Ik dacht dat het regende, gezien de thunder thighs.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar kamer gewoon heel stoffig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:55 schreef kedge het volgende:
Kantoordag:
[ afbeelding ]
Colbert hing nog in de auto.
Heerlijk mollig ben je toch ook he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe kleding binnen, ben alleen nog niet zeker van de schoenen.
Mollig? Wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:55 schreef Vice. het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Heerlijk mollig ben je toch ook he.Maar de schoenen vind ik niet zo.
H&M. Alleen die top is alleen verkrijgbaar in de maat 44-46. Maar ik wou 'm zo graagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hele mooie schoenen. Mag ik vragen waar je die,en je top vandaan hebt?
Wat?quote:
Ach, ze hebben gelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:25 schreef d1ce het volgende:
[..]
Mollig? Wat?![]()
Verder een leuke outfit alleen zou ik die schoenen achterwege laten. Net iets té.
Lekkere tattoo!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef VeerEli het volgende:
Was eigenlijk te warm vandaag, een lange broek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kewlquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er tip top uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
Jouw benen! Jouw lichaam sowieso![]()
! Wat vinden jullie eigenlijk van een slangenleer skinny die goed gematcht is met andere kleding? Ordinair?
En vandaag! Warm? Niet echt hoor!![]()
[ afbeelding ]
Mooi lichaam & nice clothes!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
! Wat vinden jullie eigenlijk van een slangenleer skinny die goed gematcht is met andere kleding? Ordinair?
[ afbeelding ]
I like thisquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Love this! Hele toffe combi ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Don't go full Amber Rose inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Love this! Hele toffe combi ook.
Slangenleer meh, not my thing.
Heel leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi shirtjequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:23 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Je kan het hebben. Ik vind het tof.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
Ik zal eens een close up maken! Heel erg bedankt! Ik heb 2 verschillende slangenleer broeken, deze heb ik vorige week ergens laten maken maar ben benieuwd naar jullie meningen. Hoop dat dat ook mag in het topicandere broek post ik wel als ik m aan heb!
[ afbeelding ]
Er bestaat nog een topic waar je ook andermans mening kunt vragen of gewoon nieuwe aankopen kan delen: Deel 3: Kleding, schoenen, en accessoires.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
Ik zal eens een close up maken! Heel erg bedankt! Ik heb 2 verschillende slangenleer broeken, deze heb ik vorige week ergens laten maken maar ben benieuwd naar jullie meningen. Hoop dat dat ook mag in het topicandere broek post ik wel als ik m aan heb!
[ afbeelding ]
Staat je goed!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
9/10 maar ik heb als jongeman meer kont dan jijquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:46 schreef lieff5 het volgende:
[ afbeelding ]
Het cutieface, luisterquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:52 schreef lieff5 het volgende:
En leuk, het compliment over mijn kont.niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |