Daar hebben we hier wel ervaring mee hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]Check aub mijn fobo en dan nog eens deze foto.. Alsof ik een foto van een iemand anders ga posten en ga zeggen dat ik het ben.. Come on.
Nee, gebeurd veel vaker hoor. Als het niet in het plaatje past ofzo, wordt het weggeshopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom? En vraagt hij dat dan niet eerst aan jou? Het profileert je. Of is het voor een magazine ofzo?
Mweh misschien wel jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar hebben we hier wel ervaring mee hoor
Lol. Are you real.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom? En vraagt hij dat dan niet eerst aan jou? Het profileert je. Of is het voor een magazine ofzo?
Héél héél mooi , wat een leuke jurk!quote:
Thanks! Heb 'm op Asos besteld, maar is wel al meer dan een jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Héél héél mooi , wat een leuke jurk!Waar van is die?
Dus we kunnen vanaf morgen gehele foto's bewonderen?!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:21 schreef HouseFann het volgende:
De reden dat de foto's van dichtbij zijn is omdat ik recent ben gevallen en me knie en voet er niet te mooi uitzien daardoor (paar dagen geleden gebeurd) EN er zit geen timer op me laptopcam.
Verder zou ik mijn mobiel kunnen gebruiken maar heb de HTC Chacha, morgen nieuwe telefoon halen.
HTC Chacha heeft bij mij veel geheugen problemen waardoor ik geen foto's kan maken, niks updaten of downloaden.
Het spijt me zeer mede FOK!ers, ik had vandaag een paar open zwarte hakken (weer andere als gisteren dat krijg je met 18 paar schoenen..)
Dat zou goed kunnen, behalve me hoofd dan we moeten het nog wel een beetje anoniem houden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:48 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
Dus we kunnen vanaf morgen gehele foto's bewonderen?!
Niet weten van die schoenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef M1stral het volgende:
Leuk, zou alleen die schoenen ditchen. Maar wie ben ik?
Leuk shirt! Wat voor horloge heb je daar om en in welke kleur? I like!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef lieff5 het volgende:
Het shirtje is van de New yorker () haha, nee, had het helemaal niet stikheet eigenlijk
in de schaduw zelfs koud
[ afbeelding ]
Hardquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet weten van die schoenen. Dat staat hard bij chicks man.
Pics van je cutieface.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef lieff5 het volgende:
Nogmaals: ik ben en ken geen jumi, ik moet jullie teleurstellen.
Zusje vanquote:
Nice!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef HouseFann het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje vanavond.![]()
Lady in red is always a killer.
Dat is waarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:51 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, behalve me hoofd dan we moeten het nog wel een beetje anoniem houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |