Ok, nooit gezien die serie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eliza Dushku speelt Faith in Buffy the vampire slayer
Goeie smaak!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook nog leuk voor de mannen toch? Kirsten Dunst en Eliza Duskhu .
Ligt een beetje aan Marloesquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Vond marloes onder de douche anders best een geil idee
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Vond marloes onder de douche anders best een geil idee
Kenners weten dat het hierover gaatquote:
7 seizoenen, 8 en 9 zijn comicsquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Zijn 9 seizoenen ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ligt er denk ik aan wat voor een pilletjes ik heb genomen.. maar meestal als er een camera is ben ik niet meer te vindenquote:
Vind je aardbeien echt lekker of houd je gewoon van slagroom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef Evie het volgende:
[..]ik neem de aardbeien wel, hou ik de kersen voor jou over!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]ghehehe jaja zo kan ik t ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Flauwquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan wat voor een pilletjes ik heb genomen.. maar meestal als er een camera is ben ik niet meer te vinden
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik bestempel dit als rare foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
aardbeien gewoon puurquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind je aardbeien echt lekker of houd je gewoon van slagroom?
Dat is lekker ja, en dan op wit broodquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
aardbeien gewoon puurof met een heel klein beetje suiker
pure aardbeienquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
aardbeien gewoon puurof met een heel klein beetje suiker
relatief een beetje een groot hoofd..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bestempel dit als rare foto.
valt t niemand op dat t gesjopt is....? kijk die broek/buikquote:
Zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
valt t niemand op dat t gesjopt is....? kijk die broek/buik
Nou, ik wacht nog op jouw foto zo.quote:
Dan is het waar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bestempel dit als rare foto.
Komt daar het verhaal van Peu vandaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Evie het volgende:
[..]ik weet het onverbeterlijk.. daar mag je me altijd voor wakker maken!!
![]()
O en frambozen
Genoteerd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Evie het volgende:
![]()
frambozen vind ik niet lekker, zitten haartjes opquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef Evie het volgende:
![]()
O en frambozen
Interessante uitspraak.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
frambozen vind ik niet lekker, zitten haartjes op
nope... die vermaakt zich op het moment prima met italiaanse chickies geloof ik..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt daar het verhaal van Peu vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Evie het volgende:
[..]
nope... die vermaakt zich op het moment prima met italiaanse chickies geloof ik..
Pfoeeeee wil die verhalen niet allemaal horen als hij terug is whahaHeb jij een ziel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef Evie het volgende:
[..]
nope... die vermaakt zich op het moment prima met italiaanse chickies geloof ik..
Pfoeeeee wil die verhalen niet allemaal horen als hij terug is whahaWanneer komt die dinges terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
ssstquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, die zit in de naalden. Soms injecteert ze haar ziel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |