Wat een toffe outfit! Waar heb je dat shirtje gehaald? Spikesquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
Denk dat iedereen wel een beetje bevestiging zoekt en al helemaal als je jezelf er zo opzet, dan krijg je gewoon aandacht. Niets mis mee. Wel minne openingspost, staat geen enkele leuke outfit in. Denk aan het rokje van tlicious, jurkje van krullebollie enzo. Nja :p
[ afbeelding ]
Leuke outfit maar had je het vandaag niet verschrikkelijk warm met een lange broek?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
Denk dat iedereen wel een beetje bevestiging zoekt en al helemaal als je jezelf er zo opzet, dan krijg je gewoon aandacht. Niets mis mee. Wel minne openingspost, staat geen enkele leuke outfit in. Denk aan het rokje van tlicious, jurkje van krullebollie enzo. Nja :p
[ afbeelding ]
Hater, niks mis met die jurkquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afschuwelijk jurkje, goede tetten.
Je hebt er alleen jezelf maar mee. Niet raar opkijken als je ineens niet meer kunt posten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mylene, sorry dat je al mijn troep weer moet verwijderen.
Ik hou me gedeisd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt er alleen jezelf maar mee. Niet raar opkijken als je ineens niet meer kunt posten.
I like!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort zo denk ik, imo ook mooier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:56 schreef robben93 het volgende:
[..]
I like!
Alleen shirtje over de broek heen misschien?
Leuk, maar ik ben niet zo'n fan van die schoenen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
1 schouder is wel mooi bruin nuquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Hippe sokken.quote:
Dankjewel!quote:
Dan is het een leuke outfitquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Dankjewel!Had er ook nog mooie zwarte open hakken onder, maar ben gisteren gevallen met de scooter dus er zitten nog aardige wonden die niet leuk zijn om op een foto te zetten.
Danku! Het is noggal lastig wanneer je half open leg jezelf dan alsnog in iets leuks te hijsen dus was wel trots op mezelf!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dan is het een leuke outfitMet hakken bedoel ik dan!
Wat zie je er leuk uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:02 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
No.quote:
Leuk! Maar ben nu wel benieuwd naar je hele outfit, met schoenen bijvoorbeeld.quote:
lang t-shirt, korte benen, gezichtsbedrog?quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:31 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Leuk! Maar ben nu wel benieuwd naar je hele outfit, met schoenen bijvoorbeeld.
Lijkt hier alsof hij heel erg 'bol' uitloopt aan alle kanten, als dat in het echt minder/niet zo is vind ik het wel leuk.quote:
Ziet er heel vreemd uit zo door die pose etcquote:
Klopt, komt door de verschillende lagen. Heeft hij in het echt anders, op deze foto draag ik hem ook en is het al een stuk minder:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt hier alsof hij heel erg 'bol' uitloopt aan alle kanten, als dat in het echt minder/niet zo is vind ik het wel leuk.
Mooie foto!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, komt door de verschillende lagen. Heeft hij in het echt anders, op deze foto draag ik hem ook en is het al een stuk minder:
[ afbeelding ]
Beetje gezichtsbedrog idd. M'n vriendin nam de foto.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
lang t-shirt, korte benen, gezichtsbedrog?
Want met tatoo's word je geboren...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef d1ce het volgende:
[..]
Dat is VeerEli niet FYI, zie de tattoo![]()
Verder toffe outfit don-diablo!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef d1ce het volgende:
[..]
Dat is VeerEli niet FYI, zie de tattoo![]()
Verder toffe outfit don-diablo!
fixed. liefs, de beer.quote:
Ik had mijn tattoo wel al op die foto. Alleen die heeft de fotograaf weggeshopt denk ik.quote:
Ah oke, dacht dat het een foto was van een of andere winkel waar je de jurk hebt gekocht. My bad, zie het als een compliment.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had mijn tattoo wel al op die foto. Alleen die heeft de fotograaf weggeshopt denk ik.
Al goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ah oke, dacht dat het een foto was van een of andere winkel waar je de jurk hebt gekocht. My bad, zie het als een compliment.
Waarom? En vraagt hij dat dan niet eerst aan jou? Het profileert je. Of is het voor een magazine ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had mijn tattoo wel al op die foto. Alleen die heeft de fotograaf weggeshopt denk ik.
Daar hebben we hier wel ervaring mee hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]Check aub mijn fobo en dan nog eens deze foto.. Alsof ik een foto van een iemand anders ga posten en ga zeggen dat ik het ben.. Come on.
Nee, gebeurd veel vaker hoor. Als het niet in het plaatje past ofzo, wordt het weggeshopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom? En vraagt hij dat dan niet eerst aan jou? Het profileert je. Of is het voor een magazine ofzo?
Mweh misschien wel jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar hebben we hier wel ervaring mee hoor
Lol. Are you real.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom? En vraagt hij dat dan niet eerst aan jou? Het profileert je. Of is het voor een magazine ofzo?
Héél héél mooi , wat een leuke jurk!quote:
Thanks! Heb 'm op Asos besteld, maar is wel al meer dan een jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Héél héél mooi , wat een leuke jurk!Waar van is die?
Dus we kunnen vanaf morgen gehele foto's bewonderen?!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:21 schreef HouseFann het volgende:
De reden dat de foto's van dichtbij zijn is omdat ik recent ben gevallen en me knie en voet er niet te mooi uitzien daardoor (paar dagen geleden gebeurd) EN er zit geen timer op me laptopcam.
Verder zou ik mijn mobiel kunnen gebruiken maar heb de HTC Chacha, morgen nieuwe telefoon halen.
HTC Chacha heeft bij mij veel geheugen problemen waardoor ik geen foto's kan maken, niks updaten of downloaden.
Het spijt me zeer mede FOK!ers, ik had vandaag een paar open zwarte hakken (weer andere als gisteren dat krijg je met 18 paar schoenen..)
Dat zou goed kunnen, behalve me hoofd dan we moeten het nog wel een beetje anoniem houden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:48 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
Dus we kunnen vanaf morgen gehele foto's bewonderen?!
Niet weten van die schoenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef M1stral het volgende:
Leuk, zou alleen die schoenen ditchen. Maar wie ben ik?
Leuk shirt! Wat voor horloge heb je daar om en in welke kleur? I like!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef lieff5 het volgende:
Het shirtje is van de New yorker () haha, nee, had het helemaal niet stikheet eigenlijk
in de schaduw zelfs koud
[ afbeelding ]
Hardquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet weten van die schoenen. Dat staat hard bij chicks man.
Pics van je cutieface.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef lieff5 het volgende:
Nogmaals: ik ben en ken geen jumi, ik moet jullie teleurstellen.
Zusje vanquote:
Nice!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef HouseFann het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje vanavond.![]()
Lady in red is always a killer.
Dat is waarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:51 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, behalve me hoofd dan we moeten het nog wel een beetje anoniem houden.
Same style, same stance, same hair, same skinquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ik in de eerste instantie ook hePrecies zelfde figuur alles.
Dit vind ik dan weer niet zo leukquote:
Ik vind dit idd ook meer een festivaloutfit oidquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer niet zo leuk. Het kan ook aan de camera liggen hoor.
Perfecte outfit, en die schoenen zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef lieff5 het volgende:
Heul niet. Ken haar niet en heb gewoon mijn eigen style.Ik vind mode enzo gewoon leuk, delen wat ik draag, enzovoort. Zit er ook over na te denken om een blog te maken met outfits, tips, filmpjes, make-up enzo
maar zie nog wel! Vind dit iig leuk om te delen en dit op FB zetten is ook vreemd :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie jurk! Maar die schoenen er onder vind ik wat minderquote:
Dat magquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Mooie jurk! Maar die schoenen er onder vind ik wat minder
haha okequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat magMaar die schoenen passen wel bij mijn eigen stijl. Als ik uitga zou ik hakken dragen maar op te werken of te reizen draag ik gewoon platte schoenen. En ik ben niet echt het type van "fijne" schoentjes
Sehr nice.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef lieff5 het volgende:
Heul niet. Ken haar niet en heb gewoon mijn eigen style.Ik vind mode enzo gewoon leuk, delen wat ik draag, enzovoort. Zit er ook over na te denken om een blog te maken met outfits, tips, filmpjes, make-up enzo
maar zie nog wel! Vind dit iig leuk om te delen en dit op FB zetten is ook vreemd :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat loubous?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef lieff5 het volgende:
Het shirtje is van de New yorker () haha, nee, had het helemaal niet stikheet eigenlijk
in de schaduw zelfs koud
[ afbeelding ]
Wat..Is toch een normale vraag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |