Als je al te lui bent om op te staan om een wijntje in te schenken, gaat een Glock je ook niet helpen hoor...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aandachtstekort. Waar vind ik een Glock?
Klopt. Slapenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je al te lui bent om op te staan om een wijntje in te schenken, gaat een Glock je ook niet helpen hoor...
Welterusten!quote:
Helaas geen Glock. Ik heb wel een Thijs voor je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb aandachtstekort. Waar vind ik een Glock?
Ach, vijf kilometer is acceptabel toch, als je bedenkt dat de afstand normaalgesproken vele malen groter is.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:17 schreef Tegan het volgende:
Helaas Miss en Air niet kunnen spotten/stalken op afstand. Nu slapen.
Waren we toch een soort van bij elkaar idd.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, vijf kilometer is acceptabel toch, als je bedenkt dat de afstand normaalgesproken vele malen groter is.
Ik voelde al iets bijzonders rond die tijd.quote:
Ik ook. Mooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voelde al iets bijzonders rond die tijd.
Ik ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:22 schreef Tegan het volgende:.
En ik luister nu Portishead. Wat een geweldig weekend.
Welk nummer draai jij?quote:
Op dit moment speelt Numb.quote:
Toen ik dat poste draaide ook Numb, maar nu heb ik Pedestal opstaan.quote:
Wil ik ook wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas geen Glock. Ik heb wel een Thijs voor je.
Op scherp?quote:
Is het dan snel voorbij?quote:
Spin the barrel.quote:
En weer een overeenkomst. Het verbaast mij steeds meer dat het nooit tot neuken is gekomen tussen ons.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:30 schreef Tegan het volgende:
Toen ik dat poste draaide ook Numb, maar nu heb ik Pedestal opstaan.
Allemaal mijn schuld.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer een overeenkomst. Het verbaast mij steeds meer dat het nooit tot neuken is gekomen tussen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop