Heb je nog geen New iPadmeisje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik liet iPadmeisje al behoorlijk schrikken net.
Dat klinkt wel iets praktischer jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar de accu kan ook los en mee naar binnen.
Er is maar 1 iPadmeisje natuurlijkquote:
New-iPadmeisjequote:
Ik vind het zo'n met-twee-obesitasten-op-de-scooter-dingquote:
Graag gedaanquote:
Hoe snel zou ie gejat worden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n met-twee-obesitasten-op-de-scooter-ding
Goed idee!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef CherryLips het volgende:
De smartcover is vandaag 11 euro bij de MediaMarkt, zal ik hem alvast halen voor de iPad die nooit komt?
Ik zag gisteren zo'n dik wijf op een scooter zitten, dat ding kwam bijna niet vooruit, zo vet was ze.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n met-twee-obesitasten-op-de-scooter-ding
Yo mama is so fat....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zag gisteren zo'n dik wijf op een scooter zitten, dat ding kwam bijna niet vooruit, zo vet was ze.
Van fabriek in China naar boot in Kuala Lumpur?quote:
Via Zwitserland zeker.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van fabriek in China naar boot in Kuala Lumpur?
Er waren positieve berichten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat geloof je na alle verhalen nog steeds?
Ah, ze hebben zelf ook de 'Registreer'-knop gevonden. Op klacht.nl staan een boel klachten over ITBO op Opgelost terwijl de klanten elders klagen dat het nog lang niet opgelost is.quote:
Het is sad, je zou verwachten dat ze wel iets regelen. Er is allang geen wachttijd meer op die dingen. het zijn verdomme geen retina macbook prosquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er waren positieve berichten.
En ik heb geen zin om even twee keer 500 euro kwijt te zijn. Begin wel opnieuw met sparen.
Daar sta ik ook al ergens tussenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, ze hebben zelf ook de 'Registreer'-knop gevonden. Op klacht.nl staan een boel klachten over ITBO op Opgelost terwijl de klanten elders klagen dat het nog lang niet opgelost is.
Er is gewoon te veel besteld, meer dan dat zij voor die prijs konden regelen. Niet alleen van Apple, maar ook van Samsung. Maar als je annuleert, krijg je je geld ook niet gelijk terug, dus het heeft niets met leveren te maken, het is pure chaos en oplichting.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is sad, je zou verwachten dat ze wel iets regelen. Er is allang geen wachttijd meer op die dingen. het zijn verdomme geen retina macbook pros
Hoe lang is dat al geleden dat je besteld hebt dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is gewoon te veel besteld, meer dan dat zij voor die prijs konden regelen. Niet alleen van Apple, maar ook van Samsung. Maar als je annuleert, krijg je je geld ook niet gelijk terug, dus het heeft niets met leveren te maken, het is pure chaos en oplichting.
Tweede paasdag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al geleden dat je besteld hebt dan?
Hiero toch nog echt 28 graden hoorquote:
Nee, dat helpt.quote:
Het gaat je niet je ipad opleveren nee, maar is wel de eerste stap om je geld terug te krijgenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat helpt.Jij hebt de honderden klachten over dat bedrijf niet gelezen?
http://tweakers.net/shopreview/8240/it-become-one.html
Kale kip...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat je niet je ipad opleveren nee, maar is wel de eerste stap om je geld terug te krijgen
Toen ik van de week in de Ardennen zo'n ding in de etalage zag liggen dacht ik nog:"Die moet ik meenemen voor CL!". Het argument dat je er al een keer voor betaald had vonden ze niet zo geweldig helaas.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is gewoon te veel besteld, meer dan dat zij voor die prijs konden regelen. Niet alleen van Apple, maar ook van Samsung. Maar als je annuleert, krijg je je geld ook niet gelijk terug, dus het heeft niets met leveren te maken, het is pure chaos en oplichting.
Wat flauw.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik van de week in de Ardennen zo'n ding in de etalage zag liggen dacht ik nog:"Die moet ik meenemen voor CL!". Het argument dat je er al een keer voor betaald had vonden ze niet zo geweldig helaas.
In de Ardennen? Ja, een hele week! Het was verschrikkelijk, geen wifi of niks op dat achterlijke bungalowpark.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat flauw.Heb je lang vastgezeten?
THE HORROR!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de Ardennen? Ja, een hele week! Het was verschrikkelijk, geen wifi of niks op dat achterlijke bungalowpark.
Liefquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik van de week in de Ardennen zo'n ding in de etalage zag liggen dacht ik nog:"Die moet ik meenemen voor CL!". Het argument dat je er al een keer voor betaald had vonden ze niet zo geweldig helaas.
"Panter steelt als de raven"quote:
"Crisis drijft criminele Hollanders richting Wallonië."quote:
Noooooooooooooooo!quote:
Ga je trouwen in een ballon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |