Ik ook, daarom doe ik het nu voor de tweede keer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Tsja sowieso vind ik trouwen onzin.

Ik denk er net zo over.quote:

Je weet 3 keer is scheeprechtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom doe ik het nu voor de tweede keer.

Nee, als dit niet werkt, werkt de derde keer zeker niet. Dan wordt het latten of zo nu en dan even los.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet 3 keer is scheeprechtdus nog een keer trouwen

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet 3 keer is scheeprechtdus nog een keer trouwen

B. Engeltje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heette onze trouwambtenaar Engeltje. Hadden we er toch nog een kerkelijk sausje over

Waarschijnlijk wel, wie is de gelukkige?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, als dit niet werkt, werkt de derde keer zeker niet. Dan wordt het latten of zo nu en dan even los.

O.. ken je toch niet, iemand van fok, onbekende enz.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, wie is de gelukkige?

En dan na 20 misschien maar dan ook heel misschien......niet trouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:23 schreef Tegan het volgende:
Eerst maar eens een vent en samenwonen, en dan over tien jaar wil ik wel over trouwen nadenken.

Nu word ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
O.. ken je toch niet, iemand van fok, onbekende enz.

Waarschijnlijk juist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan na 20 misschien maar dan ook heel misschien......niet trouwen.

Die is laag.quote:

Ach, dat heeft ook zo ze voordelen.quote:

Niet. AirwiN heeft zich dat in zijn hoofd gehaald en T. heeft besloten dat niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wth. Wanneer. Voor mijn tijd, tijdens mijn tijd?

Dan is je kerel in elk geval eng, want een FOK!ker.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
Wth. Wanneer. Voor mijn tijd, tijdens mijn tijd?

Waar rook is...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef Litpho het volgende:
Niet. AirwiN heeft zich dat in zijn hoofd gehaald en T. heeft besloten dat niet te ontkennen.

Blijkbaar weet jij er ook meer van.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet. AirwiN heeft zich dat in zijn hoofd gehaald en T. heeft besloten dat niet te ontkennen.
Dat hij eng kan zijn is mij niet onbekend.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is je kerel in elk geval eng, want een FOK!ker.

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:

Misschien dat een nachtje nadenken op de logeerkamer hem helpt eerlijk te zijn?quote:

Absoluut...quote:

Dromen over mokka-kleurige schone die hij ooit ontmoet heeft? Zal je hem moeten vragen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat een nachtje nadenken op de logeerkamer hem helpt eerlijk te zijn?

Projecteer wat je wil, maar ik heb geen hulp nodig om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat een nachtje nadenken op de logeerkamer hem helpt eerlijk te zijn?

Wordt het te heet onder je voeten dat je op de man gaat spelen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:43 schreef Litpho het volgende:
Projecteer wat je wil, maar ik heb geen hulp nodig om eerlijk te zijn.

De suggestie dat ik niet zo eerlijk was als ik zou kunnen zijn was uiteraard uit ander hout gesneden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt het te heet onder je voeten dat je op de man gaat spelen?

Dat was functioneel. Ongeacht de vraag, ben jij van nature geneigd in je antwoord een rookgordijn op te trekken. In dit soort gevallen kan het dan helpen om iemand uit zijn comfortzone te halen met een niet-inhoudelijke vraag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef Litpho het volgende:
De suggestie dat ik niet zo eerlijk was als ik zou kunnen zijn was uiteraard uit ander hout gesneden?

Nu R&P nog terug in de TT en rhu terug van vakantie en alles is weer bij het oude.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, nu komt er helemaal niemand meer langs in deze SC met zulke gespekken

Bijnaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu R&P nog terug in de TT en rhu terug van vakantie en alles is weer bij het oude.

Zoals in dat soort situaties zo vaak het geval is, het werkt beter als de ander de strategie niet doorziet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was functioneel. Ongeacht de vraag, ben jij van nature geneigd in je antwoord een rookgordijn op te trekken. In dit soort gevallen kan het dan helpen om iemand uit zijn comfortzone te halen met een niet-inhoudelijke vraag.

Eén vraag maakt nog geen strategie. Ik weet inmiddels een beetje wie ik tegenover mij heb.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef Litpho het volgende:
Zoals in dat soort situaties zo vaak het geval is, het werkt beter als de ander de strategie niet doorziet.

Welke heren?quote:

Pssst, dequote:

Welke vrouw?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ja zo kan die wel weer, tegen een vrouw.

Jij staat je mannetje wel!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ja zo kan die wel weer, tegen een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+

Met een koel biertje is het uit te houden hierquote:

Het??quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij staat je mannetje wel!Vaak genoeg bewezen in zijn vriendenkring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hem soms in verlegenheid brengen is wel fijn.

Geen bier in huis, wel ijs, chocomelk, tonic, cola, ranja, kattenmelk. En veel water via de kraan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een koel biertje is het uit te houden hier

Als dat je lukt doe je wel iets goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het??
[..]
Vaak genoeg bewezen in zijn vriendenkring.Hem soms in verlegenheid brengen is wel fijn.

Als A. en H. representatief zijn voor de rest van zijn vriendenkring, kan ik mij er iets bij voorstellen hoe het er op zo'n moment aan toegaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
Vaak genoeg bewezen in zijn vriendenkring.Hem soms in verlegenheid brengen is wel fijn.

ijs lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen bier in huis, wel ijs, chocomelk, tonic, cola, ranja, kattenmelk. En veel water via de kraan.

Redelijk, redelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als A. en H. representatief zijn voor de rest van zijn vriendenkring, kan ik mij er iets bij voorstellen hoe het er op zo'n moment aan toegaat.

Dat lukt haar. En dat is goed.quote:

Kan het nóg erger dan?quote:

Die zeker ja. Altijd lachen zeker met H erbij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als A. en H. representatief zijn voor de rest van zijn vriendenkring, kan ik mij er iets bij voorstellen hoe het er op zo'n moment aan toegaat.
Alleen ijs dan maar?quote:
Oud bier?quote:

Wat voor ijs heb je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zeker ja. Altijd lachen zeker met H erbij.
[..]
Alleen ijs dan maar?

Ik kan mij er iets bij voorstellen, al heb ik hem maar twee keer ontmoet ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
Die zeker ja. Altijd lachen zeker met H erbij.

Ik wil eigenlijk wel een raketje, die zijn lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wafeltjes, raket(water), cornet, mars...uhm nog wat kinderwaterijsjes, in zo'n kartonnetje.

Kom maar halen, anders smelt die.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een raketje, die zijn lekker

Waar moet ik wezen? Dan spring op mijn bezemquote:

quote:

Ben je nog steeds zo laag bij de grond?quote:

Ben jij nog steeds twee meter?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zo laag bij de grond?

quote:

Leugenaarquote:

Gaan we een kamer opzoeken, of vind je het wel opwindend als dawg meekijkt?quote:

Op hakken wel.quote:

Ik kan niet delen, dus optie een.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan we een kamer opzoeken, of vind je het wel opwindend als dawg meekijkt?

Loop maar voorop dan.quote:

ik heb al wat anders, toch bedankt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan we een kamer opzoeken, of vind je het wel opwindend als dawg meekijkt?

Purple rain.... puuuuuurple rainquote:

* gluurtquote:

Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week weer appartement bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:47 schreef MissMSX het volgende:
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you

[..]
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantWil je me dood hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap

Van een beetje asbest is nog nooit iemand doodgegaan joh.quote:
50.000 O+

[..]
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantUtrecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asbest!
For great justice!

quote:

Mooi tegeltjequote:

meneer mesothelioom is het niet met je eens!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is nog nooit bewezen dat asbest longkanker veroorzaakt. Net zoals het onbewezen is dat roken kanker veroorzaakt en dat de menselijke uitstoot van broeikasgassen invloed heeft op het klimaat.
Allemaal leugens van milieuhippies!!1!!

quote:

Ook gezien, geniale film en passend slot!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
The Dark Knight Rises was![]()
![]()
!!
Welterusten.

Whut?!?!?quote:

Waar ga je naartoe in Den Haag?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:40 schreef Tegan het volgende:
Straks poging doen om Air en Miss te spotten.

Ik lees vroeg, dan denk ik vanavond.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vandaag douchen of toch morgenvroeg... Dilemma's.

Het ligt er maar net aan. Ik wil niet eens opstaan om nog een wijn in te schenkenquote:

Toch niet Scheveningen he?quote:

Luiheid is iets anders dan moeheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
Het ligt er maar net aan. Ik wil niet eens opstaan om nog een wijn in te schenken.

Vast wel.quote:

Ik lig inmiddels in bed met een glas wijn naast me.quote:

Mij zul je sowieso niet snel in Scheveningen zienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry. Als je rond half tien op het strand liep heb ik je gespot.

Je kunt dat glas beter in je hand / aan je mond hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels in bed met een glas wijn naast me.

Het glas is leegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt dat glas beter in je hand / aan je mond hebben

Met wie moet ik dan de nieuwe boulevard gaan bekijken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef MissMSX het volgende:
Mij zul je sowieso niet snel in Scheveningen zien

Slecht geregeldquote:

Atje natuurlijk. Heb je meteen een goed excuus om naar Scheveningen te gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan de nieuwe boulevard gaan bekijken?Je moet toch weten waar je op afgeeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |