Aha, dat trek ik zeker niet. Had dat eerder ook in de India gezet. Op zondag staan in de Bravo en India veel DnB, Dubstep achtige dingen. Ook een beetje too much.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Oh met de hulplijnen zit het wel goed, maar of ik een hele nacht deephouse trek weet ik niet.
Zo vroeg ben ik meestal niet mobiel. Heb met een paar mensen afgesproken Sywert te gaan supporten dus zal wel moeten waarschijnlijk. Lijsttrekkers weet ik nog niet of ik dat aandurf. 10.30 is namelijk wel érg vroeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Juist wel fijn, ik ben altijd vroeg wakker dus dan is het wel fijn dat je ergens heen kan. Benieuwd wie er komen!
Benieuwd wie er komen!
Werkt bij mij ook niet. Ik kan ook niet opzij scrollen om de latere namen te zienquote:Inzoomen op het blokkenschema op de site, werkt dat goed bij jullie? Ik zie bijvoorbeeld Knife Party en Triggerfinger dan nog maar als een half uur.
Volgens mij heb je elke avond wel ergens dubstep, dat had van mij een stuk minder gemogen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Aha, dat trek ik zeker niet. Had dat eerder ook in de India gezet. Op zondag staan in de Bravo en India veel DnB, Dubstep achtige dingen. Ook een beetje too much.
Ik was bij Skrillex in de HMH, dat was al gekte allom. Dit wordt echt prachtig vetquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:22 schreef Hpzone het volgende:
Skrillex kan je wel haten, maar reken maar dat die Alpha uit elkaar gescheurd wordt.
Same here, en de after in de melkweg. Hoe die man op Play kan drukken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:23 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik was bij Skrillex in de HMH, dat was al gekte allom. Dit wordt echt prachtig vet
Heb je Pretty Lights dus ook gezien? In het voorprogram? Dat vind ik ook best gaaf hoor. Heerlijke achtergrondmuziek. Met als topper: I Know The Truthquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:25 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Same here, en de after in de melkweg. Hoe die man op Play kan drukken.
http://www.festivalinfo.n(...)lands-blokkenschema/quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:14 schreef kciR het volgende:
Is dat officiele blokkenschema ook een beetje fatsoenlijk te printen? Ik krijg het niet voor elkaar
Purity Ring is vet ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:32 schreef kciR het volgende:
Is Purity Ring niet iets voor de nog lege spot in de X-Ray (zondag, 14u). Staat nu op de luisterpaal en klinkt erg fijn
Helaas amper, we kwamen nogal laat de zaal binnen. Hebben voornamelijk de Bob Marley- muziek meegekregen. Vervolgens wilden we de metro pakken naar centraal om naar de Melkweg te gaan, maar die liet z'n deurtjes dicht voor de drukte en reed weer weg. Uiteindelijk met een taxi er alsnog gekomen, maar toen was Pretty Lights ook alweer bijna klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:31 schreef MosPos het volgende:
[..]
Heb je Pretty Lights dus ook gezien? In het voorprogram? Dat vind ik ook best gaaf hoor. Heerlijke achtergrondmuziek. Met als topper: I Know The Truth
Ja, afgelopen editie van Werchter was de Marquee ook al veels te kleinquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:22 schreef Hpzone het volgende:
Skrillex kan je wel haten, maar reken maar dat die Alpha uit elkaar gescheurd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |