Dus we kunnen vanaf morgen gehele foto's bewonderen?!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:21 schreef HouseFann het volgende:
De reden dat de foto's van dichtbij zijn is omdat ik recent ben gevallen en me knie en voet er niet te mooi uitzien daardoor (paar dagen geleden gebeurd) EN er zit geen timer op me laptopcam.
Verder zou ik mijn mobiel kunnen gebruiken maar heb de HTC Chacha, morgen nieuwe telefoon halen.
HTC Chacha heeft bij mij veel geheugen problemen waardoor ik geen foto's kan maken, niks updaten of downloaden.
Het spijt me zeer mede FOK!ers, ik had vandaag een paar open zwarte hakken (weer andere als gisteren dat krijg je met 18 paar schoenen..)
Dat zou goed kunnen, behalve me hoofd dan we moeten het nog wel een beetje anoniem houden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:48 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
Dus we kunnen vanaf morgen gehele foto's bewonderen?!
Niet weten van die schoenenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef M1stral het volgende:
Leuk, zou alleen die schoenen ditchen. Maar wie ben ik?
Leuk shirt! Wat voor horloge heb je daar om en in welke kleur? I like!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef lieff5 het volgende:
Het shirtje is van de New yorker () haha, nee, had het helemaal niet stikheet eigenlijk
in de schaduw zelfs koud
[ afbeelding ]
Hardquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet weten van die schoenen. Dat staat hard bij chicks man.
Pics van je cutieface.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef lieff5 het volgende:
Nogmaals: ik ben en ken geen jumi, ik moet jullie teleurstellen.
Zusje vanquote:
Nice!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef HouseFann het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje vanavond.![]()
Lady in red is always a killer.
Dat is waarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:51 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, behalve me hoofd dan we moeten het nog wel een beetje anoniem houden.
Same style, same stance, same hair, same skinquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ik in de eerste instantie ook hePrecies zelfde figuur alles.
Dit vind ik dan weer niet zo leukquote:
Ik vind dit idd ook meer een festivaloutfit oidquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer niet zo leuk. Het kan ook aan de camera liggen hoor.
Perfecte outfit, en die schoenen zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef lieff5 het volgende:
Heul niet. Ken haar niet en heb gewoon mijn eigen style.Ik vind mode enzo gewoon leuk, delen wat ik draag, enzovoort. Zit er ook over na te denken om een blog te maken met outfits, tips, filmpjes, make-up enzo
maar zie nog wel! Vind dit iig leuk om te delen en dit op FB zetten is ook vreemd :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |