aww. Ja nachtmerrie van iedere ouder.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef LXIV het volgende:
Als ik zoiets lees heb ik altijd de neiging om mijn vriendin te bellen om te vragen of ze ons kind echt heeft afgegeven bij de opvang.
Ja maar... dan knaagt er toch iets aan je, je bent iets vergeten, wat was het ook alweer. Ik kan het me niet voorstellen dat je je kind vergeet voor zo'n lange tijd, hoewel er niet bij staat hoe lang de werkdag was.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:58 schreef Poeke het volgende:
Ik heb daar tijdje geleden artikel over gelezen (vraag me niet waar, weet het niet meer) Er stonden 2 verklaringen in.
- Mensen die elke dag dezelfde route rijden, raken afgeleid door een telefoontje of zijn met hun hoofd al met werk bezig ofzo, en vergeten dan dat ze hun kind bij zich hebben.
- Of mensen die bij wijze van uitzondering ineens hun kind naar de creche moeten brengen, ook afgeleid raken of bezig zijn met werk en ook vergeten kind af te zetten.
Ik moet zeggen dat ik mezelf er ook wel eens op betrap dat ik bezig ben met mijn werk in de auto, en dan zo ben afgeleid dat ik na 10 minuten me ineens bedenk dat ik eigenlijk een andere richting op moet. Omdat je bent afgeleid neemt de routine het over.
Als je je normale routine uitvoert, waar een kind niet bijhoort, dan knaagt er waarschijnlijk niks aan je.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ja maar... dan knaagt er toch iets aan je, je bent iets vergeten, wat was het ook alweer. Ik kan het me niet voorstellen dat je je kind vergeet voor zo'n lange tijd, hoewel er niet bij staat hoe lang de werkdag was.
Iddquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef LXIV het volgende:
Als ik zoiets lees heb ik altijd de neiging om mijn vriendin te bellen om te vragen of ze ons kind echt heeft afgegeven bij de opvang.
Het zullen eens geen getinte ruiten zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Poeke het volgende:
Hoor net op 3fm iets meer info. Vader brengt zijn kind altijd naar de crèche op de basis waar hij werkt. Na een werkdag ging hij naar de creche om zijn kind op te halen en kreeg te horen dat hij hem/haar niet had afgezet 's morgens. Toen hij in zijn auto ging kijken was het te laat. Hij had overigens getinte ruiten dus misschien dat het daarom niet is opgevallen.
Automatisme. Kind is stil op de achterbank, je stapt uit, valt niet op en je doet je ding voor de rest van de dag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij dat je je kind 'vergeet'..
Hoorde dat net ook bij 3fm dat hij de baby weg brengen juist wel tot zijn vaste ritme behoorde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je je normale routine uitvoert, waar een kind niet bijhoort, dan knaagt er waarschijnlijk niks aan je.
Die was het wel gewend, die bloedverziekende warmte in afghanistan en irak, dus hij denkt wat ik aan kan, ken me kind ook wel aan...quote:
Nee, gewoon een fatale fout.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:41 schreef bijdehand het volgende:
Wat voor slechte ouders, godvertering
En als het dagelijks is dan neem ik aan dat de creche zich ook wel afvraagt wanneer het kindje wordt gebracht.. Of is dat teveel gevraagd, een belletje..quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je je normale routine uitvoert, waar een kind niet bijhoort, dan knaagt er waarschijnlijk niks aan je.
Oh, dan kan je alles wel een fatale fout noemenquote:
Kun je dat toelichtenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh, dan kan je alles wel een fatale fout noemen
waar slaat dit nu op? Redelijk domme opmerking hoor. Het is een van de grootste fouten die een ouder kan maken, waarschijnlijk onbewust, maar met fatale gevolgen> Ik heb met die man te doen, kan me niet voorstellen wat er nu door hem heengaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:41 schreef bijdehand het volgende:
Wat voor slechte ouders, godvertering
Dat lijkt mij nou een heel goed idee, want idd, als je kindje ziek is of zo bel je wel af, als dat niet gebeurd zou er eigenlijk binnen een half uur gebeld moeten worden, en als het warm is binnen een kwartier. Want tja, het kan dus iedereen gebeuren, dat je oververmoeid bent na een paar nachten niet goed kunnen slapen omdat je kleintje ziek is of tandjes krijgt oid, dat je ongeconcentreerd bent en fouten maakt .. dit is niet het eerste kindje waarvan de ouder dacht dat die het al naar de crèche heeft gebracht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef kawotski het volgende:
[..]
En als het dagelijks is dan neem ik aan dat de creche zich ook wel afvraagt wanneer het kindje wordt gebracht.. Of is dat teveel gevraagd, een belletje..
Je neemt je kind mee, stopt 'm in de auto, parkeert de auto, en gaat weg. Zonder te denken aan je kind, die als een stuk vlees gaar aan het worden is in een auto die niet onderdoet voor een oven. Je kind? Nee, papa en mama hebben iets beters te doen. Erg vervelend voor ze, maar onvoorstelbaar dat je je kind vergeet.quote:
Hij dacht waarschijnlijk dat hij zijn kind al wel afgezet had..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Gia het volgende:
En er ook de hele dag niet een keer aan denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |