quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet maar naar mijn BBQ meet komen de 25e. Staat in ONZ bij de centrale topics.
Is halve radiomeet, maar iedereen is welkom.
Bier BBQ en kampvuur.
Drugs is optioneel.
Ik heb toch best een aardig niveau gehaald met voetbal, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon zelfbescherming man
Als ie op voetbal was gegaan dan eindigt ie net als jij
Zwaar aan de snuif en zuip
Nu is ie gewoon nog lief en schattig en alleen maar rellende op FOK!
Het was gister toch de 25e?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Nodig je me nu uit?
Moet ik morgen even met mijn begeleider overleggen of ik van het terrein af mag.
Maar klinkt cool![]()
Tja zijn ouders hebben gewoon het beste voor met dat knulletjequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toch best een aardig niveau gehaald met voetbal, al zeg ik het zelf.
Maargoed, korfbal...kom op. Als je een beetje vader of moeder bent geef je je zoon toch een bitchslap bij alleen het idee al. Of een ouderwetse pantoffelgooi.
Blijkbaar niet he.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja zijn ouders hebben gewoon het beste voor met dat knulletje
Kom op man, zie je stinho al op een voetbalveld staanquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he.
Regel 1 in het handboek voor ouders: als je wil dat je kind gepest wordt, moet je hem vooral op korfbal doen.
Tsja, nu zit 'ie toch ook in het laagste team. Maakt weinig verschil.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom op man, zie je stinho al op een voetbalveld staan
e12 van de amerfoortse girls tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Het is dat hij niet zo groot is, anders had hij een keeper kunnen zijn.
Ik was ook altijd keeper vroeger. Zelfs een keer kampioen geworden met de E'tjes
In de spits, beetje zoals Crouch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom op man, zie je stinho al op een voetbalveld staan
kom haten dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
e12 van de amerfoortse girls toch
Ik hoopte dat Stinho er in voor zou komenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, nu zit 'ie toch ook in het laagste team. Maakt weinig verschil.
En kom op, zeg nou zelf. Dit kan toch gewoon niet.
voetbal, toen heb ik een paar jaar rugby gedaan en toen weer voetbalquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij wat?
Petanque, midgetgolf, ballroomdansen, ...
Zou jij moeten weten als mijn sparringpartnerquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voetbal, toen heb ik een paar jaar rugby gedaan en toen weer voetbal. En jij? Selectie bij tongworstelen met knapen?
Rugby bij cas ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voetbal, toen heb ik een paar jaar rugby gedaan en toen weer voetbal. En jij? Selectie bij tongworstelen met knapen?
jup, maar ouders vonden het niet zo chill dat ik vaker thuis kwam met verwondingen dan zonder.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rugby bij cas ja?
Goede vriend van mij is daar lid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |