Ok, nooit gezien die serie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eliza Dushku speelt Faith in Buffy the vampire slayer
Goeie smaak!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook nog leuk voor de mannen toch? Kirsten Dunst en Eliza Duskhu .
Ligt een beetje aan Marloesquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Vond marloes onder de douche anders best een geil idee
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Vond marloes onder de douche anders best een geil idee
Kenners weten dat het hierover gaatquote:
7 seizoenen, 8 en 9 zijn comicsquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Zijn 9 seizoenen ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ligt er denk ik aan wat voor een pilletjes ik heb genomen.. maar meestal als er een camera is ben ik niet meer te vindenquote:
Vind je aardbeien echt lekker of houd je gewoon van slagroom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef Evie het volgende:
[..]ik neem de aardbeien wel, hou ik de kersen voor jou over!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]ghehehe jaja zo kan ik t ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Flauwquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan wat voor een pilletjes ik heb genomen.. maar meestal als er een camera is ben ik niet meer te vinden
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik bestempel dit als rare foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
aardbeien gewoon puurquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind je aardbeien echt lekker of houd je gewoon van slagroom?
Dat is lekker ja, en dan op wit broodquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
aardbeien gewoon puurof met een heel klein beetje suiker
pure aardbeienquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
aardbeien gewoon puurof met een heel klein beetje suiker
relatief een beetje een groot hoofd..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bestempel dit als rare foto.
valt t niemand op dat t gesjopt is....? kijk die broek/buikquote:
Zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
valt t niemand op dat t gesjopt is....? kijk die broek/buik
Nou, ik wacht nog op jouw foto zo.quote:
Dan is het waar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bestempel dit als rare foto.
Komt daar het verhaal van Peu vandaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Evie het volgende:
[..]ik weet het onverbeterlijk.. daar mag je me altijd voor wakker maken!!
![]()
O en frambozen
Genoteerd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Evie het volgende:
![]()
frambozen vind ik niet lekker, zitten haartjes opquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Evie het volgende:
![]()
O en frambozen
Interessante uitspraak.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
frambozen vind ik niet lekker, zitten haartjes op
nope... die vermaakt zich op het moment prima met italiaanse chickies geloof ik..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt daar het verhaal van Peu vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Evie het volgende:
[..]
nope... die vermaakt zich op het moment prima met italiaanse chickies geloof ik..
Pfoeeeee wil die verhalen niet allemaal horen als hij terug is whahaHeb jij een ziel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Evie het volgende:
[..]
nope... die vermaakt zich op het moment prima met italiaanse chickies geloof ik..
Pfoeeeee wil die verhalen niet allemaal horen als hij terug is whahaWanneer komt die dinges terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
ssstquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, die zit in de naalden. Soms injecteert ze haar ziel.
Nee, volgens mijn therapeute zijn die er om af te breken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. maar dat zal nooit iemand zien![]()
Muurtjes zijn er om te blijven
Dat klinkt heel engquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, die zit in de naalden. Soms injecteert ze haar ziel.
whatfor?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kicken, ik neem die dag gelijk vrij!
ghehehequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, volgens mijn therapeute zijn die er om af te breken.
Toen heb ik haar ingemetseld en haar veel succes gewenst
hihihiquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, volgens mijn therapeute zijn die er om af te breken.
Toen heb ik haar ingemetseld en haar veel succes gewenst
Zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
moet ECHT een andere hordeur hebben.... zitten gewoon 7 muggen boven mn trap.. heb er 1 doodgeslagen (leve mn supersonisch snelle reflexen) maar de rest vloog natuurlijk weg...hoop dat ze al gegeten hebben voordat ze mijn huis in vlogen
Ik wil het niet weten WTquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe denk je dat IVF anders werkt?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe denk je dat IVF anders werkt?
You're screwed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef Evie het volgende:
[..]OMG hij heeft echt sheldonplannen
![]()
Rent snel naar umc voor spiraaltje.. voorzorgsmaatregelen!
zou er voor de zekerheid 3 plaatsen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef Evie het volgende:
[..]OMG hij heeft echt sheldonplannen
![]()
Rent snel naar umc voor spiraaltje.. voorzorgsmaatregelen!
slaap lekker!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
Toedeloe, mijn bedje lonkt en knipoogt!
Precies.. betaal jij? I need 390 euro in dat geval..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou er voor de zekerheid 3 plaatsen!
lekker je kussen strelen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef Watertornado het volgende:
Toedeloe, mijn bedje lonkt en knipoogt!
pfff... das te duur... dan maar een kind, kun je altijd nog aan unicef verkopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:14 schreef Evie het volgende:
[..]
slaap lekker!
[..]
Precies.. betaal jij? I need 390 euro in dat geval..
bbqquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
Hier nog mensen die vrijdagavond zin hebben om een biertje/wijntje/roosvicee te drinken en te bbqen?
jammerquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bbqhad al een afspraak staan helaas
Wat nou helaasquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bbqhad al een afspraak staan helaas
ik ga met kally poesjes kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat nou helaas
Poesje kijken oh en hoi
Vuigerdquote:
Hier kan ik natuurlijk iets heel fouts op antwoorden, maar dat doe ik gewoon niet.quote:
dankuquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier kan ik natuurlijk iets heel fouts op antwoorden, maar dat doe ik gewoon niet.
Veel plezier
Snarfje gaat naar katertje kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier kan ik natuurlijk iets heel fouts op antwoorden, maar dat doe ik gewoon niet.
Veel plezier
en deze ook nog eens mooiquote:
er zit er hier naast 1 heel boos naar me te kijken dus ik moet zeggen dat die van mij ook mooi zijn.quote:
das waar, jouw poezels zijn ook prachtigquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
er zit er hier naast 1 heel boos naar me te kijken dus ik moet zeggen dat die van mij ook mooi zijn.
Sheldon knort tevreden nuquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waar, jouw poezels zijn ook prachtig
quote:
Schijt aan de mensenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ik wil m denk ik Nork(ie) noemen, maar denk dat de mensen daar niet zo gecharmeerd zijn van die naam
Lekker boeienquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ik wil m denk ik Nork(ie) noemen, maar denk dat de mensen daar niet zo gecharmeerd zijn van die naam
mja, moet nog ff over denken, maar had nork zelf bedacht en t blijft zo hangen,geen betere naam kunnen bedenken tot nu toequote:
Nope morgen een dagje niet..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef kree het volgende:
Heeej Evie jij ben er ook echt de hele dag volgens mij.
Keek paar keer onder werk maar continu online.
Haha vakantie?
Slaap lekker vetzakquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope morgen een dagje niet..
Truste peeps!
trustquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope morgen een dagje niet..
Truste peeps!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
mijn 2e optie was trouwens "7 dwergen".. leek me wel coowl kon ik ze savonds roepen
"snarf en 7 dwergen komen jullie binnen"
Bier op mijn beeldschermquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
mijn 2e optie was trouwens "7 dwergen".. leek me wel coowl kon ik ze savonds roepen
"snarf en 7 dwergen komen jullie binnen"
ghehehequote:
Godverquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe![]()
mja vind t zelf ook reuze grappig, maar staat zo raar bij de dierenarts.. "ik wil graag 7 dwergen laten enten"
Ik was al braaf in een hoekje gaan zitten met het schaamrood op mijn kakenquote:
Nou je mag wel weer uit de hoek komen hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was al braaf in een hoekje gaan zitten met het schaamrood op mijn kaken
Ik beloof hetquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou je mag wel weer uit de hoek komen hoor.
Maar nooit meer doen he
Goeie post met het oog op de TT.quote:
Bedtijd dus?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef Faxie het volgende:
Verdorie Windows crashte tijdens een film, en nu heb ik geen zin meer om verder te kijken
Neuh geen bedtijd hoor. Ga wel even wat spelletjes spelen ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
Bedtijd dus?
Ben je nog aan het werk?
Jij moet ook altijd vroeg op toch?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
wasmachine piept! ik ga ff was ophangen, honden uitlaten en proberen te slapen!
truste alvast!!
Wat een tijdstip om de was te doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
wasmachine piept! ik ga ff was ophangen, honden uitlaten en proberen te slapen!
truste alvast!!
mja was gaan douchen en bedacht me toen dak was nog moest draaienquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een tijdstip om de was te doen
Truste
Heeft iedereen vakantie ofzo??quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh geen bedtijd hoor. Ga wel even wat spelletjes spelen ofzo.
Heb 3 weken vakantie, dus kan lekker uitslapen![]()
Normaal een ploegendienst, om de 3 weken een week om 5 uur de wekker.
Ach ik verveel me ook de tering momenteel. Maar ik verveel me liever thuis dan op het werk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Heeft iedereen vakantie ofzo??
Zit ik op me werk, even facebook kijken nou dat helpt lekker.
NOT dus
Maar ok gun het iedereen wel, maar is niet zo leuk als je door het raam naar buiten zit te kijken en te denken van hoelang het nog wel niet gaat duren totdat het weer einde werkdag is
nachtstroom.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een tijdstip om de was te doen
Truste
hehe iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik verveel me ook de tering momenteel. Maar ik verveel me liever thuis dan op het werk.
Scherpquote:
quote:
Tijdstip. Ik ben een dag weggeweest, 6 nieuwe delenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Het is anders nog behoorlijk stil
Dat is inderdaad een hele tijd terugquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was hier voor het laatst toen het nog als versieren moeilijk is chat dus dat is alweer een poosje terug.
Het is toch heerlijk weer juist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word sjacherijnig en een beetje dwars van dit weer
Ik heb een lichte huid en verbrand snel dus kan niet zo veel met dit weer en daar word ik een beetje dwars van. Gisteren ging het nog vandaag ging het minderquote:
Ja hoor gaat zijn gangetje. Oh ik ben trouwens met een schets per dag begonnen , Kat von D deed dat en had daar een klein boekje voor en ik heb dat boekje dus ook besteld wel grappig leer ik even schetsen en ben benieuwd of ik het een jaar volhoudquote:
Cool. Als je iets hebt om te laten zien, graag. Tekenen is tof. Kat von D.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja hoor gaat zijn gangetje. Oh ik ben trouwens met een schets per dag begonnen , Kat von D deed dat en had daar een klein boekje voor en ik heb dat boekje dus ook besteld wel grappig leer ik even schetsen en ben benieuwd of ik het een jaar volhoud
Ik hou van een boel gothic dingen en qua tekening heeft ze hele mooi en vind ik tattoo altijd al kunst. Ik volg haar via twitter en haar tekenigen zijn geweldig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool. Als je iets hebt om te laten zien, graag. Tekenen is tof. Kat von D.je lijkt me niet haar type... Of ga je voor een verzameling tatoos?
Ik mocht willen dat ik de tijd had... nee, ben wel weer aan het dj'en geslagen. Ook heerlijk ontspannend en creatief.quote:
Tijd makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik de tijd had... nee, ben wel weer aan het dj'en geslagen. Ook heerlijk ontspannend en creatief.
Haha, dat had ik gister ook (althans, mn nette schoenen). Stond voor de deur van de klant de slippers om te ruilen voor de nette schoenen, staat toch wat beter onder een pakquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:56 schreef Cue_ het volgende:
Slippers aan op de fiets
hakken mee in de tas
Geen hakken voor snuit?quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dat had ik gister ook (althans, mn nette schoenen). Stond voor de deur van de klant de slippers om te ruilen voor de nette schoenen, staat toch wat beter onder een pak
Degene waar het op dat moment leuk/interessant isquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:02 schreef Kluts het volgende:
En hier ook mogguh!
(weet nog steeds niet welke sc ik moet hebben.)
Ja, dat is wat ik ook een beetje aanhou.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degene waar het op dat moment leuk/interessant is
Het is fok, een definitieve keuze hoef je niet te makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik ook een beetje aanhou.
Oh ja, zo simpel kan het soms ook zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is fok, een definitieve keuze hoef je niet te maken
Dat kan je lerenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daar kan ik toch niet op lopen?!
Zelfs ik loop op hakken vandaag!quote:
Heb net ook maar besloten dat ik morgen lekker vrij neem.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:14 schreef rival het volgende:
Zeker Goedemorgen, halve dag en dan weekend
ja nog ff van genieten nu het nog kan, van het weekend is het weer voorbij namelijk....quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb net ook maar besloten dat ik morgen lekker vrij neem.
Ja, volgens mij wordt het morgen al wel minder weer, maar maakt me niet zo uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
ja nog ff van genieten nu het nog kan, van het weekend is het weer voorbij namelijk....
Ja, ik ben niet zo'n hakkenloper, maar heb van die sleehakjes, die lopen nog wel oke.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik met blote voeten in eentje die ik niet vaak aan heb. Dus nogal pijnlijk soms
Daar heb ik ook echt zo'n gruwelijke hekel aan! Vooral als je flipflops aan hebt lijkt het wel of sommige mensen het expres doen, dat hakken lopen.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt zo'n gruwelijke hekel aan! Vooral als je flipflops aan hebt lijkt het wel of sommige mensen het expres doen, dat hakken lopen.
Owja dat kan ook. Ik vind sleehak niet mooi. Dus liefst gewoon mooie dunne hak.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:21 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik ben niet zo'n hakkenloper, maar heb van die sleehakjes, die lopen nog wel oke.
Met blote voeten erin dus idd wel last van je pootjes eind van de dag.
Mwah, ik vind sleehakken wel leuk, maar niet alle idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat kan ook. Ik vind sleehak niet mooi. Dus liefst gewoon mooie dunne hak.
Alleen dat inlopen ben ik niet zo van. En m'n fijnste zijn eig toch echt wel te oud
Ja, want omdat ik zo ontzettend tevreden ben flikker in mijn account zeker weg.quote:Zoals gevraagd bevestigen we hierbij dat jouw profiel gesloten is.
We herinneren je er aan dat alle onderdelen van je betaalde membership, inclusief de opgeslagen gegevens (zoals favorieten- en contactlijst, zoekopdrachten en berichten), zijn verwijderd bij het sluiten van je account. Je kunt geen gebruik meer maken van je account en bijbehorende (betaalde) functies.
We hopen dat je tevreden bent over Lexa.nl.
Wellicht zien we je nog eens terug.
Misschien heb je wel een vaste relatie gevonden en ben je enorm blij met Lexa, maar heb je een jaloerse bitch aan de haak geslagen die je niet vertrouwt en dus je account heeft laten verwijderen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef Skv het volgende:
Ja, want omdat ik zo ontzettend tevreden ben flikker in mijn account zeker weg..
Ze gaan er natuurlijk vanuit dat je nu een relatie hebt, dankzij hen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, want omdat ik zo ontzettend tevreden ben flikker in mijn account zeker weg..
Ik zou de hele dag op zoek gaan naar mensen met schaafwonden!quote:
Puur realisme.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef Skv het volgende:
[..]
En mensen met een slakkerige uitstraling.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag op zoek gaan naar mensen met schaafwonden!
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:36 schreef Murdera het volgende:
En mensen met een slakkerige uitstraling.
Dan kan je vast wennen voor als je wel een chick aan de haak geslagen hebt. Die kosten ook bakken met geld!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:36 schreef Skv het volgende:
Jamaar ik heb geen relatie. Weet je wat voor ontzettende lelijke wijven er op die site zitten?. Echt onovertroffen. En ze willen ook voor alles bakken met geld hebben. Flikker op zeg.
Geen idee dat zoiets ook kon!quote:@SSS Je kan 'm ook 'deactiveren' om 'm later weer aan te zetten. Als ik ooit nog terug zou willen komen dan zou ik dat wel hebben gedaan.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Dan kan je vast wennen voor als je wel een chick aan de haak geslagen hebt. Die kosten ook bakken met geld!
Zullen er ook wel tussen zitten die een foto van 10 jaar terug ofzo plaatsen die niet echt representatief meer zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:36 schreef Skv het volgende:
Jamaar ik heb geen relatie. Weet je wat voor ontzettende lelijke wijven er op die site zitten?. Echt onovertroffen. En ze willen ook voor alles bakken met geld hebben. Flikker op zeg.
@SSS Je kan 'm ook 'deactiveren' om 'm later weer aan te zetten. Als ik ooit nog terug zou willen komen dan zou ik dat wel hebben gedaan.
Godverdomme dan baas je hemquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Meenemen naar een restaurant. Mijn frietjes zijn wat flau... BAM! Zout.
Zijn altijd van die vrouwen die van die supervoordelige foto's online zetten. En als je er dan nóg niet uitziet dan houdt het wat mij betreft wel op hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zullen er ook wel tussen zitten die een foto van 10 jaar terug ofzo plaatsen die niet echt representatief meer zijn.
Ik ben aan het wachten op mijn schoenenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb net ook maar besloten dat ik morgen lekker vrij neem.
quote:Het prachtige zomerweer levert ons morgen de warmste dag van deze week op. Het kan vrijdag lokaal ruim 30 graden worden. Vandaag is het na het optrekken van mist en lage bewolking opnieuw een droge en zonnige dag. Er is weinig wind uit het noordoosten, alleen rond het IJsselmeer is wat meer wind.
PICS!!!111!111!1!!quote:
Ik las het net idd, mazzeltje dit!quote:
gohquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:57 schreef rival het volgende:
je moet niet alles aannemen wat giel zegt
Vrijdag!quote:
Ik wil ook nieuwe schoenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nationale nieuwe schoenen dag dacht ik.
yeah!quote:
You bastard! Nice!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:01 schreef WasMachinator het volgende:
yeah!
En over 10 daagjes ga ik europa onveilig maken 3 weken lang
eurotrip?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
yeah!
En over 10 daagjes ga ik europa onveilig maken 3 weken lang
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
You bastard! Nice!
Road trippin'?
Yes and yes! we doen het wel met de trein, rijbewijzen waren lange tijd te onzeker om van de auto uit te gaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
eurotrip?
gaaf man, dat zijn de leukste vakanties
herkenbaar, daar krijg je de kriebels van, goede kriebelsquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:06 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
[..]
Yes and yes!
ben me deze week bezig aan het houden met wat we allemaal gaan doen in de steden waar we komen, ik kan je vertellen dat dat niet echt goed is voor me geduld
kloptquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar, daar krijg je de kriebels van, goede kriebels
Batman ftw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
klopt!
dus als afleiding maar met de boot het water op, of bbqen, of beide ^^. of naar de nieuwe batman
gister bij mij thuis bbq, en toen hadden we het erover van o ja de nieuwe batman. We moeten gaan! maar wel in Imax! dus nu gaan we naar Eindhoven, want Imaxquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Batman ftw.
En je tripje wordt ook vet, gezien je reisplan.
Ik moet van mijn collega ook perse naar de Imax!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gister bij mij thuis bbq, en toen hadden we het erover van o ja de nieuwe batman. We moeten gaan! maar wel in Imax! dus nu gaan we naar Eindhoven, want Imax
can't wait, can't wait, can't wait
Ik wil 'm idd ook graag in Imax zien. Lijkt me wel de film ervoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moet van mijn collega ook perse naar de Imax!
Een van de grootste voordelen is nog de opstelling waardoor je nooit tegen andermans kop aan kijkt, wat in mijn geval meestal bij een gewone bios wel het geval is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
Wel tof trouwens wat informatie over Imax:
[ afbeelding ]
Want jij bent 1m50?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de grootste voordelen is nog de opstelling waardoor je nooit tegen andermans kop aan kijkt, wat in mijn geval meestal bij een gewone bios wel het geval is.
Dat wel, maar als je dan toch weer eens naar de bios gaat voor een film als Batman, kan je het beter meteen goed doen.quote:
Ik word altijd scheel van die ondertiteling die dan heel scheel 'voor de film' hangt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je dan toch weer eens naar de bios gaat voor een film als Batman, kan je het beter meteen goed doen.
Ik vind Imax wel meer meerwaarde hebben dan 3D, wij hebben thuis een 3Dtv en eigenlijk krijg ik veel te moeie ogen van zo'n film.
Hij wist toch wel dat het goed zou komen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef WasMachinator het volgende:
de nieuwe batman is niet in 3D overigens, de regisseur zei van we hebben niet in 3D opgenomen dus t wordt ook geen 3D film. wat een held, eindelijk geen zakkenvuller
Zug ohne endequote:Op donderdag 26 juli 2012 10:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij wist toch wel dat het goed zou komen!
Maar je reisje ziet er goed uit kerel!
ik heb haat aan 3D only films!quote:
Het hele idee dat je je hersenen op zo'n manier gaat verneuken alleen al.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:34 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb haat aan 3D only films!
is indd wat Skv net zei, die ondertiteling is echt fucked up..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef rival het volgende:
ik ga vanavond ook naar de imax, naar batman
Ik zondag als het goed isquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niks zeggen![]()
Ik ga vanavond naar Batman
Laat je wel je rookbom thuisquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niks zeggen![]()
dit dusquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niks zeggen![]()
Geniet ervan, hijs goed!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niks zeggen![]()
quote:
Ik weiger een kaartje te kopen als er geen line up bekend isquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
Heb net het blokkenschema van Lowlands ff zitten checken... En ik heb geen spijt!Voor de tweede keer in 14 kaar niet naar Lowlands. Wat een kut line-up voor een kut-prijs.
Dagjesmensen? Op Lowlands?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef Faxie het volgende:
Ik weiger een kaartje te kopen als er geen line up bekend is![]()
Tevens te druk en teveel dagjesmensen
Ja, van die types die niet komen voor de muziek maar om thuis interessant te kunnen doen dat ze er ook geweest zijnquote:
Picsquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:40 schreef Skv het volgende:
Meisje waar ik 2 maanden geleden mee heb gezoend heeft een tattoo laten zeten. Bij dr vagijn. Heb dr 2 maanden niet gesproken. Krijg ik ineens een vagijnfoto.!
Whud?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:40 schreef Skv het volgende:
Meisje waar ik 2 maanden geleden mee heb gezoend heeft een tattoo laten zeten. Bij dr vagijn. Heb dr 2 maanden niet gesproken. Krijg ik ineens een vagijnfoto.!
Vagijn?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:40 schreef Skv het volgende:
Haar kut, vriend.quote:
Ik zal wel kut zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat er mee bedoelde, maar ik vond het gewoon een achterlijk woord er voor.
Klinkt meer als dat ze moet kotsenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
We hadden het hier toch over dat 50 shades of grey boek. Daarin wordt de geilheid van de hoofdpersoon aangeduid met 'haar innerlijke godin speelde op'![]()
en dat tig keer.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
We hadden het hier toch over dat 50 shades of grey boek. Daarin wordt de geilheid van de hoofdpersoon aangeduid met 'haar innerlijke godin speelde op'![]()
en dat tig keer.
Nee, maar het is nieuweschoenendag.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
en dat tig keer.
Moet ik mijn pener nu dan ook "uitwendige godheid" noemen?quote:
Verder is het verhaal best okequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die dat soort boeken lezen.
als jij daar geil van wordt mag dat best hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Moet ik mijn pener nu dan ook "uitwendige godheid" noemen?
Ik noem mijne altijd 'grote grap'.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een keuzevrijheid!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als jij daar geil van wordt mag dat best hoor
En dat is dan ook de grap!quote:
Cue_ the boner-whispererquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn er mensen van wie jij het formaat niet weet?
Ik noem hem altijd 'geslachtsorgaan'.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Instant watervalquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik noem hem altijd 'geslachtsorgaan'.
Wee deerne, mijn geslachtsorgaan roert zich!
Door mijn geslachtsorgaan natuurlijk!quote:
Als je dat zou zeggen, komt er geen seksquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
Wee deerne, mijn geslachtsorgaan roert zich!
Het maakt de innerlijke godin in mij los.quote:
Maar Cue_, wie heeft dan de grootste boner in dit topic?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat zou zeggen, komt er geen seks
Sja, dat doet een licht briesje al bij jouquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt de innerlijke godin in mij los.
Dat is niet waarquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat doet een licht briesje al bij jou.
Mijn oren staan niet echt open voor de boners hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Cue_, wie heeft dan de grootste boner in dit topic?
Pssst, daar moet het ook niet in!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn oren staan niet echt open voor de boners hier
Dat zou jammer zijn want het grootste orgaan van mijn lichaam prikkelt in anticipatie als ik er alleen al aan denk!quote:
Je hebt overal mensen voor hequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssst, daar moet het ook niet in!.
Oh wacht, orgaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn want het grootste orgaan van mijn lichaam prikkelt in anticipatie als ik er alleen al aan denk!
Raar woord eigenlijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |