Dit vind ik dan weer niet zo leukquote:
Ik vind dit idd ook meer een festivaloutfit oidquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer niet zo leuk. Het kan ook aan de camera liggen hoor.
Perfecte outfit, en die schoenen zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef lieff5 het volgende:
Heul niet. Ken haar niet en heb gewoon mijn eigen style.Ik vind mode enzo gewoon leuk, delen wat ik draag, enzovoort. Zit er ook over na te denken om een blog te maken met outfits, tips, filmpjes, make-up enzo
maar zie nog wel! Vind dit iig leuk om te delen en dit op FB zetten is ook vreemd :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie jurk! Maar die schoenen er onder vind ik wat minderquote:
Dat magquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Mooie jurk! Maar die schoenen er onder vind ik wat minder
haha okequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat magMaar die schoenen passen wel bij mijn eigen stijl. Als ik uitga zou ik hakken dragen maar op te werken of te reizen draag ik gewoon platte schoenen. En ik ben niet echt het type van "fijne" schoentjes
Sehr nice.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef lieff5 het volgende:
Heul niet. Ken haar niet en heb gewoon mijn eigen style.Ik vind mode enzo gewoon leuk, delen wat ik draag, enzovoort. Zit er ook over na te denken om een blog te maken met outfits, tips, filmpjes, make-up enzo
maar zie nog wel! Vind dit iig leuk om te delen en dit op FB zetten is ook vreemd :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat loubous?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef lieff5 het volgende:
Het shirtje is van de New yorker () haha, nee, had het helemaal niet stikheet eigenlijk
in de schaduw zelfs koud
[ afbeelding ]
Wat..Is toch een normale vraag?quote:
van de wintercollectie van river island, beroerde kwaliteit, dat wel!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:08 schreef Internepper het volgende:
[..]
Is dat shirt nog ergens te koop? Echt een vet shirt.
Die broek zo is lelijk en gay imo..quote:
not suree if..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:43 schreef robben93 het volgende:
[..]
Die broek zo is lelijk en gay imo..
Je hebt em opgevouwen toch? beter doe je hem gewoon, dan is t een chill outfitje!
LV sjaal, altijd goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef lieff5 het volgende:
Sinji, zeg je nou dat de kwaliteit van al mijn foto's slecht is![]()
haha, megamindy, leuk jurkje. Als ik ga reizen zie ik er ook simpel uit (snap mensen die op hakken enzo gaan reizen sowieso niet - nog liever in mijn joggingbroek).
Heb net de honden uitgelaten en straks fokkend op de bank, leuke zaterdagavond. Dus simpel (en het is best wel koud buiten). En volgens mij spam ik het topic n beetje vol
[ afbeelding ]
Deze foto is wel wat overbelichtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef lieff5 het volgende:
haha, megamindy, leuk jurkje. Als ik ga reizen zie ik er ook simpel uit (snap mensen die op hakken enzo gaan reizen sowieso niet - nog liever in mijn joggingbroek).
Heb net de honden uitgelaten en straks fokkend op de bank, leuke zaterdagavond. Dus simpel (en het is best wel koud buiten). En volgens mij spam ik het topic n beetje vol
[ afbeelding ]
Gave stijlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed fysiek. Doe je KT?quote:
quote:
Thnxquote:
Ik ben niet zo van de roze/nude nagellakquote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Leuk.
Alleen die donkere nagellak.
Simpel, maar leukquote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
Simpele outfit voor vandaag.
[ afbeelding ]
Yup, nicequote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk jasjequote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Die broek heeft een leuke kleurquote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef leppeh het volgende:
[ afbeelding ]
Wrangler shirt, H&M chino en Red Wing Beckmans.
Leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
Denk dat iedereen wel een beetje bevestiging zoekt en al helemaal als je jezelf er zo opzet, dan krijg je gewoon aandacht. Niets mis mee. Wel minne openingspost, staat geen enkele leuke outfit in. Denk aan het rokje van tlicious, jurkje van krullebollie enzo. Nja :p
[ afbeelding ]
thigh gapquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
Denk dat iedereen wel een beetje bevestiging zoekt en al helemaal als je jezelf er zo opzet, dan krijg je gewoon aandacht. Niets mis mee. Wel minne openingspost, staat geen enkele leuke outfit in. Denk aan het rokje van tlicious, jurkje van krullebollie enzo. Nja :p
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede outfit en figuur, Phanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
Ja hoi ben ik ook weer een keer, paar kilo aangekomen maarja, care.
[ afbeelding ]
Beetje saai nog maar dat is omdat geen accesoires.
Haha thanks, meer om van te houden moet het niet worden tho.quote:
Het is nu precies goed. Houden zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha thanks, meer om van te houden moet het niet worden tho.![]()
Jurk heb ik van M. gekregen trouwens, zijn broer gaat trouwen (ja alle hoop voor de dames is vervaren) dus ik doe deze maar aan denk.
Mooi jurkjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:53 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht te zien, is een Oxford shirt.
Heel mooi!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leuk, maar het jasje had van mij niet gehoeven
Is hij ook wel, ik vind hem alleen bij deze outfit wat minder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:29 schreef robben93 het volgende:
[..]
Thanks!
Oh, meeste vinden dat jasje juist leuk haha.. mja meningen verschillen
Ziet er inderdaad heel gaar uit zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef Michhas het volgende:
Hoe sta je in godsnaam op die tweede foto
Het is niet echt duidelijk waar je lichaam beginten eindigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |