Is niet op een nos stream tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet eens aan het kijken naar Spanje - Japan?
Jawel. Gewoon rechts van het scherm. Kan je op de ander klikken.quote:
Ja had hem net gevondenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon rechts van het scherm. Kan je op de ander klikken.
http://nos.nl/os2012/play/1/ - Spanje vs Japan
http://nos.nl/os2012/play/2/ - Mexico vs Zuid-Korea
Denk het jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zon heeft je hersens aangetast zeker?
Brazilië man gekquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
we weten toch al dat die gouden plak naar spanje gaat
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
we weten toch al dat die gouden plak naar spanje gaat
ojah die was ik vergetenquote:
jaquote:
Waar was je in het vorige topic dan met je geklaag?quote:
Wut?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar was je in het vorige topic dan met je geklaag?
putquote:
KUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vind het raar dat ik een TT van Ajax kut vind en een TT van Feyenoord goed?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KUTDu bist 12?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS JIJ VINDTquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij vind het raar dat ik een TT van Ajax kut vind en een TT van Feyenoord goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet niet zo janken hypocriete kutkakkerlakquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij vind het raar dat ik een TT van Ajax kut vind en een TT van Feyenoord goed?
Spanje-Japanquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tegen wie spelen ze? Mis toch nog maar ff stad in.
Mij hoorde je toch ook niet klagen toen GGMM zei dat het een kut TT was? Mag hij vinden hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet niet zo janken hypocriete kutkakkerlak
Net was ggmm de enige die kut ttdeed en voor de rest hoorde je niemand dus loop niet te janken en ga terug naar je grot
zo
Loop gewoon niet zo te janken, het is gewoon hypocrietquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mij hoorde je toch ook niet klagen toen GGMM zei dat het een kut TT was? Mag hij vinden hoor.
Gewoon vvv voortaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
zal mij echt worst schelen ditzolang er maar geen psv of twente inkomt
Overigens het boeit mij ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
Van mij mag je er alles in zetten wat je wilt, maar dan mag ik ook zegge wat ik erover wil zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
tof dat we jouw goedkeuring krijgen man, echt mooiquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Van mij mag je er alles in zetten wat je wilt, maar dan mag ik ook zegge wat ik erover wil zeggen.
En terecht!quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te janken, het is gewoon hypocriet
Maar ik gaf het al in het vorige topic
Meteen janken wanneer er Ajax in staat
Die krijg je nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tof dat we jouw goedkeuring krijgen man, echt mooi
Waffel dicht jijquote:
Is ook niet van belang verderquote:
Maak je nou een gaskamergeluid ja?quote:
Zeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak je nou een gaskamergeluid ja?
Past uitstekend in z'n cv dit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan ondertussen ook wel gedag zeggen tegen zijn carrière
Omdat het toernooi anders te laat zou eindigenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
waarom wordt dit trouwens voor de opening van de spelen gedaan?
Jezusquote:
quote:
Ik had gister hele dag niet geslapen, dus was soort inhaal.quote:
Juist niet. Al die andere landen hebben het pas relaxt. Tot laat slapen, in middag nog siësta en zij mogen eerder eten.quote:
Ik zat vet braaf naar Dora de Explorer te kijken met een glas warme melk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er waren rellen in de stad en jij was er niet bij?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben ervoor om standaard achter iedere TT 'maar niemand geeft een neuk' te plaatsen.
Morgenquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:17 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer is de opening ceremonie van de Olympische spelen?
Morgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:17 schreef mrstylo het volgende:
http://www.london2012.com/quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:17 schreef mrstylo het volgende:
RvPquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
Vitesse met groot nieuws vanavond. Welke speler zouden ze gekocht hebben, toch niet Theo?
quote:
quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.london2012.com/
Inclusief mooie countdown klok tot de openings ceremonie
Die is toch al tijdje dood of niet, Daddy coolquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alsnog Boni gaan verkopen.
Hoe heet hun neger dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is toch al tijdje dood of niet, Daddy cool
White Collar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
Kent iemand hier nog goede series, Suits was maar 17 afleveringen
Als je voor veel afleveringen gaat, kan ik ATWT aanradenquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
Kent iemand hier nog goede series, Suits was maar 17 afleveringen
Hopelijk wel maar zal wel niet, hij zit nu in Engeland als het goed is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
Vitesse met groot nieuws vanavond. Welke speler zouden ze gekocht hebben, toch niet Theo?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je voor veel afleveringen gaat, kan ik ATWT aanraden
Entourage al gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]As the world turns?!
Naja, heb nu White Collar en Continuum op het lijstje staan, effe checken of het wat is.
imho een aftreksel van Californication.quote:
Californication is een aftreksel van Entourage.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
imho een aftreksel van Californication.
Dat soort series zijn leuk om af en toe te kijken, maar echt een verhaal zit er niet in
Castaignosquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
Vitesse met groot nieuws vanavond. Welke speler zouden ze gekocht hebben, toch niet Theo?)
Hoezo oowhee wat ga je dat kutjong lopen claimen dan.quote:
Zie dat kuttenjong graag komen, alsie niet te duur is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo oowhee wat ga je dat kutjong lopen claimen dan.
Droge humor is altijd goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dwight en Michael enzohoe het is gespeeld is wel uniek.
Die Munsterman is echt de meest smerige galbal in heel het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zie dat kuttenjong graag komen, alsie niet te duur is.
Klopt, maar ben er verdomd blij mee dat hij bij Twente zit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Munsterman is echt de meest smerige galbal in heel het Nederlandse voetbal.
Japanquote:
Eerlijk gezegd nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zegt niks, kun je je hun eerste wedstrijd op het WK2010 nog voor de geest halen?
1-0 verlies tegen Zwitserland.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet
Ben veel dronken geweest tijdens dat wk
Geen flauw ideequote:Op donderdag 26 juli 2012 17:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke noemenswaardige spelers van Spanje stonden in de basis?
Kan gebeurenquote:
Mata en de Gea deden mee zag ik netquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoveel zeggend is dat verlies dus ook weer niet
je moeder is een tering turkquote:
En de Geaquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Spanje speelde met Mata en Alba, als topspelers..
Wilde gok aangezien MrKoerdie je broertje isquote:
spanje heeft sowieso een kut elftalquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie ook Javi Martinez staanquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Alleen is hij dat niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Javi Martinez is een topspeler samen met Munian
Reageer eens op mijn DM, smeerlap.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Muniain?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Barca wil die toch hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt er geen berichtje rechts?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn DM, smeerlap.
Die zie je niet als je iemand hebt geblokkeerdquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt er geen berichtje rechts?
thanksquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt er geen berichtje rechts?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Michel Tello deed ook mee op zijn brommer...
Is dat jou muzieksmaak ja?quote:
nos.nlquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Favoriet op deze OS.
Waar kijk je dat?
Eurosport.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Favoriet op deze OS.
Waar kijk je dat?
Suarez niet volgens mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelt dat gastje van jullie daar ook mee?
Suarez komt net in beeld.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Suarez niet volgens mij
Lodeiro ook niet
Ja nu net pas bij mijquote:
Suarez speelt gewoon.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Suarez niet volgens mij
Lodeiro ook niet
Ja spuit11, dat zag ik net ookquote:
Lodeiro bedoelde ik inderdaad, maar Suarez speelt zelfs mee?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Suarez niet volgens mij
Lodeiro ook niet
quote:
quote:
Lodeiro speelt nu bij Seedorf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelt dat gastje van jullie daar ook mee?
Ja ik las ff niet terug. Excuses voor overlast.quote:
Die wel ja blijkbaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lodeiro bedoelde ik inderdaad, maar Suarez speelt zelfs mee?
Speelt niet mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die wel ja blijkbaar
Lodeiro nog niet gezien maar ik zeg niks meer
Jawel hoor, Suarez speelt gewoon.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Suarez niet volgens mij
Lodeiro ook niet
quote:
Ja die speelt gewoon. Zijn (achter)naam is Suarez.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk of die ene gast ook meespeelt, die Bakkal had gebeten?
Suarez, Cavani en Rios zijn de 3 dispensatie spelers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lodeiro bedoelde ik inderdaad, maar Suarez speelt zelfs mee?
Cavani.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Suarez, Cavani en Rios zijn de 3 dispensatie spelers.
Met precies dezelfde TT.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
Er is iig 1 voordeel aan de post-geilheid van Stevenmac en dat is dat dit topic met deze verschrikkelijke TT snel vol is, zodat we een nieuwe kunnen maken.![]()
Topic is al 2uur open hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
Er is iig 1 voordeel aan de post-geilheid van Stevenmac en dat is dat dit topic met deze verschrikkelijke TT snel vol is, zodat we een nieuwe kunnen maken.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef Monopoly het volgende:
Denken dat Suarez niet speelt_!
Hoe dom ben je dan
Dit dusquote:
Jou trollen voelt als het pesten van een gehandicapte: Ontzettend grappig, maar niet echt moeilijk...quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja die speelt gewoon. Zijn (achter)naam is Suarez.
Als of ik serieus op jou inging.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jou trollen voelt als het pesten van een gehandicapte: Ontzettend grappig, maar niet echt moeilijk...
Die negeert mensen uit de vbl-sc gewoon hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij daar voor zorgen? Moet ik ff bij Danny aankloppen?![]()
JOUWquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jou trollen voelt als het pesten van een gehandicapte: Ontzettend grappig, maar niet echt moeilijk...
Nee niet doen alsjeblieft. Het spijt me!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij daar voor zorgen? Moet ik ff bij Danny aankloppen?![]()
Wou gewoon ff irritant doenquote:
Dat dacht ik dus ook idd...quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet doen alsjeblieft. Het spijt me!!
Heb je geen last van je elleboog nu ie uit hmf zijn reet is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog geen last van een zeurende pijn in je piemel door die constante erectie?
Deed ik tochquote:
Hoe is de operatie gegaan?quote:
Toivonenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel een held die Suarez, als hij bij je speelt is het de meest gewaardeerde speler, is het je tegenstander dan is het een hond. Dat hebben weinig andere spelers.
Wie niet hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Ik leef nog. Zit nu wel onder de drugs.
Ik ben allochtoon, straks was het gewoon goedquote:
Ghb?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus je denkt niet meer helemaal helder na begrijp ik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooraf, dan hoef ik niet te gaan twijfelen aan mijn eigen taalcapaciteiten:quote:
Onder andere.quote:
Dat deed ik ook niet voor de operatie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je denkt niet meer helemaal helder na begrijp ik?
Pics van je tieten?
neequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vooraf, dan hoef ik niet te gaan twijfelen aan mijn eigen taalcapaciteiten:
Don, ik ga nu irritant doen: JOUW
geilquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Dat deed ik ook niet voor de operatie.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet me gvd helemaal platspuiten de komende twee weken.
We missen die kleine ouwe reus wel he met zijn allenquote:
Er zijn mensen die dat doen voor de fun.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, wist je niet dat zelfs de stront van HMF meer heilzame gaven heeft dan de vermalen placenta van Moeder Theresa?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je geen last van je elleboog nu ie uit hmf zijn reet is?
True.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet voor de operatie.
Ja, waar is HMF eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen voor de fun.
Nee maar ik geloof het wel gewoon meteenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wist je niet dat zelfs de stront van HMF meer heilzame gaven heeft dan de vermalen placenta van Moeder Theresa?
Doe het goed of blijf gewoon wegquote:
Inkoppertje deze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
lobiquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe het goed of blijf gewoon weg
Nee gewoon neequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:18 schreef Monopoly het volgende:
HMF zit nu op het hoofdkantoor van FOK!. Hij is zijn ban om aan het zetten tot modschap.
Vanavond word bekend dat hij de nieuwe blauwe is van VBL
Maar ff serieus. Als je taferelen wilt zoals bij die Axe-reclames moet je wat voorvocht van HMF op je voorhoofd smeren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik geloof het wel gewoon meteen
Oke..quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee gewoon nee
Hmf is aan het rijden in zijn vrachtwagen
Laat maar manquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Als je taferelen wilt zoals bij die Axe-reclames moet je wat voorvocht van HMF op je voorhoofd smeren.
Moet jij niet gaan koken ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Is het bij jullie nog niet bekend wie de nieuwe mod is?
Jawel, Steven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Is het bij jullie nog niet bekend wie de nieuwe mod is?
of spuitenquote:
quote:
ssstquote:
Heb je nou niks geleerd van Stinho?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
Praat eens niet zo snel joh. Dit is niet het enige topic wat ik lees.
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi antwoordt niet eens.
Kapi, heb je ook gesolliciteerd?
Ghb zei ze tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
What the fuck do they feed you these days?
Ik ben vrij onderlegd wat betreft seks-terminologie, maar deze ken ik nog niet...?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
Zaad op je voorhoofd, dat is toch gewoon een ouderwetse Simba uitdelen ?
Ik hou van je.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
What the fuck do they feed you these days?
Jojoortje is het waard.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah fuck...Achterhoek is nogal ver rijden he?
Met de r6 van hmf ben je er in 8 minuten manquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah fuck...Achterhoek is nogal ver rijden he?
Jaja, whatever...ik krijg dat elke nacht zowat te horen maar die wijven laten nooit meer wat van zich horen.quote:
8 minuten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met de r6 van hmf ben je er in 8 minuten man
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met de r6 van hmf ben je er in 8 minuten man
Wel mooi doelpuntje opzichquote:
Wees blij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaja, whatever...ik krijg dat elke nacht zowat te horen maar die wijven laten nooit meer wat van zich horen.
Wat ben je sluw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed om kapi daarheen te sturen? Kan ik zelf naar het juiste adres.
Klaarkomen over haar borsten ofzo, en dan met je duim wat zaad pakken, uitsmeren over haar voorhoofd, en dan nogal hard roepen : SIMBAquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben vrij onderlegd wat betreft seks-terminologie, maar deze ken ik nog niet...?
keigaafquote:
gvdquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klaarkomen over haar borsten ofzo, en dan met je duim wat zaad pakken, uitsmeren over haar voorhoofd, en dan nogal hard roepen : SIMBA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |