Oh, dan kan je alles wel een fatale fout noemenquote:
Kun je dat toelichtenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh, dan kan je alles wel een fatale fout noemen
waar slaat dit nu op? Redelijk domme opmerking hoor. Het is een van de grootste fouten die een ouder kan maken, waarschijnlijk onbewust, maar met fatale gevolgen> Ik heb met die man te doen, kan me niet voorstellen wat er nu door hem heengaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:41 schreef bijdehand het volgende:
Wat voor slechte ouders, godvertering
Dat lijkt mij nou een heel goed idee, want idd, als je kindje ziek is of zo bel je wel af, als dat niet gebeurd zou er eigenlijk binnen een half uur gebeld moeten worden, en als het warm is binnen een kwartier. Want tja, het kan dus iedereen gebeuren, dat je oververmoeid bent na een paar nachten niet goed kunnen slapen omdat je kleintje ziek is of tandjes krijgt oid, dat je ongeconcentreerd bent en fouten maakt .. dit is niet het eerste kindje waarvan de ouder dacht dat die het al naar de crèche heeft gebracht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef kawotski het volgende:
[..]
En als het dagelijks is dan neem ik aan dat de creche zich ook wel afvraagt wanneer het kindje wordt gebracht.. Of is dat teveel gevraagd, een belletje..
Je neemt je kind mee, stopt 'm in de auto, parkeert de auto, en gaat weg. Zonder te denken aan je kind, die als een stuk vlees gaar aan het worden is in een auto die niet onderdoet voor een oven. Je kind? Nee, papa en mama hebben iets beters te doen. Erg vervelend voor ze, maar onvoorstelbaar dat je je kind vergeet.quote:
Hij dacht waarschijnlijk dat hij zijn kind al wel afgezet had..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Gia het volgende:
En er ook de hele dag niet een keer aan denken.
Damn, ik word er ontroerd van als ik dit lees.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Poeke het volgende:
http://www.om.nl/actueel-(...)aart_de_zaak_van_de/
Over een vrouw in Breda die ook haar kind was vergeten, een lerares op de basisschool. Niet expres, gewoon domme fout met verstrekkende gevolgen en de juridische achtergrond ervan.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Jellereppe het volgende:
In paniek rent ze naar school terug met haar zoontje in de armen. Het is mijn schuld, het is mijn schuld, roept ze helemaal overstuur. Toegesnelde collegas proberen de baby te reanimeren. Een traumahelikopter is onderweg. Maar het mag niet meer baten. Ze is haar kindje vergeten af te zetten bij het kinderdagverblijf en nu is het dood.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Poeke het volgende:
http://www.om.nl/actueel-(...)aart_de_zaak_van_de/
Over een vrouw in Breda die ook haar kind was vergeten, een lerares op de basisschool. Niet expres, gewoon domme fout met verstrekkende gevolgen en de juridische achtergrond ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man wat lijkt me dat erg. Vergeef je ejzelf nooit.. wat een dramaquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja![]()
Het gebeurd vaker dan je denkt... talloze topics voorbij gekomen in de laatste jaren op fok... Al dan niet in de auto of op dak van de auto.
Zeer trieste zaak
Ja, tuurlijk, dat laatste.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef Nielsch het volgende:
Damn, je moet echt wel een ongekend hoog stressniveau hebben wil je je baby vergeten. Normaal zal je dat echt niet gebeuren. Of ze wilden sowieso al van het kind af en hebben dit als smoes gebruikt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]Bah, vind het verhaal al erg om te lezen als buitenstaander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessant is wel de gedachtegang van het OM en de uiteindelijke uitslag. Daar is goed over nagedacht. Ik ben het ook wel eens met de redenering.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:58 schreef Poeke het volgende:
[..]
Bah, vind het verhaal al erg om te lezen als buitenstaander.
Interessant is wel de gedachtegang van het OM en de uiteindelijke uitslag. Daar is goed over nagedacht. Ik ben het ook wel eens met de redenering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:02 schreef Poeke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]Ahzo, die fiets.. Dat wist ik niet, wel een goede tip, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
Zo kunnen we alles goed praten. Het OM kijkt ook niet naar zulke zaken en argumenteert niet met wat er gebeurde in World War 1 waar miljoenen mensen stierven. Zo kunnen we alles gaan beargumenteren en minder ernstig doen voorkomen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:14 schreef rareziekte het volgende:
[..]
En die mensen in Kenia of Syrië hebben geen ouders of vrienden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |