Dat is toch rugby voor negerboelers?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit er over te denken om de Rotterdam Trojans te joinen.
American Football
Gezien je uiterlijk schat ik je in als een niet atletisch/sportief type eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit er over te denken om de Rotterdam Trojans te joinen.
American Football
Was ik maar neger, dan had ik respect op straat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch rugby voor negerboelers?
Ben ik ook totaal niet, maar het lijkt me wel tof. Kan wel moeilijk hard rennen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien je uiterlijk schat ik je in als een niet atletisch/sportief type eigenlijk
elke vrijdag naar de Lollipop toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou jij moeten weten als mijn sparringpartner
Mama's boyquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, maar ouders vonden het niet zo chill dat ik vaker thuis kwam met verwondingen dan zonder.
Korfbal geen optie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, maar ouders vonden het niet zo chill dat ik vaker thuis kwam met verwondingen dan zonder.
Ik denk dat schermen wel iets voor jou is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben ik ook totaal niet, maar het lijkt me wel tof. Kan wel moeilijk hard rennen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was ik maar neger, dan had ik respect op straat.
najah zolang zij alles betalen hebben ze wel wat invloed jaquote:
Ga eens wat kansen scoren man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat schermen wel iets voor jou is.
Gaytent?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef napoleonfour het volgende:
t
[..]
elke vrijdag naar de Lollipop toch?
Is dat er in cas?quote:
jup,quote:
Korfbalquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:05 schreef Monopoly het volgende:
Wat zou er met Thijs Bosma terecht zijn gekomen?
Zal die vast zitten voor prostitutie, slavernij, drugs delicten ?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:05 schreef Monopoly het volgende:
Wat zou er met Thijs Bosma terecht zijn gekomen?
Zal die vast zitten voor prostitutie, slavernij, drugs delicten ?
Vast welquote:
Volgende keer beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |