Ondanks dat ik wel tevreden ben met de line up, ben ik het met deze sarcastische ondertoon wel eens. Geld over van 2011, maar dat werkelijk nergens aan terug te zien. Die Foo Fighters moeten wel erg duur zijn, want voor de rest is er zelfs nog minder uitgegeven dan vorig jaar. Goedkopere headliners, kleinere bands in de Alpha en ook de DJ-namen zijn kleiner dan vorig jaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:25 schreef Luni het volgende:
Maruh, er is nu dus geld over voor volgend jaar..........?
Hier baal ik ook het meest van, hoe halen ze het in hun hoofdquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Die zondag avond is voor mij echt verschrikkelijk, Wilco / The XX / Foo Fighters on the same spot
In de breedte was de line-up vorig jaar beter imoquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wel tevreden ben met de line up, ben ik het met deze sarcastische ondertoon wel eens. Geld over van 2011, maar dat werkelijk nergens aan terug te zien. Die Foo Fighters moeten wel erg duur zijn, want voor de rest is er zelfs nog minder uitgegeven dan vorig jaar. Goedkopere headliners, kleinere bands in de Alpha en ook de DJ-namen zijn kleiner dan vorig jaar.
Achja, stonden Pigeon Detectives, Orson en Maxïmo Park daar ook niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In de breedte was de line-up vorig jaar beter imo![]()
Bijvoorbeeld dat "The Maccabees" in de Alpha staan? Is toch veel te groot....
Mee eens. Maar ligt dat Japanse festival niet dwars die ook al Sigur Ros en Franz Ferdinand kaapte?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wel tevreden ben met de line up, ben ik het met deze sarcastische ondertoon wel eens. Geld over van 2011, maar dat werkelijk nergens aan terug te zien. Die Foo Fighters moeten wel erg duur zijn, want voor de rest is er zelfs nog minder uitgegeven dan vorig jaar. Goedkopere headliners, kleinere bands in de Alpha en ook de DJ-namen zijn kleiner dan vorig jaar.
Ach waren ook andere optie's zie bijv. Pukkelpopquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ligt dat Japanse festival niet dwars die ook al Sigur Ros en Franz Ferdinand kaapte?
Top!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
Ik heb het programma even vertaald naar een tabel:
https://dl.dropbox.com/u/10801284/blokken.pdf
(Nu hopen dat LL niet binnen een paar minuten het echte schema online zet, dan is mijn werk voor niet geweest)
Dank!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
(Nu hopen dat LL niet binnen een paar minuten het echte schema online zet, dan is mijn werk voor niet geweest)
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
[ afbeelding ]
klik hier voor de pdf:
Gingen daar mensen heen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:55 schreef JaimyLee het volgende:
Geen Alpha film meer trouwens op de zaterdag?
Held!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
[ afbeelding ]
klik hier voor de pdf:
Ja! Het zat niet helemaal vol ofzo, maar het was wel heel erg leuk!quote:
Er is nu helemaal geen avondprogramma meer in de Alpha. Erg vreemd, eerder was er nog wel een dansavondje of een film idd. Misschien dat die later bekend gemaakt gaat worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja! Het zat niet helemaal vol ofzo, maar het was wel heel erg leuk!
Nooit bij geweest, het leek mij niet echt een ideale plek om een film te kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja! Het zat niet helemaal vol ofzo, maar het was wel heel erg leuk!
Op zaterdag was er altijd de Alpha-disco ja. Maar die staat in de Grolsch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef kciR het volgende:
[..]
Er is nu helemaal geen avondprogramma meer in de Alpha. Erg vreemd, eerder was er nog wel een dansavondje of een film idd. Misschien dat die later bekend gemaakt gaat worden.
Heldquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
[ afbeelding ]
klik hier voor de pdf:
Ja dat is idd wel een faalquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef JaimyLee het volgende:
Wtf doet Knife Party trouwens om half 8 op zaterdag
Kansloze tijd inderdaad. Ik weet ook bijna zeker dat we Skrillex daar ook nog wel op het podium zien verschijnen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef JaimyLee het volgende:
Wtf doet Knife Party trouwens om half 8 op zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |