2de is toch zijn mattie HMF?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Stylo denkt dat Caland op deze foto staat![]()
Lijer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Stylo denkt dat Caland op deze foto staat![]()
Die in het roze jaquote:
Ja ik moest lachen bij die fotoquote:
No shitquote:
Nah, ik ben in voor geintjes etc maar kutten met mensen hun identiteit is niet leuk.. het blijft voor altijd op het internet staan en kan echt veel gezeik van komen. Je zou maar als meme gebruikt wordenquote:
Ik zou bijna ban krijgen voor een verkeerde foto.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen bij die foto
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nah, ik ben in voor geintjes etc maar kutten met mensen hun identiteit is niet leuk.. het blijft voor altijd op het internet staan en kan echt veel gezeik van komen. Je zou maar als meme gebruikt wordenis gewoon niet grappig.. er zijn grenzen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou bijna ban krijgen van een verkeerde foto.
Ik voelde me nog goed ook.
Matsoe matsoe en nijmegen.
nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nah, ik ben in voor geintjes etc maar kutten met mensen hun identiteit is niet leuk.. het blijft voor altijd op het internet staan en kan echt veel gezeik van komen. Je zou maar als meme gebruikt wordenis gewoon niet grappig.. er zijn grenzen.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, dit meen ik gewoonquote:
nee, gewoon neequote:Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, dit meen ik gewoon
Ik heb al een positieve note gekregen en ik wist ook wel dat ik er niet snel nog een zou krijgen
hehe goeie steven.quote:
bekkie dicht bramquote:
Jij moet toch ook niet moeilijk te vinden zijn. Volgens mij ben je de enige allochtone PSVfan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou bijna ban krijgen voor een verkeerde foto.
Ik voelde me nog goed ook.
Matsoe matsoe en nijmegen.
ja doe maar partyflock op Bram en tilburg kermis, en je vindt mij.quote:
Kermis Cas is makkelijkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja doe maar partyflock op Bram en tilburg kermis, en je vindt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |