Jawel hoor, Suarez speelt gewoon.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Suarez niet volgens mij
Lodeiro ook niet
quote:
Ja die speelt gewoon. Zijn (achter)naam is Suarez.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk of die ene gast ook meespeelt, die Bakkal had gebeten?
Suarez, Cavani en Rios zijn de 3 dispensatie spelers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lodeiro bedoelde ik inderdaad, maar Suarez speelt zelfs mee?
Cavani.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Suarez, Cavani en Rios zijn de 3 dispensatie spelers.
Met precies dezelfde TT.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
Er is iig 1 voordeel aan de post-geilheid van Stevenmac en dat is dat dit topic met deze verschrikkelijke TT snel vol is, zodat we een nieuwe kunnen maken.![]()
Topic is al 2uur open hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
Er is iig 1 voordeel aan de post-geilheid van Stevenmac en dat is dat dit topic met deze verschrikkelijke TT snel vol is, zodat we een nieuwe kunnen maken.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef Monopoly het volgende:
Denken dat Suarez niet speelt_!
Hoe dom ben je dan
Dit dusquote:
Jou trollen voelt als het pesten van een gehandicapte: Ontzettend grappig, maar niet echt moeilijk...quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja die speelt gewoon. Zijn (achter)naam is Suarez.
Als of ik serieus op jou inging.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jou trollen voelt als het pesten van een gehandicapte: Ontzettend grappig, maar niet echt moeilijk...
Die negeert mensen uit de vbl-sc gewoon hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij daar voor zorgen? Moet ik ff bij Danny aankloppen?![]()
JOUWquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jou trollen voelt als het pesten van een gehandicapte: Ontzettend grappig, maar niet echt moeilijk...
Nee niet doen alsjeblieft. Het spijt me!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij daar voor zorgen? Moet ik ff bij Danny aankloppen?![]()
Wou gewoon ff irritant doenquote:
Dat dacht ik dus ook idd...quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet doen alsjeblieft. Het spijt me!!
Heb je geen last van je elleboog nu ie uit hmf zijn reet is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog geen last van een zeurende pijn in je piemel door die constante erectie?
Deed ik tochquote:
Hoe is de operatie gegaan?quote:
Toivonenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel een held die Suarez, als hij bij je speelt is het de meest gewaardeerde speler, is het je tegenstander dan is het een hond. Dat hebben weinig andere spelers.
Wie niet hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Ik leef nog. Zit nu wel onder de drugs.
Ik ben allochtoon, straks was het gewoon goedquote:
Ghb?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus je denkt niet meer helemaal helder na begrijp ik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooraf, dan hoef ik niet te gaan twijfelen aan mijn eigen taalcapaciteiten:quote:
Onder andere.quote:
Dat deed ik ook niet voor de operatie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je denkt niet meer helemaal helder na begrijp ik?
Pics van je tieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |