Welke dates? Dus niets ........... komt wel weer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Tijn, jongen! Alles goed? Lang niet gezien. Hoe is het met de dates?
Dat doe ik ook maar dan mag ik toch wel mijn mening er over geven. Ik had ook niet naar de kerkdienst kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kan je het nog respecteren, het is toch hun keuze?
Zeker, maar diequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke dates? Dus niets ........... komt wel weer.
[..]
Dat doe ik ook maar dan mag ik toch wel mijn mening er over geven. Ik had ook niet naar de kerkdienst kunnen gaan.
Daarom gaan wij in een kapel, de rest vond ik maar niks. Het oude gemeentehuis te donker en mja, kitsch. Andere lokatie's hadden een graf stemming, dat wil je ook niet.quote:
Was die opmerking van een kennis van mijn zusje over dat de kerkdienst voor het echie was en in het gemeentehuis de generale repetitie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker, maar diesmiley laat niet blijken dat je hun keuze respecteerde.
Toevallig. Ik ookquote:
Ah oke. Nou, gemeentehuis telt meer in mijn ogen. rare kennis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was die opmerking van een kennis van mijn zusje over dat de kerkdienst voor het echie was en in het gemeentehuis de generale repetitie.
Wat hebben wij veel gemeen. Daten?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij was het mooiste museumstuk? Nieuwste exemplaar dat er ten toon gesteld werd?
Dat vond ik ook. Tsja sowieso vind ik trouwen onzin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah oke. Nou, gemeentehuis telt meer in mijn ogen. rare kennis.
Ik neuk eerst voor ik ga daten.quote:
Ik ook, daarom doe ik het nu voor de tweede keer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Tsja sowieso vind ik trouwen onzin.
Ik denk er net zo over.quote:
Je weet 3 keer is scheeprechtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom doe ik het nu voor de tweede keer.
Nee, als dit niet werkt, werkt de derde keer zeker niet. Dan wordt het latten of zo nu en dan even los.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet 3 keer is scheeprechtdus nog een keer trouwen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet 3 keer is scheeprechtdus nog een keer trouwen
B. Engeltje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heette onze trouwambtenaar Engeltje. Hadden we er toch nog een kerkelijk sausje over
Waarschijnlijk wel, wie is de gelukkige?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, als dit niet werkt, werkt de derde keer zeker niet. Dan wordt het latten of zo nu en dan even los.
O.. ken je toch niet, iemand van fok, onbekende enz.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, wie is de gelukkige?
En dan na 20 misschien maar dan ook heel misschien......niet trouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:23 schreef Tegan het volgende:
Eerst maar eens een vent en samenwonen, en dan over tien jaar wil ik wel over trouwen nadenken.
Nu word ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
O.. ken je toch niet, iemand van fok, onbekende enz.
Waarschijnlijk juist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan na 20 misschien maar dan ook heel misschien......niet trouwen.
Die is laag.quote:
Ach, dat heeft ook zo ze voordelen.quote:
Niet. AirwiN heeft zich dat in zijn hoofd gehaald en T. heeft besloten dat niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wth. Wanneer. Voor mijn tijd, tijdens mijn tijd?
Dan is je kerel in elk geval eng, want een FOK!ker.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
Wth. Wanneer. Voor mijn tijd, tijdens mijn tijd?
Waar rook is...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef Litpho het volgende:
Niet. AirwiN heeft zich dat in zijn hoofd gehaald en T. heeft besloten dat niet te ontkennen.
Blijkbaar weet jij er ook meer van.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet. AirwiN heeft zich dat in zijn hoofd gehaald en T. heeft besloten dat niet te ontkennen.
Dat hij eng kan zijn is mij niet onbekend.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is je kerel in elk geval eng, want een FOK!ker.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:
Misschien dat een nachtje nadenken op de logeerkamer hem helpt eerlijk te zijn?quote:
Absoluut...quote:
Dromen over mokka-kleurige schone die hij ooit ontmoet heeft? Zal je hem moeten vragen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat een nachtje nadenken op de logeerkamer hem helpt eerlijk te zijn?
Projecteer wat je wil, maar ik heb geen hulp nodig om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat een nachtje nadenken op de logeerkamer hem helpt eerlijk te zijn?
Wordt het te heet onder je voeten dat je op de man gaat spelen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:43 schreef Litpho het volgende:
Projecteer wat je wil, maar ik heb geen hulp nodig om eerlijk te zijn.
De suggestie dat ik niet zo eerlijk was als ik zou kunnen zijn was uiteraard uit ander hout gesneden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt het te heet onder je voeten dat je op de man gaat spelen?
Dat was functioneel. Ongeacht de vraag, ben jij van nature geneigd in je antwoord een rookgordijn op te trekken. In dit soort gevallen kan het dan helpen om iemand uit zijn comfortzone te halen met een niet-inhoudelijke vraag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef Litpho het volgende:
De suggestie dat ik niet zo eerlijk was als ik zou kunnen zijn was uiteraard uit ander hout gesneden?
Nu R&P nog terug in de TT en rhu terug van vakantie en alles is weer bij het oude.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, nu komt er helemaal niemand meer langs in deze SC met zulke gespekken
Bijnaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu R&P nog terug in de TT en rhu terug van vakantie en alles is weer bij het oude.
Zoals in dat soort situaties zo vaak het geval is, het werkt beter als de ander de strategie niet doorziet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was functioneel. Ongeacht de vraag, ben jij van nature geneigd in je antwoord een rookgordijn op te trekken. In dit soort gevallen kan het dan helpen om iemand uit zijn comfortzone te halen met een niet-inhoudelijke vraag.
Eén vraag maakt nog geen strategie. Ik weet inmiddels een beetje wie ik tegenover mij heb.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef Litpho het volgende:
Zoals in dat soort situaties zo vaak het geval is, het werkt beter als de ander de strategie niet doorziet.
Welke heren?quote:
Pssst, dequote:
Welke vrouw?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ja zo kan die wel weer, tegen een vrouw.
Jij staat je mannetje wel!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ja zo kan die wel weer, tegen een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Met een koel biertje is het uit te houden hierquote:
Het??quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij staat je mannetje wel!Vaak genoeg bewezen in zijn vriendenkring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hem soms in verlegenheid brengen is wel fijn.
Geen bier in huis, wel ijs, chocomelk, tonic, cola, ranja, kattenmelk. En veel water via de kraan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een koel biertje is het uit te houden hier
Als dat je lukt doe je wel iets goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het??
[..]
Vaak genoeg bewezen in zijn vriendenkring.Hem soms in verlegenheid brengen is wel fijn.
Als A. en H. representatief zijn voor de rest van zijn vriendenkring, kan ik mij er iets bij voorstellen hoe het er op zo'n moment aan toegaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
Vaak genoeg bewezen in zijn vriendenkring.Hem soms in verlegenheid brengen is wel fijn.
ijs lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen bier in huis, wel ijs, chocomelk, tonic, cola, ranja, kattenmelk. En veel water via de kraan.
Redelijk, redelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als A. en H. representatief zijn voor de rest van zijn vriendenkring, kan ik mij er iets bij voorstellen hoe het er op zo'n moment aan toegaat.
Dat lukt haar. En dat is goed.quote:
Kan het nóg erger dan?quote:
Die zeker ja. Altijd lachen zeker met H erbij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als A. en H. representatief zijn voor de rest van zijn vriendenkring, kan ik mij er iets bij voorstellen hoe het er op zo'n moment aan toegaat.
Alleen ijs dan maar?quote:
Oud bier?quote:
Wat voor ijs heb je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zeker ja. Altijd lachen zeker met H erbij.
[..]
Alleen ijs dan maar?
Ik kan mij er iets bij voorstellen, al heb ik hem maar twee keer ontmoet ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
Die zeker ja. Altijd lachen zeker met H erbij.
Ik wil eigenlijk wel een raketje, die zijn lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wafeltjes, raket(water), cornet, mars...uhm nog wat kinderwaterijsjes, in zo'n kartonnetje.
Kom maar halen, anders smelt die.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een raketje, die zijn lekker
Waar moet ik wezen? Dan spring op mijn bezemquote:
quote:
Ben je nog steeds zo laag bij de grond?quote:
Ben jij nog steeds twee meter?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zo laag bij de grond?
quote:
Leugenaarquote:
Gaan we een kamer opzoeken, of vind je het wel opwindend als dawg meekijkt?quote:
Op hakken wel.quote:
Ik kan niet delen, dus optie een.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan we een kamer opzoeken, of vind je het wel opwindend als dawg meekijkt?
Loop maar voorop dan.quote:
ik heb al wat anders, toch bedankt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan we een kamer opzoeken, of vind je het wel opwindend als dawg meekijkt?
Purple rain.... puuuuuurple rainquote:
* gluurtquote:
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week weer appartement bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:47 schreef MissMSX het volgende:
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantWil je me dood hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Van een beetje asbest is nog nooit iemand doodgegaan joh.quote:
50.000 O+
[..]
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantUtrecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asbest!
For great justice!
quote:
Mooi tegeltjequote:
meneer mesothelioom is het niet met je eens!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is nog nooit bewezen dat asbest longkanker veroorzaakt. Net zoals het onbewezen is dat roken kanker veroorzaakt en dat de menselijke uitstoot van broeikasgassen invloed heeft op het klimaat.
Allemaal leugens van milieuhippies!!1!!
quote:
Ook gezien, geniale film en passend slot!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
The Dark Knight Rises was![]()
![]()
!!
Welterusten.
Whut?!?!?quote:
Heel ehm, letterlijk.quote:
Waar ga je naartoe in Den Haag?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:40 schreef Tegan het volgende:
Straks poging doen om Air en Miss te spotten.
Ik lees vroeg, dan denk ik vanavond.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vandaag douchen of toch morgenvroeg... Dilemma's.
Het ligt er maar net aan. Ik wil niet eens opstaan om nog een wijn in te schenkenquote:
Toch niet Scheveningen he?quote:
Luiheid is iets anders dan moeheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
Het ligt er maar net aan. Ik wil niet eens opstaan om nog een wijn in te schenken.
Vast wel.quote:
Ik lig inmiddels in bed met een glas wijn naast me.quote:
Mij zul je sowieso niet snel in Scheveningen zienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry. Als je rond half tien op het strand liep heb ik je gespot.
Je kunt dat glas beter in je hand / aan je mond hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels in bed met een glas wijn naast me.
Het glas is leegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt dat glas beter in je hand / aan je mond hebben
Met wie moet ik dan de nieuwe boulevard gaan bekijken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef MissMSX het volgende:
Mij zul je sowieso niet snel in Scheveningen zien
Slecht geregeldquote:
Atje natuurlijk. Heb je meteen een goed excuus om naar Scheveningen te gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan de nieuwe boulevard gaan bekijken?Je moet toch weten waar je op afgeeft...
So much to do, so little time.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef MissMSX het volgende:
Atje natuurlijk. Heb je meteen een goed excuus om naar Scheveningen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |