2de is toch zijn mattie HMF?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Stylo denkt dat Caland op deze foto staat![]()
Lijer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Stylo denkt dat Caland op deze foto staat![]()
Die in het roze jaquote:
Ja ik moest lachen bij die fotoquote:
No shitquote:
Nah, ik ben in voor geintjes etc maar kutten met mensen hun identiteit is niet leuk.. het blijft voor altijd op het internet staan en kan echt veel gezeik van komen. Je zou maar als meme gebruikt wordenquote:
Ik zou bijna ban krijgen voor een verkeerde foto.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen bij die foto
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nah, ik ben in voor geintjes etc maar kutten met mensen hun identiteit is niet leuk.. het blijft voor altijd op het internet staan en kan echt veel gezeik van komen. Je zou maar als meme gebruikt wordenis gewoon niet grappig.. er zijn grenzen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou bijna ban krijgen van een verkeerde foto.
Ik voelde me nog goed ook.
Matsoe matsoe en nijmegen.
nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nah, ik ben in voor geintjes etc maar kutten met mensen hun identiteit is niet leuk.. het blijft voor altijd op het internet staan en kan echt veel gezeik van komen. Je zou maar als meme gebruikt wordenis gewoon niet grappig.. er zijn grenzen.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, dit meen ik gewoonquote:
nee, gewoon neequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, dit meen ik gewoon
Ik heb al een positieve note gekregen en ik wist ook wel dat ik er niet snel nog een zou krijgen
hehe goeie steven.quote:
bekkie dicht bramquote:
Jij moet toch ook niet moeilijk te vinden zijn. Volgens mij ben je de enige allochtone PSVfan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou bijna ban krijgen voor een verkeerde foto.
Ik voelde me nog goed ook.
Matsoe matsoe en nijmegen.
ja doe maar partyflock op Bram en tilburg kermis, en je vindt mij.quote:
Kermis Cas is makkelijkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja doe maar partyflock op Bram en tilburg kermis, en je vindt mij.
ben daar al 3 jaar niet geweest.quote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-de-week-tong80.htmlquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:29 schreef GGMM het volgende:
Bij tong80 geeft google zelfs fok-suggesties
Bij mijn naam krijg ik gezeik over een of andere garage modder
Joh, die foto staat al 5 jaar in z'n fobo ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)-de-week-tong80.html
Zelfs een foto
Ben niet enige.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet toch ook niet moeilijk te vinden zijn. Volgens mij ben je de enige allochtone PSVfan.
Google weet dat je op fok zit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:28 schreef Doublepain het volgende:
Tong80 is gewoon nummer 1 bij google en zijn plaatje staat ook bij afbeeldingen..![]()
Moet ik ook hebben
Heeft wel wat weg van een sociopaat..quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)-de-week-tong80.html
Zelfs een foto
Kijk ik nooit in, dat is gayquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, die foto staat al 5 jaar in z'n fobo ofzo.
Zelf kennis.quote:Je bent nooit crew geweest. Zou je dat ook niet willen? Je bent immers al veel online.
Ik moet er niet aan denken om agentje te spelen. Dat zit niet in mijn aard. En ik zou er al een dagtaak aan hebben mijn eigen topics te sluiten.
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt hem laatst een PM gestuurd dat ie in dit topic moest komen he.
Heb je biertjes gedronken met hmf?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
Wat een saaie pot man in De Kuip gezien vandaag.
Typisch Feyenoordquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
Wat een saaie pot man in De Kuip gezien vandaag.
Ik zit niet eens bij de 'O' van GoooooOooglequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben niet enige.
[..]
Google weet dat je op fok zit.Dus Fok is dan vaak boven aan. Zoek jezelf ook eens op en dan sta je ook op 1. En wanneer je op andere webbrowser gaat, waar je niet op die site bent geweest, dan ben je ook niet meer nummer 1.
Geen FOK!'er gezien. Alleen Callie die alle kansen miste.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je biertjes gedronken met hmf?
Die was ook meer bezig met zijn ponypack dan met de balquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen FOK!'er gezien. Alleen Callie die alle kansen miste.
Dit snap ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit niet eens bij de 'O' van GoooooOoogle
Dat is hmfquote:
Ik zou pas tweede helft aankomen, dus ben niet meer geweest.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen FOK!'er gezien. Alleen Callie die alle kansen miste.
Durf te wedden dat die er gewoon tussen is gaan staan zonder dat hij die mensen uberhaupt kent.quote:
Gast, dat is Rensquote:
Je vriendin om 3uur snachts uit bed schoppen voor een broodje pindakaas en gewoon tussen wildvreemde mensen in staan op de foto, wat een boefje is het ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Durf te wedden dat die er gewoon tussen is gaan staan zonder dat hij die mensen uberhaupt kent.
Stijntje is een badass ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vriendin om 3uur snachts uit bed schoppen voor een broodje pindakaas en gewoon tussen wildvreemde mensen in staan op de foto, wat een boefje is het ook
Die was gaan huilen bij dit foto momentjequote:
Awhh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die was gaan huilen bij dit foto momentje
Als ik zoek in google op mijn username vind ik mezelf niet echt terug.quote:
Nou en.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Met zijn dikke tering beker.Zijn competitie bestaat uit 4 teams man.
Ohzo, dan is dat best raar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik zoek in google op mijn username vind ik mezelf niet echt terug.
Damn, als ik mijn grappen moet gaan uitleggen vind ik ze zelf ook niet leuk meer...
jij hebt niet zon mooie beker jaloerserik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij hebt niet zon mooie beker jaloerserik.
4 ultieme bazenteams ja. Het beste van alle C3's in de omgeving van Leiden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
ja maar zijn team bestaat uit halve tamme mensenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb nog wel een hoop BBQ vlees over, ook goed?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Boelers, is er nog een snackbar open ? Zin in een patatje.
en chicksquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar zijn team bestaat uit halve tamme mensen
En Nabilquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar zijn team bestaat uit halve tamme mensen
Ja maar jij woont boelend hard ver weg mang.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hoop BBQ vlees over, ook goed?
Nabil jaquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar jij woont boelend hard ver weg mang.
Met z'n gangsterpose op de kampioensfotoquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nabil ja
Een dikke Marokkaan dat aan korfbal doet
Stinho gaf zelf al aan dat zijn motoriek niet toereikend was voor voetbalquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:46 schreef Doublepain het volgende:
Korfbal is voor mensen die niks anders kunnen, dus handicaps zijn in voetbal, hockey etc.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met z'n gangsterpose op de kampioensfoto
Je moet maar naar mijn BBQ meet komen de 25e. Staat in ONZ bij de centrale topics.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Afstand doet er niet toe als je een echte Fok! held mag ontmoeten.
Zijn held vind dat zulke mensen homo´s zjn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho gaf zelf al aan dat zijn motoriek niet toereikend was voor voetbal
Vind je het gek als je ouders je op korfbal doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho gaf zelf al aan dat zijn motoriek niet toereikend was voor voetbal
Gewoon zelfbescherming manquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het gek als je ouders je op korfbal doen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet maar naar mijn BBQ meet komen de 25e. Staat in ONZ bij de centrale topics.
Is halve radiomeet, maar iedereen is welkom.
Bier BBQ en kampvuur.
Drugs is optioneel.
Ik heb toch best een aardig niveau gehaald met voetbal, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon zelfbescherming man
Als ie op voetbal was gegaan dan eindigt ie net als jij
Zwaar aan de snuif en zuip
Nu is ie gewoon nog lief en schattig en alleen maar rellende op FOK!
Het was gister toch de 25e?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Nodig je me nu uit?
Moet ik morgen even met mijn begeleider overleggen of ik van het terrein af mag.
Maar klinkt cool![]()
Tja zijn ouders hebben gewoon het beste voor met dat knulletjequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toch best een aardig niveau gehaald met voetbal, al zeg ik het zelf.
Maargoed, korfbal...kom op. Als je een beetje vader of moeder bent geef je je zoon toch een bitchslap bij alleen het idee al. Of een ouderwetse pantoffelgooi.
Blijkbaar niet he.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja zijn ouders hebben gewoon het beste voor met dat knulletje
Kom op man, zie je stinho al op een voetbalveld staanquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he.
Regel 1 in het handboek voor ouders: als je wil dat je kind gepest wordt, moet je hem vooral op korfbal doen.
Tsja, nu zit 'ie toch ook in het laagste team. Maakt weinig verschil.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom op man, zie je stinho al op een voetbalveld staan
e12 van de amerfoortse girls tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Het is dat hij niet zo groot is, anders had hij een keeper kunnen zijn.
Ik was ook altijd keeper vroeger. Zelfs een keer kampioen geworden met de E'tjes
In de spits, beetje zoals Crouch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom op man, zie je stinho al op een voetbalveld staan
kom haten dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
e12 van de amerfoortse girls toch
Ik hoopte dat Stinho er in voor zou komenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, nu zit 'ie toch ook in het laagste team. Maakt weinig verschil.
En kom op, zeg nou zelf. Dit kan toch gewoon niet.
voetbal, toen heb ik een paar jaar rugby gedaan en toen weer voetbalquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij wat?
Petanque, midgetgolf, ballroomdansen, ...
Zou jij moeten weten als mijn sparringpartnerquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voetbal, toen heb ik een paar jaar rugby gedaan en toen weer voetbal. En jij? Selectie bij tongworstelen met knapen?
Rugby bij cas ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voetbal, toen heb ik een paar jaar rugby gedaan en toen weer voetbal. En jij? Selectie bij tongworstelen met knapen?
jup, maar ouders vonden het niet zo chill dat ik vaker thuis kwam met verwondingen dan zonder.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rugby bij cas ja?
Goede vriend van mij is daar lid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |