Wat een toffe outfit! Waar heb je dat shirtje gehaald? Spikesquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
Denk dat iedereen wel een beetje bevestiging zoekt en al helemaal als je jezelf er zo opzet, dan krijg je gewoon aandacht. Niets mis mee. Wel minne openingspost, staat geen enkele leuke outfit in. Denk aan het rokje van tlicious, jurkje van krullebollie enzo. Nja :p
[ afbeelding ]
Leuke outfit maar had je het vandaag niet verschrikkelijk warm met een lange broek?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
Denk dat iedereen wel een beetje bevestiging zoekt en al helemaal als je jezelf er zo opzet, dan krijg je gewoon aandacht. Niets mis mee. Wel minne openingspost, staat geen enkele leuke outfit in. Denk aan het rokje van tlicious, jurkje van krullebollie enzo. Nja :p
[ afbeelding ]
Hater, niks mis met die jurkquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afschuwelijk jurkje, goede tetten.
Je hebt er alleen jezelf maar mee. Niet raar opkijken als je ineens niet meer kunt posten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mylene, sorry dat je al mijn troep weer moet verwijderen.
Ik hou me gedeisd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt er alleen jezelf maar mee. Niet raar opkijken als je ineens niet meer kunt posten.
I like!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort zo denk ik, imo ook mooier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:56 schreef robben93 het volgende:
[..]
I like!
Alleen shirtje over de broek heen misschien?
Leuk, maar ik ben niet zo'n fan van die schoenen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
1 schouder is wel mooi bruin nuquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Hippe sokken.quote:
Dankjewel!quote:
Dan is het een leuke outfitquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Dankjewel!Had er ook nog mooie zwarte open hakken onder, maar ben gisteren gevallen met de scooter dus er zitten nog aardige wonden die niet leuk zijn om op een foto te zetten.
Danku! Het is noggal lastig wanneer je half open leg jezelf dan alsnog in iets leuks te hijsen dus was wel trots op mezelf!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dan is het een leuke outfitMet hakken bedoel ik dan!
Wat zie je er leuk uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
No.quote:
Leuk! Maar ben nu wel benieuwd naar je hele outfit, met schoenen bijvoorbeeld.quote:
lang t-shirt, korte benen, gezichtsbedrog?quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:31 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Leuk! Maar ben nu wel benieuwd naar je hele outfit, met schoenen bijvoorbeeld.
Lijkt hier alsof hij heel erg 'bol' uitloopt aan alle kanten, als dat in het echt minder/niet zo is vind ik het wel leuk.quote:
Ziet er heel vreemd uit zo door die pose etcquote:
Klopt, komt door de verschillende lagen. Heeft hij in het echt anders, op deze foto draag ik hem ook en is het al een stuk minder:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt hier alsof hij heel erg 'bol' uitloopt aan alle kanten, als dat in het echt minder/niet zo is vind ik het wel leuk.
Mooie foto!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, komt door de verschillende lagen. Heeft hij in het echt anders, op deze foto draag ik hem ook en is het al een stuk minder:
[ afbeelding ]
Beetje gezichtsbedrog idd. M'n vriendin nam de foto.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
lang t-shirt, korte benen, gezichtsbedrog?
Want met tatoo's word je geboren...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef d1ce het volgende:
[..]
Dat is VeerEli niet FYI, zie de tattoo![]()
Verder toffe outfit don-diablo!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef d1ce het volgende:
[..]
Dat is VeerEli niet FYI, zie de tattoo![]()
Verder toffe outfit don-diablo!
fixed. liefs, de beer.quote:
Ik had mijn tattoo wel al op die foto. Alleen die heeft de fotograaf weggeshopt denk ik.quote:
Ah oke, dacht dat het een foto was van een of andere winkel waar je de jurk hebt gekocht. My bad, zie het als een compliment.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had mijn tattoo wel al op die foto. Alleen die heeft de fotograaf weggeshopt denk ik.
Al goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ah oke, dacht dat het een foto was van een of andere winkel waar je de jurk hebt gekocht. My bad, zie het als een compliment.
Waarom? En vraagt hij dat dan niet eerst aan jou? Het profileert je. Of is het voor een magazine ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had mijn tattoo wel al op die foto. Alleen die heeft de fotograaf weggeshopt denk ik.
Daar hebben we hier wel ervaring mee hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]Check aub mijn fobo en dan nog eens deze foto.. Alsof ik een foto van een iemand anders ga posten en ga zeggen dat ik het ben.. Come on.
Nee, gebeurd veel vaker hoor. Als het niet in het plaatje past ofzo, wordt het weggeshopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom? En vraagt hij dat dan niet eerst aan jou? Het profileert je. Of is het voor een magazine ofzo?
Mweh misschien wel jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar hebben we hier wel ervaring mee hoor
Lol. Are you real.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom? En vraagt hij dat dan niet eerst aan jou? Het profileert je. Of is het voor een magazine ofzo?
Héél héél mooi , wat een leuke jurk!quote:
Thanks! Heb 'm op Asos besteld, maar is wel al meer dan een jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Héél héél mooi , wat een leuke jurk!Waar van is die?
Dus we kunnen vanaf morgen gehele foto's bewonderen?!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:21 schreef HouseFann het volgende:
De reden dat de foto's van dichtbij zijn is omdat ik recent ben gevallen en me knie en voet er niet te mooi uitzien daardoor (paar dagen geleden gebeurd) EN er zit geen timer op me laptopcam.
Verder zou ik mijn mobiel kunnen gebruiken maar heb de HTC Chacha, morgen nieuwe telefoon halen.
HTC Chacha heeft bij mij veel geheugen problemen waardoor ik geen foto's kan maken, niks updaten of downloaden.
Het spijt me zeer mede FOK!ers, ik had vandaag een paar open zwarte hakken (weer andere als gisteren dat krijg je met 18 paar schoenen..)
Dat zou goed kunnen, behalve me hoofd dan we moeten het nog wel een beetje anoniem houden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:48 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
Dus we kunnen vanaf morgen gehele foto's bewonderen?!
Niet weten van die schoenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef M1stral het volgende:
Leuk, zou alleen die schoenen ditchen. Maar wie ben ik?
Leuk shirt! Wat voor horloge heb je daar om en in welke kleur? I like!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef lieff5 het volgende:
Het shirtje is van de New yorker () haha, nee, had het helemaal niet stikheet eigenlijk
in de schaduw zelfs koud
[ afbeelding ]
Hardquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet weten van die schoenen. Dat staat hard bij chicks man.
Pics van je cutieface.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef lieff5 het volgende:
Nogmaals: ik ben en ken geen jumi, ik moet jullie teleurstellen.
Zusje vanquote:
Nice!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef HouseFann het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje vanavond.![]()
Lady in red is always a killer.
Dat is waarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:51 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, behalve me hoofd dan we moeten het nog wel een beetje anoniem houden.
Same style, same stance, same hair, same skinquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ik in de eerste instantie ook hePrecies zelfde figuur alles.
Dit vind ik dan weer niet zo leukquote:
Ik vind dit idd ook meer een festivaloutfit oidquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer niet zo leuk. Het kan ook aan de camera liggen hoor.
Perfecte outfit, en die schoenen zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef lieff5 het volgende:
Heul niet. Ken haar niet en heb gewoon mijn eigen style.Ik vind mode enzo gewoon leuk, delen wat ik draag, enzovoort. Zit er ook over na te denken om een blog te maken met outfits, tips, filmpjes, make-up enzo
maar zie nog wel! Vind dit iig leuk om te delen en dit op FB zetten is ook vreemd :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie jurk! Maar die schoenen er onder vind ik wat minderquote:
Dat magquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Mooie jurk! Maar die schoenen er onder vind ik wat minder
haha okequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat magMaar die schoenen passen wel bij mijn eigen stijl. Als ik uitga zou ik hakken dragen maar op te werken of te reizen draag ik gewoon platte schoenen. En ik ben niet echt het type van "fijne" schoentjes
Sehr nice.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef lieff5 het volgende:
Heul niet. Ken haar niet en heb gewoon mijn eigen style.Ik vind mode enzo gewoon leuk, delen wat ik draag, enzovoort. Zit er ook over na te denken om een blog te maken met outfits, tips, filmpjes, make-up enzo
maar zie nog wel! Vind dit iig leuk om te delen en dit op FB zetten is ook vreemd :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat loubous?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef lieff5 het volgende:
Het shirtje is van de New yorker () haha, nee, had het helemaal niet stikheet eigenlijk
in de schaduw zelfs koud
[ afbeelding ]
Wat..Is toch een normale vraag?quote:
van de wintercollectie van river island, beroerde kwaliteit, dat wel!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:08 schreef Internepper het volgende:
[..]
Is dat shirt nog ergens te koop? Echt een vet shirt.
Die broek zo is lelijk en gay imo..quote:
not suree if..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef robben93 het volgende:
[..]
Die broek zo is lelijk en gay imo..
Je hebt em opgevouwen toch? beter doe je hem gewoon, dan is t een chill outfitje!
LV sjaal, altijd goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef lieff5 het volgende:
Sinji, zeg je nou dat de kwaliteit van al mijn foto's slecht is![]()
haha, megamindy, leuk jurkje. Als ik ga reizen zie ik er ook simpel uit (snap mensen die op hakken enzo gaan reizen sowieso niet - nog liever in mijn joggingbroek).
Heb net de honden uitgelaten en straks fokkend op de bank, leuke zaterdagavond. Dus simpel (en het is best wel koud buiten). En volgens mij spam ik het topic n beetje vol
[ afbeelding ]
Deze foto is wel wat overbelichtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef lieff5 het volgende:
haha, megamindy, leuk jurkje. Als ik ga reizen zie ik er ook simpel uit (snap mensen die op hakken enzo gaan reizen sowieso niet - nog liever in mijn joggingbroek).
Heb net de honden uitgelaten en straks fokkend op de bank, leuke zaterdagavond. Dus simpel (en het is best wel koud buiten). En volgens mij spam ik het topic n beetje vol
[ afbeelding ]
Gave stijlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed fysiek. Doe je KT?quote:
quote:
Thnxquote:
Ik ben niet zo van de roze/nude nagellakquote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Leuk.
Alleen die donkere nagellak.
Simpel, maar leukquote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
Simpele outfit voor vandaag.
[ afbeelding ]
Yup, nicequote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk jasjequote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Die broek heeft een leuke kleurquote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef leppeh het volgende:
[ afbeelding ]
Wrangler shirt, H&M chino en Red Wing Beckmans.
Leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
thigh gapquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede outfit en figuur, Phanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
Ja hoi ben ik ook weer een keer, paar kilo aangekomen maarja, care.
[ afbeelding ]
Beetje saai nog maar dat is omdat geen accesoires.
Haha thanks, meer om van te houden moet het niet worden tho.quote:
Het is nu precies goed. Houden zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha thanks, meer om van te houden moet het niet worden tho.![]()
Jurk heb ik van M. gekregen trouwens, zijn broer gaat trouwen (ja alle hoop voor de dames is vervaren) dus ik doe deze maar aan denk.
Mooi jurkjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:53 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht te zien, is een Oxford shirt.
Heel mooi!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leuk, maar het jasje had van mij niet gehoeven
Is hij ook wel, ik vind hem alleen bij deze outfit wat minder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:29 schreef robben93 het volgende:
[..]
Thanks!
Oh, meeste vinden dat jasje juist leuk haha.. mja meningen verschillen
Ziet er inderdaad heel gaar uit zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef Michhas het volgende:
Hoe sta je in godsnaam op die tweede foto
Het is niet echt duidelijk waar je lichaam beginten eindigt
Leuk rokje babe!quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Maar stiekem heb ik nu al weer iets anders aan, hihi.
Dit zou ik zo aantrekkenquote:
Om andere mannen maar voor te zijn met hun grapje...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit zou ik zo aantrekkenTof shortje.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Maar stiekem heb ik nu al weer iets anders aan, hihi.
Oeh leuke combinatiequote:
Beige, altijd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Oeh leuke combinatieIs dat broekje helemaal wit gebleekt om toch nog heel lichtblauw? En lage All Stars staat ook al een aantal jaar op mijn verlanglijstje maar kan de kleur niet kiezen.
Tipp-ex.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef robben93 het volgende:
[..]
Mooi! maar wat heb je bij je knie?
Wat voor horloge is dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:34 schreef Waaghals het volgende:
inmiddels vervangen door korte broek en hemdje
[ afbeelding ]
tofquote:
mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef lieff5 het volgende:
Leuk Veer! Mooie benen ooken Waaghals ook.
[ afbeelding ]
Goede outfit en goede benen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef xSanjay het volgende:
Tli, jumi en Veereli zijn de WDJV Queens van FOK! imo! Allemaal weer prachtig dames.
EDIT: En lieff5 de prinses!
Thanksquote:
haha ik ben als goed is even groot als jou maar je lijkt wel lang jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef lieff5 het volgende:
En wat ik er nog onder wou zetten: ik lijk weer lang (a) wat ook beter is, maar weet nu al niet meer hoe ik een bericht moet wijzigen. Bedankt. Eigenlijk n beetje vals spelen want het was niet vandaag maar wel recent
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mooi figuur qua rondingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Simpel maar chique en leuk.quote:
Mooi figuurtje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef xSanjay het volgende:
Tli, jumi en Veereli zijn de WDJV Queens van FOK! imo! Allemaal weer prachtig dames.
Nice, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
nieuw jurkje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg jij! Je hebt zelf ook een mooi stel benen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef xSanjay het volgende:
Puike pecs mang, zou ze zuigen. Wil jij mijn massagepartner zijn?quote:
Ja laten we wel op elkaar oefenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Puike pecs mang, zou ze zuigen. Wil jij mijn massagepartner zijn?
Sowieso 10en halen wij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja laten we wel op elkaar oefenen.
Tetten!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
nieuw jurkje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke hakken. En weer een mooi figuur qua rondingen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
nieuw jurkje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
nieuw jurkje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het is niet te voorkomen, komt soms voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat je d'r nog niet uit elkaar heb getrokken joh.
Aansluit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Holy shit. De kwaliteit van het vrouwelijk schoon in de afgelopen 8 pagina's is echt
Leukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:55 schreef kedge het volgende:
Kantoordag:
[ afbeelding ]
Colbert hing nog in de auto.
quote:
Leukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:14 schreef don-diablo het volgende:
Let the weekend begin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. Zo lijken het net klompen. Magnanni schoenen kopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
LeukAlleen vind ik het altijd jammer als bij zo'n nette schoenen de zool aan de zijkanten breder zijn dan het leer. Kan het niet goed uitleggen
Zelf nog niet eens opgelet eigenlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
LeukAlleen vind ik het altijd jammer als bij zo'n nette schoenen de zool aan de zijkanten breder zijn dan het leer. Kan het niet goed uitleggen
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe kleding binnen, ben alleen nog niet zeker van de schoenen.
Ik dacht dat haar kamer gewoon heel stoffig wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen opmerking over de vieze spiegel?
Ik dacht dat het regende, gezien de thunder thighs.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar kamer gewoon heel stoffig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:55 schreef kedge het volgende:
Kantoordag:
[ afbeelding ]
Colbert hing nog in de auto.
Heerlijk mollig ben je toch ook he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe kleding binnen, ben alleen nog niet zeker van de schoenen.
Mollig? Wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:55 schreef Vice. het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Heerlijk mollig ben je toch ook he.Maar de schoenen vind ik niet zo.
H&M. Alleen die top is alleen verkrijgbaar in de maat 44-46. Maar ik wou 'm zo graagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hele mooie schoenen. Mag ik vragen waar je die,en je top vandaan hebt?
Wat?quote:
Ach, ze hebben gelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:25 schreef d1ce het volgende:
[..]
Mollig? Wat?![]()
Verder een leuke outfit alleen zou ik die schoenen achterwege laten. Net iets té.
Lekkere tattoo!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef VeerEli het volgende:
Was eigenlijk te warm vandaag, een lange broek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kewlquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er tip top uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
Jouw benen! Jouw lichaam sowieso![]()
! Wat vinden jullie eigenlijk van een slangenleer skinny die goed gematcht is met andere kleding? Ordinair?
En vandaag! Warm? Niet echt hoor!![]()
[ afbeelding ]
Mooi lichaam & nice clothes!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
! Wat vinden jullie eigenlijk van een slangenleer skinny die goed gematcht is met andere kleding? Ordinair?
[ afbeelding ]
I like thisquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Love this! Hele toffe combi ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Don't go full Amber Rose inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Love this! Hele toffe combi ook.
Slangenleer meh, not my thing.
Heel leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi shirtjequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Je kan het hebben. Ik vind het tof.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
Ik zal eens een close up maken! Heel erg bedankt! Ik heb 2 verschillende slangenleer broeken, deze heb ik vorige week ergens laten maken maar ben benieuwd naar jullie meningen. Hoop dat dat ook mag in het topicandere broek post ik wel als ik m aan heb!
[ afbeelding ]
Er bestaat nog een topic waar je ook andermans mening kunt vragen of gewoon nieuwe aankopen kan delen: Deel 3: Kleding, schoenen, en accessoires.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
Ik zal eens een close up maken! Heel erg bedankt! Ik heb 2 verschillende slangenleer broeken, deze heb ik vorige week ergens laten maken maar ben benieuwd naar jullie meningen. Hoop dat dat ook mag in het topicandere broek post ik wel als ik m aan heb!
[ afbeelding ]
Staat je goed!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
9/10 maar ik heb als jongeman meer kont dan jijquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Het cutieface, luisterquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:52 schreef lieff5 het volgende:
En leuk, het compliment over mijn kont.niet dus.
Nice.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Aldi water met prik. Like your stylequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Dope, stussy selvage denim?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziijn clark desert boots
Epic watch is Epic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziijn clark desert boots
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziijn clark desert boots
Ben je daar trots op?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
9/10 maar ik heb als jongeman meer kont dan jij.
Stop talkingquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het cutieface, luister. Je kont is gewoon schattig hoor, alleen ik heb gewoon iets meer booty
.
Leuk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef snakelady het volgende:
Rode broek en zwart truitje.
[ afbeelding ]
en simpele zwarte pumps eronder.
Dank je!quote:
"Hahaha inderdaad, goede kont! Keek er niet eens naar maar nu je het zegt. "quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
cool horloge en schoenenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziijn clark desert boots
Goede outfit. En dat horloge is echt baas! (heb zelf ook zo een van casio, maar dan de A178W)quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziijn clark desert boots
Thnxquote:
quote:
Beetje goedkope lookquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
leuk leuk, heb je twitter?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Like ittt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziijn clark desert boots
Dit ook. Jammer dat we de pumps niet kunnen zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef snakelady het volgende:
Rode broek en zwart truitje.
[ afbeelding ]
en simpele zwarte pumps eronder.
Niet echt een mooi jurkje. Maar wel mooie borsten hoor; daar ligt de nadruk nogal op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef Meloewa het volgende:
nieuw jurkje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Really.. nou ik vind jurkje wel mooi voor zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef Volgut het volgende:
[..]
Niet echt een mooi jurkje. Maar wel mooie borsten hoor; daar ligt de nadruk nogal op.
Staat leuk. Leuke laarzjes ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje asociaal om zoveel virtuele ruimte in je eentje in beslag te nemen, niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Moet dat? Denk ik niet eens over na, ik kijk per pagina en geef complimenten. Zeur niet zo.
Beetje rock-achtig. Maar wel heel leuk, de kleuren ook nice.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook leuk al is het een beetje een chill outfitje, je ziet dat je een fijn lichaam hebt.quote:
Dit ziet er dan weer niet uit maar zij heeft wel een facking mooi lichaam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Don't go full Amber Rose inderdaad
[ afbeelding ]
Alhoewel...
Laat dat meisje toch even de jury spelen tot er een of andere mod komt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een beetje asociaal om zoveel virtuele ruimte in je eentje in beslag te nemen, niet?
Hou het ontopic aub!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Laat dat meisje toch even de jury spelen tot er een of andere mod komt.
Ik geef tenminste leuke reacties. Kunnen we van jou niet zeggen zo te zien. En zie niet echt wat ik fout doe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een beetje asociaal om zoveel virtuele ruimte in je eentje in beslag te nemen, niet?
Definieer leuke reactiequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik geef tenminste leuke reacties. Kunnen we van jou niet zeggen zo te zien. En zie niet echt wat ik fout doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |