Uiteraard, dat blokkenschema van Lowlove is altijd top!quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:58 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Met een mooi overzichtelijk blokkenschema
The Shins en de Foo Fighters overlappen maar een kwartier, van de 2,5 uur Foo Fighters..quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Shins vs. Foo Fighters, Skrillex vs. The Walkmen..
Dank voor deze! Handig om ff uit te printen op a4tje en de koffer in te proppen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
Ik heb het programma even vertaald naar een tabel:
[ afbeelding ]
klik hier voor de pdf:
https://dl.dropbox.com/u/10801284/blokken.pdf
(Nu hopen dat LL niet binnen een paar minuten het echte schema online zet, dan is mijn werk voor niet geweest)
Klopt. Maar wil van beide niks missen, en zo'n faalplek achter in de tenten is ook jammer. Maar idd, rampzalig is het niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
The Shins en de Foo Fighters overlappen maar een kwartier, van de 2,5 uur Foo Fighters..
quote:Hudson Mohawke laat weten niet te zullen optreden op Pukkelpop en Lowlands. De reden van de afgelasting zouden 'personal reasons' zijn. De twee festivals zoeken momenteel naar een vervanger.
De Schot zei onlangs ook zijn optreden op 5 Days Off in Amsterdam af. Toen was Ross Birchard namelijk ziek en moest daardoor zijn optreden in Paradiso afgelasten.
Weet niet of ik dat de hele avond ga trekken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef mr-green het volgende:
Ik ben trouwens best content met de techno. Vrijdag hele nacht Ame en vrienden,
Al stonden ze er 10 uur. Dan trok ik het nogquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat de hele avond ga trekken.
Je kan wel wat hulplijnen inschakelen in de Bravoquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat de hele avond ga trekken.
Juist wel fijn, ik ben altijd vroeg wakker dus dan is het wel fijn dat je ergens heen kan. Benieuwd wie er komen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:25 schreef AMDB het volgende:
Zo, ingevuld. Drukke agenda weer. Jammer dat die politieke shit allemaal zo vroeg begint
Oh met de hulplijnen zit het wel goed, maar of ik een hele nacht deephouse trek weet ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:52 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Je kan wel wat hulplijnen inschakelen in de Bravo
Aha, dat trek ik zeker niet. Had dat eerder ook in de India gezet. Op zondag staan in de Bravo en India veel DnB, Dubstep achtige dingen. Ook een beetje too much.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Oh met de hulplijnen zit het wel goed, maar of ik een hele nacht deephouse trek weet ik niet.
Zo vroeg ben ik meestal niet mobiel. Heb met een paar mensen afgesproken Sywert te gaan supporten dus zal wel moeten waarschijnlijk. Lijsttrekkers weet ik nog niet of ik dat aandurf. 10.30 is namelijk wel érg vroeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Juist wel fijn, ik ben altijd vroeg wakker dus dan is het wel fijn dat je ergens heen kan. Benieuwd wie er komen!
Benieuwd wie er komen!
Werkt bij mij ook niet. Ik kan ook niet opzij scrollen om de latere namen te zienquote:Inzoomen op het blokkenschema op de site, werkt dat goed bij jullie? Ik zie bijvoorbeeld Knife Party en Triggerfinger dan nog maar als een half uur.
Volgens mij heb je elke avond wel ergens dubstep, dat had van mij een stuk minder gemogen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Aha, dat trek ik zeker niet. Had dat eerder ook in de India gezet. Op zondag staan in de Bravo en India veel DnB, Dubstep achtige dingen. Ook een beetje too much.
Ik was bij Skrillex in de HMH, dat was al gekte allom. Dit wordt echt prachtig vetquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:22 schreef Hpzone het volgende:
Skrillex kan je wel haten, maar reken maar dat die Alpha uit elkaar gescheurd wordt.
Same here, en de after in de melkweg. Hoe die man op Play kan drukken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:23 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik was bij Skrillex in de HMH, dat was al gekte allom. Dit wordt echt prachtig vet
Heb je Pretty Lights dus ook gezien? In het voorprogram? Dat vind ik ook best gaaf hoor. Heerlijke achtergrondmuziek. Met als topper: I Know The Truthquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:25 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Same here, en de after in de melkweg. Hoe die man op Play kan drukken.
http://www.festivalinfo.n(...)lands-blokkenschema/quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:14 schreef kciR het volgende:
Is dat officiele blokkenschema ook een beetje fatsoenlijk te printen? Ik krijg het niet voor elkaar
Purity Ring is vet ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:32 schreef kciR het volgende:
Is Purity Ring niet iets voor de nog lege spot in de X-Ray (zondag, 14u). Staat nu op de luisterpaal en klinkt erg fijn
Helaas amper, we kwamen nogal laat de zaal binnen. Hebben voornamelijk de Bob Marley- muziek meegekregen. Vervolgens wilden we de metro pakken naar centraal om naar de Melkweg te gaan, maar die liet z'n deurtjes dicht voor de drukte en reed weer weg. Uiteindelijk met een taxi er alsnog gekomen, maar toen was Pretty Lights ook alweer bijna klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:31 schreef MosPos het volgende:
[..]
Heb je Pretty Lights dus ook gezien? In het voorprogram? Dat vind ik ook best gaaf hoor. Heerlijke achtergrondmuziek. Met als topper: I Know The Truth
Ja, afgelopen editie van Werchter was de Marquee ook al veels te kleinquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:22 schreef Hpzone het volgende:
Skrillex kan je wel haten, maar reken maar dat die Alpha uit elkaar gescheurd wordt.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
wat een K*Tschema ... ga nog wel iets in elkaar flansen maar ik loop overal vast :S
Dat kan op zich ook wel gauwquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, afgelopen editie van Werchter was de Marquee ook al veels te klein
inderdaad, dat is ook wat Eric van Eerdenburg vandaag nog op Radio1 vertelde. De Foo Fighters hebben trouwens zelf gebeld of ze mochten komen optredenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Meestal worden overlappen speciaal ingebouwd om het niet te druk te krijgen op 1 plek..
Dat ze Jan Smeets niet gebeld hebben zegquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, dat is ook wat Eric van Eerdenburg vandaag nog op Radio1 vertelde. De Foo Fighters hebben trouwens zelf gebeld of ze mochten komen optreden
Ze speelden in 2010 ook al in de Grolsch en die stond toen behoorlijk volquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met The XX gebeurt wat ik niet weet ?
Van een redelijk leuk bandje met 1 leuk albumpje naar naar een Grolsch headliner?
Weird
er is nu alleen een eettentje bij in het Alpha gebied begreep ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ja het is een erg fijne band dat hoor je mij niet zeggen, en zijn inderdaad groot genoeg voor Grolsch of zelfs Alpha. Maar niet om af te sluiten imo, is hun muziek ook niet naar.
Toch heb ik er zin in![]()
Ik heb hier weinig mensen over de indeling gehoord. Weer het zelfde als vorig jaar dus:
[ afbeelding ]
ja verrekquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Charlie lijkt wel een draai gekregen te hebben.
co headliner viel ook heel aardig op Werchter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat ze Jan Smeets niet gebeld hebben zeg![]()
Wat is er trouwens met The XX gebeurt wat ik niet weet ?
Van een redelijk leuk bandje met 1 leuk albumpje naar naar een Grolsch headliner?
Weird
Gast Jamie xx, Joy Orbison en Julio Bashmore zijn zo GEEN dubstep en DNB. Ben je niet gooeeeed. DNB staat die avond in India maar Bravo is gewoon aan de deep house en elektronisch die avond.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Aha, dat trek ik zeker niet. Had dat eerder ook in de India gezet. Op zondag staan in de Bravo en India veel DnB, Dubstep achtige dingen. Ook een beetje too much.
Vind alleen die nieuwe Bravo kut, lijkt wel of het er veel drukker was, maar dat was niet zo, in de midden was nog plek zat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Indeling was ook wel prima wat mij betreft.
Heb je al gekeken op www.lowlands.nl?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef Jivis het volgende:
Weet iemand op welke url zo nou precies die extra kaarten in de verkoop gaan? De verwijzing 'op lowlands.nl' is een beetje ruim. Ben bang dat ik achter het net vis namelijk
.
Lolquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op www.lowlands.nl?
Ah, ok. Ik dacht even dat je echt te lui was om überhaupt te kijken op lowlands.nlquote:
Right. Alsof die nu ook niet klaarzitten.quote:Hierbij zitten ook nog enkele honderden extra tickets die we hebben achtergehouden om zwarthandelaren dwars te zitten
ticketservice.nl is makkelijker. Alvast nu een account aanmaken en de pagina van LL inladen op die site.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef Jivis het volgende:
Weet iemand op welke url zo nou precies die extra kaarten in de verkoop gaan? De verwijzing 'op lowlands.nl' is een beetje ruim. Ben bang dat ik achter het net vis namelijk
.
Jep, staat open. Had al een account.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ticketservice.nl is makkelijker. Alvast nu een account aanmaken en de pagina van LL inladen op die site.
hehe compleet anders dan toen ik nog ging dus... waar zijn de ronde tentjes en waarom staat de groovetube op een hoek dat is toch niet handig voor een open tentquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ja het is een erg fijne band dat hoor je mij niet zeggen, en zijn inderdaad groot genoeg voor Grolsch of zelfs Alpha. Maar niet om af te sluiten imo, is hun muziek ook niet naar.
Toch heb ik er zin in![]()
Ik heb hier weinig mensen over de indeling gehoord. Weer het zelfde als vorig jaar dus:
[ afbeelding ]
Nmm kunnen ze die hele vertiefte groovetube met hun kutmuziek niet ver genoeg wegstoppen. Nmm dan...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe compleet anders dan toen ik nog ging dus... waar zijn de ronde tentjes en waarom staat de groovetube op een hoek dat is toch niet handig voor een open tent
Oh wacht ik zie het al ze hebben de charlie helemaal ver weg gestopt...
Groovetube herinner ik me dan eigenlijk ook alleen maar als een eetgelegenheidquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nmm kunnen ze die hele vertiefte groovetube met hun kutmuziek niet ver genoeg wegstoppen. Nmm dan...
Vriend --> Bravo zondag Flux Pavillion, Netsky en Camo en Crooked. En in de India Jamie XX (electronisch en post-dubstep) en Joy Orbison die mixt house, garage, eletronica en dubstep tot een fijn geheel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:51 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Gast Jamie xx, Joy Orbison en Julio Bashmore zijn zo GEEN dubstep en DNB. Ben je niet gooeeeed. DNB staat die avond in India maar Bravo is gewoon aan de deep house en elektronisch die avond.
Wat mij betreft zijn de keuzes daar erg simpelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:49 schreef MaJo het volgende:
De grootste dilemma's zijn Foo Fighters tegenover Wilco (wil liever naar Wilco maar heb Foo Fighters op de een of andere manier nog nooit gezien) en Patrick Watson tegenover Django Django. Voor de rest valt het mee gelukkig
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn de keuzes daar erg simpel
kerel. ze noemen alles tegenwoordig dubstep als er ook maar 1 rare slowbeat in zit. Het is maar een woordje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Vriend --> Bravo zondag Flux Pavillion, Netsky en Camo en Crooked. En in de India Jamie XX (electronisch en post-dubstep) en Joy Orbison die mixt house, garage, eletronica en dubstep tot een fijn geheel.
Nou 6 jaar geleden draaiden DJ's ST.Paul en Leroy Rey daar ook al gewoon. Doen niets nieuws, wel lekkere mix van Old Skool hip hop, breakbeats, Funk Soul enzo. Sinds de verhuizing is het volume wel een stukje omlaag gegaan (of er wordt harder geluld natuurlijk:-)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Groovetube herinner ik me dan eigenlijk ook alleen maar als een eetgelegenheidmaar ik zie dat het inmiddels is uitgegroeid tot een volwaardig podium.
Ik zou eigenlijk voor de grap weer eens heen moeten gaan ik ben eigenlijk gestopt met gaan omdat ik vaak zo hetzelfde vond.. ik ben benieuwd of het 6 jaar later wel heel anders aanvoeld.
Toen heb ik er wel gestaan.. maar zelfs al eerder draaiden ze daar best leuke muziek ik heb ooit op die bankjes staan dansen (tafel kapot) dat was in 2003 ofzo...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nou 6 jaar geleden draaiden DJ's ST.Paul en Leroy Rey daar ook al gewoon. Doen niets nieuws, wel lekkere mix van Old Skool hip hop, breakbeats, Funk Soul enzo. Sinds de verhuizing is het volume wel een stukje omlaag gegaan (of er wordt harder geluld natuurlijk:-)
Maar één festival?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toen heb ik er wel gestaan.. maar zelfs al eerder draaiden ze daar best leuke muziek ik heb ooit op die bankjes staan dansen (tafel kapot) dat was in 2003 ofzo...
van al die praat hier krijg ik zin in een festival ... maar ik heb de mijne al gehadfestifarm
Roadburn en festifarm hier (werkloos hè) En hopelijk nog incubate.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar één festival?
BFO, Dauwpop, Madnes en Zwarte Cross al gehad
Eens. Dat post dubstep label is opzich al vreemd. Dubstep zonder woofers en wobbers wtf, Jamie XX heb ik al eens een set zien draaien met voornameljk Electrononica en softere Dubstep. Dus ik denk dat dat zijn stylo wel is. Verder staat het ook zo in de festivalkrant...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
kerel. ze noemen alles tegenwoordig dubstep als er ook maar 1 rare slowbeat in zit. Het is maar een woordje.
Ik help je wel. Je gaat naar Django Django en Foo Fighters. Wilco heb je al veel vaker gezien, Foo Fighters spelen een hele set van ruim 2 uur. Voor de 1e dag helpt Django Django je meer in je goodflow. Emo Patrick is mooi maar beter voor de zondag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:49 schreef MaJo het volgende:
De grootste dilemma's zijn Foo Fighters tegenover Wilco (wil liever naar Wilco maar heb Foo Fighters op de een of andere manier nog nooit gezien) en Patrick Watson tegenover Django Django. Voor de rest valt het mee gelukkig
Same here. Ik denk dat ik gewoon in m'n eentje bij Wilco ga staan, want ik heb Foo Fighers al op Pinkpop gezien in 2011. Vind het een overdreven Amerikaanse showband.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie liever Wilco dan Foo Fighters, maar de rest van de groep gaan allemaal naar Foo Fighters
Van het alphabet waar ze bij LL tot de foxtrot komen, dan wijken ze af.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Waar moet ik Wilco eigenlijk van kennen?
Omdat Dommelsch niet meer sponsort.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Van het alphabet waar ze bij LL tot de foxtrot komen, dan wijken ze af.
En waarom is er geen delta tent?
er missen er wel meer wel goed dat er een lima isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat Dommelsch niet meer sponsort.
Naar die twee neig ik ook wel het meestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:02 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik help je wel. Je gaat naar Django Django en Foo Fighters. Wilco heb je al veel vaker gezien, Foo Fighters spelen een hele set van ruim 2 uur. Voor de 1e dag helpt Django Django je meer in je goodflow. Emo Patrick is mooi maar beter voor de zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |