Wou gewoon ff irritant doenquote:
Dat dacht ik dus ook idd...quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet doen alsjeblieft. Het spijt me!!
Heb je geen last van je elleboog nu ie uit hmf zijn reet is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog geen last van een zeurende pijn in je piemel door die constante erectie?
Deed ik tochquote:
Hoe is de operatie gegaan?quote:
Toivonenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel een held die Suarez, als hij bij je speelt is het de meest gewaardeerde speler, is het je tegenstander dan is het een hond. Dat hebben weinig andere spelers.
Wie niet hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Ik leef nog. Zit nu wel onder de drugs.
Ik ben allochtoon, straks was het gewoon goedquote:
Ghb?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus je denkt niet meer helemaal helder na begrijp ik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooraf, dan hoef ik niet te gaan twijfelen aan mijn eigen taalcapaciteiten:quote:
Onder andere.quote:
Dat deed ik ook niet voor de operatie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je denkt niet meer helemaal helder na begrijp ik?
Pics van je tieten?
neequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vooraf, dan hoef ik niet te gaan twijfelen aan mijn eigen taalcapaciteiten:
Don, ik ga nu irritant doen: JOUW
geilquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onder andere.
[..]
Dat deed ik ook niet voor de operatie.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet me gvd helemaal platspuiten de komende twee weken.
We missen die kleine ouwe reus wel he met zijn allenquote:
Er zijn mensen die dat doen voor de fun.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, wist je niet dat zelfs de stront van HMF meer heilzame gaven heeft dan de vermalen placenta van Moeder Theresa?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je geen last van je elleboog nu ie uit hmf zijn reet is?
True.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet voor de operatie.
Ja, waar is HMF eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen voor de fun.
Nee maar ik geloof het wel gewoon meteenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wist je niet dat zelfs de stront van HMF meer heilzame gaven heeft dan de vermalen placenta van Moeder Theresa?
Doe het goed of blijf gewoon wegquote:
Inkoppertje deze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
lobiquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe het goed of blijf gewoon weg
Nee gewoon neequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:18 schreef Monopoly het volgende:
HMF zit nu op het hoofdkantoor van FOK!. Hij is zijn ban om aan het zetten tot modschap.
Vanavond word bekend dat hij de nieuwe blauwe is van VBL
Maar ff serieus. Als je taferelen wilt zoals bij die Axe-reclames moet je wat voorvocht van HMF op je voorhoofd smeren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik geloof het wel gewoon meteen
Oke..quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee gewoon nee
Hmf is aan het rijden in zijn vrachtwagen
Laat maar manquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Als je taferelen wilt zoals bij die Axe-reclames moet je wat voorvocht van HMF op je voorhoofd smeren.
Moet jij niet gaan koken ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Is het bij jullie nog niet bekend wie de nieuwe mod is?
Jawel, Steven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
Is het bij jullie nog niet bekend wie de nieuwe mod is?
of spuitenquote:
quote:
ssstquote:
Heb je nou niks geleerd van Stinho?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
Praat eens niet zo snel joh. Dit is niet het enige topic wat ik lees.
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi antwoordt niet eens.
Kapi, heb je ook gesolliciteerd?
Ghb zei ze tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
What the fuck do they feed you these days?
Ik ben vrij onderlegd wat betreft seks-terminologie, maar deze ken ik nog niet...?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
Zaad op je voorhoofd, dat is toch gewoon een ouderwetse Simba uitdelen ?
Ik hou van je.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
What the fuck do they feed you these days?
Jojoortje is het waard.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah fuck...Achterhoek is nogal ver rijden he?
Met de r6 van hmf ben je er in 8 minuten manquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah fuck...Achterhoek is nogal ver rijden he?
Jaja, whatever...ik krijg dat elke nacht zowat te horen maar die wijven laten nooit meer wat van zich horen.quote:
8 minuten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met de r6 van hmf ben je er in 8 minuten man
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met de r6 van hmf ben je er in 8 minuten man
Wel mooi doelpuntje opzichquote:
Wees blij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaja, whatever...ik krijg dat elke nacht zowat te horen maar die wijven laten nooit meer wat van zich horen.
Wat ben je sluw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed om kapi daarheen te sturen? Kan ik zelf naar het juiste adres.
Klaarkomen over haar borsten ofzo, en dan met je duim wat zaad pakken, uitsmeren over haar voorhoofd, en dan nogal hard roepen : SIMBAquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben vrij onderlegd wat betreft seks-terminologie, maar deze ken ik nog niet...?
keigaafquote:
gvdquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klaarkomen over haar borsten ofzo, en dan met je duim wat zaad pakken, uitsmeren over haar voorhoofd, en dan nogal hard roepen : SIMBA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |