Is niet op een nos stream tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet eens aan het kijken naar Spanje - Japan?
Jawel. Gewoon rechts van het scherm. Kan je op de ander klikken.quote:
Ja had hem net gevondenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon rechts van het scherm. Kan je op de ander klikken.
http://nos.nl/os2012/play/1/ - Spanje vs Japan
http://nos.nl/os2012/play/2/ - Mexico vs Zuid-Korea
Denk het jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zon heeft je hersens aangetast zeker?
Brazilië man gekquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
we weten toch al dat die gouden plak naar spanje gaat
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
we weten toch al dat die gouden plak naar spanje gaat
ojah die was ik vergetenquote:
jaquote:
Waar was je in het vorige topic dan met je geklaag?quote:
Wut?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar was je in het vorige topic dan met je geklaag?
putquote:
KUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vind het raar dat ik een TT van Ajax kut vind en een TT van Feyenoord goed?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KUTDu bist 12?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS JIJ VINDTquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij vind het raar dat ik een TT van Ajax kut vind en een TT van Feyenoord goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet niet zo janken hypocriete kutkakkerlakquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij vind het raar dat ik een TT van Ajax kut vind en een TT van Feyenoord goed?
Spanje-Japanquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tegen wie spelen ze? Mis toch nog maar ff stad in.
Mij hoorde je toch ook niet klagen toen GGMM zei dat het een kut TT was? Mag hij vinden hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet niet zo janken hypocriete kutkakkerlak
Net was ggmm de enige die kut ttdeed en voor de rest hoorde je niemand dus loop niet te janken en ga terug naar je grot
zo
Loop gewoon niet zo te janken, het is gewoon hypocrietquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mij hoorde je toch ook niet klagen toen GGMM zei dat het een kut TT was? Mag hij vinden hoor.
Gewoon vvv voortaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
zal mij echt worst schelen ditzolang er maar geen psv of twente inkomt
Overigens het boeit mij ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
Van mij mag je er alles in zetten wat je wilt, maar dan mag ik ook zegge wat ik erover wil zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
tof dat we jouw goedkeuring krijgen man, echt mooiquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Van mij mag je er alles in zetten wat je wilt, maar dan mag ik ook zegge wat ik erover wil zeggen.
En terecht!quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te janken, het is gewoon hypocriet
Maar ik gaf het al in het vorige topic
Meteen janken wanneer er Ajax in staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |