kom haten dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
e12 van de amerfoortse girls toch
Ik hoopte dat Stinho er in voor zou komenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, nu zit 'ie toch ook in het laagste team. Maakt weinig verschil.
En kom op, zeg nou zelf. Dit kan toch gewoon niet.
voetbal, toen heb ik een paar jaar rugby gedaan en toen weer voetbalquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij wat?
Petanque, midgetgolf, ballroomdansen, ...
Zou jij moeten weten als mijn sparringpartnerquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voetbal, toen heb ik een paar jaar rugby gedaan en toen weer voetbal. En jij? Selectie bij tongworstelen met knapen?
Rugby bij cas ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voetbal, toen heb ik een paar jaar rugby gedaan en toen weer voetbal. En jij? Selectie bij tongworstelen met knapen?
jup, maar ouders vonden het niet zo chill dat ik vaker thuis kwam met verwondingen dan zonder.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rugby bij cas ja?
Goede vriend van mij is daar lid
Dat is toch rugby voor negerboelers?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit er over te denken om de Rotterdam Trojans te joinen.
American Football
Gezien je uiterlijk schat ik je in als een niet atletisch/sportief type eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit er over te denken om de Rotterdam Trojans te joinen.
American Football
Was ik maar neger, dan had ik respect op straat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch rugby voor negerboelers?
Ben ik ook totaal niet, maar het lijkt me wel tof. Kan wel moeilijk hard rennen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien je uiterlijk schat ik je in als een niet atletisch/sportief type eigenlijk
elke vrijdag naar de Lollipop toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou jij moeten weten als mijn sparringpartner
Mama's boyquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, maar ouders vonden het niet zo chill dat ik vaker thuis kwam met verwondingen dan zonder.
Korfbal geen optie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, maar ouders vonden het niet zo chill dat ik vaker thuis kwam met verwondingen dan zonder.
Ik denk dat schermen wel iets voor jou is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben ik ook totaal niet, maar het lijkt me wel tof. Kan wel moeilijk hard rennen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was ik maar neger, dan had ik respect op straat.
najah zolang zij alles betalen hebben ze wel wat invloed jaquote:
Ga eens wat kansen scoren man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat schermen wel iets voor jou is.
Gaytent?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef napoleonfour het volgende:
t
[..]
elke vrijdag naar de Lollipop toch?
Is dat er in cas?quote:
jup,quote:
Korfbalquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:05 schreef Monopoly het volgende:
Wat zou er met Thijs Bosma terecht zijn gekomen?
Zal die vast zitten voor prostitutie, slavernij, drugs delicten ?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:05 schreef Monopoly het volgende:
Wat zou er met Thijs Bosma terecht zijn gekomen?
Zal die vast zitten voor prostitutie, slavernij, drugs delicten ?
Vast welquote:
Volgende keer beter.quote:
Ai. Verder wel beste mang van du dag volgens de NOS dus goed gedaan swa.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende keer beter.
Die bieries op het strand klapten er te hard in.
Heb er nog geen minuut van gezien. Morgen eens terugkijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ai. Verder wel beste mang van du dag volgens de NOS dus goed gedaan swa.![]()
Was gewoon kut eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er nog geen minuut van gezien. Morgen eens terugkijken.
Moet af en toe, jatog G?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |