abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:20:16 #1
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114660383

''The sequel to the landmark MMO FPS has been revealed and is bigger and better than ever. PlanetSide 2 is a massively multiplayer online first person shooter that delivers truly epic, massive combat on a scale never before seen in stunning, breathtaking detail. Battles wage with literally thousands of players aligning with one of three unique factions in intense land, air and vehicle gameplay where the fight for territory is more than a victory, it's survival.''

Naam: Planetside 2
Relasedate: 2012
Platform: PC
Genre: MMOFPS
Aantal spelers: 1998 (666vs666vs666) op één enkele map.
Betaalmodel: F2P (niet pay to win!) met een optionele subscription.
Officiële site: http://www.planetside2.com
E3 trailer:

quote:
FAQ:

What is PlanetSide® 2?

PlanetSide 2 is a Massively Multiplayer first person shooter that delivers truly epic, massive combat on a scale never before seen in stunning, breathtaking detail. Battles take place not between dozens of troops, but thousands; with air and ground vehicles slugging it out alongside squads of troops. Whether in open fields, tightly-packed urban centers or enormous structures, winning requires strategic teamwork and a quick trigger finger.

Is PlanetSide 2 an MMO?

Yes. PlanetSide 2 is an MMO FPS set in an online persistent world where the war wages non-stop and the balance of power shifts with every base and territory captured and lost. Players will be able to unlock diverse combat roles by advancing through the deep skill trees, including several classic roles from PlanetSide. As players unlock new roles, they can switch between them at will.

What are the three factions you can choose from in PlanetSide 2?

Terran Republic - An authoritarian government that leverages military might to maintain strict control over the colonial citizens. The Terran Republic is obsessed with the preservation of law and order and are thus seen by some to be an oppressive and dictatorial force, but many view the TR as the only hope for lasting security on Auraxis.

New Conglomerate - Rebels, freedom fighters or terrorists? The New Conglomerate operates as a loosely organized band of dissidents, vehemently opposed to the stranglehold that the Terran Republic has on Auraxis. Led by an unusual quorum of outcasts, industry titans, pirates and former military leaders, the New Conglomerate is unwavering and prepared to achieve their goals by any means necessary.

Vanu Sovereignty - Vanu has taught that only through technology can humanity evolve it's next state of existence. The Vanu Sovereignty is extremely advanced, employing powerful alien technology on the battlefield. Their singular purpose is to uncover the secrets hidden away in ancient artifacts scattered over the surface of Auraxis and they will annihilate anyone who interferes.

Will there be vehicle-based combat in PlanetSide 2?

Absolutely - There are many different types of air and land based vehicles that all work together carefully.

What is the business model for Planetside 2?

We will have more information on this in the months ahead. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.

When will PlanetSide 2 go live?

We will have more information on this in the months ahead. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.

Will there be a Beta?

Yes. We will ensure that PlanetSide players will be among the first in. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know. Also, if you played awhile ago it would be a good idea to make sure that your Station Account has your most recent email address. Go to http://www.soe.com and click My Account.
Als je graag de beta wilt spelen raad ik je aan om je e-mail op te geven op: http://www.planetside2.com. De technical test is nu aan de gang, en de closed beta wordt volgende week al verwacht ( week van 30 juli)

[ Bericht 41% gewijzigd door leeell op 25-07-2012 23:13:58 ]
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_114660436
Hehe, hopelijk maandag closed beta :)
pi_114662211
jeuj nieuw topique

Heb hier nog een OP die ik ergens anders gebruikt, is wat duidelijker en recenter. Als je wilt kan je deze erin plakken :)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
[img]http://oi52.tinypic.com/k96l2e.jpg[/img]

[i]''The sequel to the landmark MMO FPS has been revealed and is bigger and better than ever. PlanetSide 2 is a massively multiplayer online first person shooter that delivers truly epic, massive combat on a scale never before seen in stunning, breathtaking detail. [b]Battles wage with literally thousands of players aligning with one of three unique factions in intense land, air and vehicle gameplay where the fight for territory is more than a victory, it's survival.''[/b][/i]

Naam: Planetside 2
Relasedate: 2012
Platform: PC
Genre: MMOFPS
Aantal spelers: 1998 (666vs666vs666) op één enkele map.
Betaalmodel: F2P (niet pay to win!) met een optionele subscription.
Officiële site: http://www.planetside2.com
E3 trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=r_htNqTRnv0

[img]http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/122/1225118/ps21_1339958660.jpg[/img]
[img]http://www.lazytechguys.com/wp-content/uploads/2012/07/PlanetSide-2-E3_Screen_BioLab.jpg[/img]
[img]http://webguyunlimited.com/pixelperfectgaming/wp-content/gallery/planetside_2_alpha_screenshots/planetside_2_alpha_screenshot_014.jpg[/img]

[quote]FAQ:

[i]What is PlanetSide® 2?[/i]

PlanetSide 2 is a Massively Multiplayer first person shooter that delivers truly epic, massive combat on a scale never before seen in stunning, breathtaking detail. [b]Battles take place not between dozens of troops, but thousands; with air and ground vehicles slugging it out alongside squads of troops.[/b] Whether in open fields, tightly-packed urban centers or enormous structures, winning requires strategic teamwork and a quick trigger finger.

[i]Is PlanetSide 2 an MMO?[/i]

Yes. PlanetSide 2 is an MMO FPS set in an online persistent world where the war wages non-stop and the balance of power shifts with every base and territory captured and lost. P[b]layers will be able to unlock diverse combat roles by advancing through the deep skill trees, including several classic roles from PlanetSide. As players unlock new roles, they can switch between them at will.[/b]

[i]What are the three factions you can choose from in PlanetSide 2?[/i]

[b] Terran Republic[/b] - An authoritarian government that leverages military might to maintain strict control over the colonial citizens. The Terran Republic is obsessed with the preservation of law and order and are thus seen by some to be an oppressive and dictatorial force, but many view the TR as the only hope for lasting security on Auraxis.

[b]New Conglomerate [/b]- Rebels, freedom fighters or terrorists? The New Conglomerate operates as a loosely organized band of dissidents, vehemently opposed to the stranglehold that the Terran Republic has on Auraxis. Led by an unusual quorum of outcasts, industry titans, pirates and former military leaders, the New Conglomerate is unwavering and prepared to achieve their goals by any means necessary.

[b] Vanu Sovereignty [/b]- Vanu has taught that only through technology can humanity evolve it's next state of existence. The Vanu Sovereignty is extremely advanced, employing powerful alien technology on the battlefield. Their singular purpose is to uncover the secrets hidden away in ancient artifacts scattered over the surface of Auraxis and they will annihilate anyone who interferes.

[i]Will there be vehicle-based combat in PlanetSide 2?[/i]

Absolutely - [b]There are many different types of air and land based vehicles[/b] that all work together carefully.

[i]What is the business model for Planetside 2?[/i]

We will have [b]more information on this in the months ahead[/b]. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.

[i]When will PlanetSide 2 go live?[/i]

We will have [b]more information on this in the months ahead[/b]. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.

[i]Will there be a Beta?[/i]

Yes. [b]We will ensure that PlanetSide players will be among the first in. Sign up to receive our email updates and like us on Facebook to be in the know.[/b] Also, if you played awhile ago it would be a good idea to make sure that your Station Account has your most recent email address. Go to http://www.soe.com and click My Account.[/quote]

Als je graag de beta wilt spelen raad ik je aan om je e-mail op te geven op: http://www.planetside2.com. De technical test is nu aan de gang, en de closed beta wordt volgende week al verwacht ( week van 30 juli)

[img]http://www.planetside-universe.com/images/psu/ps2-round.png[/img]

En de servers zijn net open gegaan *)

Vannacht komt ook de volledige CGI trailer uit!
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:05:50 #4
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_114662561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef got.rice het volgende:

[..]

Mag ik je specs weten als ik vragen mag? :)
2600k
8gb
hd7950
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:10:40 #5
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114662810
gegroet

Ik ga dikke PC kopen voor PS2 :9~
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_114663521
Ik heb

2600k
8 gb ram
XFX Radeon 6870

Zou dit goed genoeg zijn voor PS2 op medium?
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:24:57 #7
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114663596
ja
  donderdag 26 juli 2012 @ 02:11:47 #8
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114668864
Mooi man, vroeger veel PS1 gespeeld :D
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:44:53 #10
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114679553
pi_114679656
Erg toffe trailer, maar eerlijk gezegd had ik er wel wat meer van verwacht, had echt gigantiche veldslagen verwacht. Ook een beetje jammer dat de NC in het middel punt staat, en dat de twee andere facties een beetje op de achtergrond staan. Liever NC dan de andere twee natuurlijk *) , maar dan nog...
  donderdag 26 juli 2012 @ 13:48:47 #12
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114679674
Ik ga misschien nog een nieuw videokaartje kopen binnenkort, maar ik moet ook is kijken naar mijn i7 920 of ik moet hem overclocken, maar daar ben ik geen held in / snap het niet :P
pi_114681819
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef Pixell het volgende:
Ik ga misschien nog een nieuw videokaartje kopen binnenkort, maar ik moet ook is kijken naar mijn i7 920 of ik moet hem overclocken, maar daar ben ik geen held in / snap het niet :P
Heb zelf ook een 920, maar dat blijft een beest van een processor hoor. Zeker als je een spel als dit wil spelen zal het daar niet aan gaan liggen, want volgens mij zijn de specs niet enorm hoog. Ben wel benieuwd hoe het uit gaat pakken met lag.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_114685393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef bjorntju het volgende:
Erg toffe trailer, maar eerlijk gezegd had ik er wel wat meer van verwacht, had echt gigantiche veldslagen verwacht. Ook een beetje jammer dat de NC in het middel punt staat, en dat de twee andere facties een beetje op de achtergrond staan. Liever NC dan de andere twee natuurlijk *) , maar dan nog...
Anderzijds weergeeft het wel goed de focus van iedere empire maar het voelt wel een beetje aan als NC propaganda met een leuke VS twist op het eind :P

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 14:52 schreef Silv het volgende:

[..]

Heb zelf ook een 920, maar dat blijft een beest van een processor hoor. Zeker als je een spel als dit wil spelen zal het daar niet aan gaan liggen, want volgens mij zijn de specs niet enorm hoog. Ben wel benieuwd hoe het uit gaat pakken met lag.
Gezien de servers voor de Europese PS2 server in Amsterdam ligt hebben we wat lag betreft weinig te vrezen :)
.mwep
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:21:24 #15
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114686453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:42 schreef got.rice het volgende:

[..]

Anderzijds weergeeft het wel goed de focus van iedere empire maar het voelt wel een beetje aan als NC propaganda met een leuke VS twist op het eind :P

[..]

Gezien de servers voor de Europese PS2 server in Amsterdam ligt hebben we wat lag betreft weinig te vrezen :)
Dat zou wel mooi zijn :P, dan zit het met de ping wel snor :)
pi_114690493
Planetside 2 site is undergoing maintenance > beta?

[ Bericht 15% gewijzigd door Donjes op 26-07-2012 19:38:33 ]
pi_114691678
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef Donjes het volgende:
Planetside 2 site is undergoing maintenance > beta?
Beta begint volgende week maandag of dinsdag mits er geen problemen ontstaan. Eerst worden mensen die een actieve PS1 subscription hebben lopen uitgenodigd. Daarna de mensen die ooit PS1 hebben gespeeld, maar geen actieve subscription hebben, daarna de piority keys (dat zijn dus de keys die op twitter en facebook werden uitgedeeld, en de PC gamer keys.) En als laatste de mensen die zich via de site hebben geregistreerd zonder een key te hebben ingevoerd of een PS1 vet te zijn.

Het is trouwens ook niet mogelijk om nu PlanetSide 1 te kopen en er een abonnement op te nemen voor eerder toegang tot de beta.
pi_114724097
Hopelijk kunnen we de beta al in het weekend downloaden.
pi_114729690
Je kan op dit moment alleen maar de client downloaden als je bent uitgenodigd. Je moet inloggen voordat je de client kan downloaden via de launcher. Ik denk dat je de beta pas kan downloaden als je een invite krijgt.
pi_114734970
Kan echt niet wachten tot maandag/dinsdag... Ik hoop maar dat ik als een van de eerste in de beta kom.
pi_114746137
Een alternatief (beter ;) ) cinematic trailer:

.mwep
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:27:13 #22
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114748218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:58 schreef got.rice het volgende:
Een alternatief (beter ;) ) cinematic trailer:

Zoals het hoort.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:51:55 #23
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_114764661
:')
^inteel²
&nbsp
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:26:59 #24
279335 Pixell
Natte Doos
pi_114772784
Nog weinig spannends in dit topic, ik neem aan dat dit maandag wel veranderd :P
pi_114775402
Misschien even door de screenshot library dwalen van de website als opwarmertje? :) http://www.planetside2.com/screenshots
.mwep
  zondag 29 juli 2012 @ 00:26:02 #26
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114786645
Zo, ik heb me ook voor de beta ingeschreven en aangezien ik jaren PS (sinds release) heb gespeeld ben ik gegarandeerd van een plek, de vraag is alleen nog wanneer :D
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_114815934
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2012 00:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo, ik heb me ook voor de beta ingeschreven en aangezien ik jaren PS (sinds release) heb gespeeld ben ik gegarandeerd van een plek, de vraag is alleen nog wanneer :D
Morgen of dinsdag krijgen we het eindelijk te horen :)
.mwep
pi_114816673
Met een iPad een beta key invoeren gaat niet snel genoeg :(. En een haiku werkte ook niet!
pi_114819568
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2012 00:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
PS vets die een actieve subscriptie hebben worden als eerste uitgenodigd, daarna PS vets die ooit een subscriptie hebben gehad, daarna de piority keys (de keys die op twitter, facebook en bepaalde evenementen zijn uitgedeeld en daarna de mensen die zich hebben ingeschreven op de officiële site ,maar geen key of vet zijn. Mensen in de tech test zitten standaard in de eerste wave van de beta.
pi_114820743
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef bjorntju het volgende:

[..]

PS vets die een actieve subscriptie hebben worden als eerste uitgenodigd, daarna PS vets die ooit een subscriptie hebben gehad, daarna de piority keys (de keys die op twitter, facebook en bepaalde evenementen zijn uitgedeeld en daarna de mensen die zich hebben ingeschreven op de officiële site ,maar geen key of vet zijn. Mensen in de tech test zitten standaard in de eerste wave van de beta.
Dan ben ik ergens in september aan de beurt ben ik bang :o
pi_114821071
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:31 schreef Freudie het volgende:

[..]

Dan ben ik ergens in september aan de beurt ben ik bang :o
Iemand vroeg op twitter hoelang het zal duren voordat piority keys worden toegelaten. Als antwoord kreeg hij ''a few weeks at most''. Als je geen key hebt denk ik idd ergens in september, of wachten op de open beta.
pi_114821140
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:37 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Iemand vroeg op twitter hoelang het zal duren voordat piority keys worden toegelaten. Als antwoord kreeg hij ''a few weeks at most''. Als je geen key hebt denk ik idd ergens in september, of wachten op de open beta.
Ach ja, het is niet anders... via twitter de key krijgen lukt me ook al niet (voel me een stalker zo ;-) ) en voor de keys die gepost worden ben ik te langzaam blijkbaar...ach ja :-)
pi_114821848
En dan ben je opeens op tijd...ik heb een beta key via twitter..nice!
pi_114825644
Zou wel erg lelijk zijn als de mensen met piority keys pas in september de beta kunnen spelen
pi_114829994
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef Freudie het volgende:
En dan ben je opeens op tijd...ik heb een beta key via twitter..nice!
Nice :)
  maandag 30 juli 2012 @ 03:10:35 #36
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114834317
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Dank voor de uitleg, dan zit ik dus in de 2e groep :Y
pi_114853758
Nog steeds geen beta :(
pi_114859659
Dan moet het morgen sowieso beginnen! Daarnaast is het in de USA nog ochtend/middag, dus misschien krijgen wij het vanavond nog te horen.
.mwep
  maandag 30 juli 2012 @ 19:10:27 #39
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114859716
ugh, straks weer om 3 uur 's nachts en dan kom je er morgen van zn lang zal zn leven er niet in omdat het vol zit ;(
  maandag 30 juli 2012 @ 21:00:47 #40
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114865909
Beta likely going to start Friday or Monday.

Had planned for today or tomorrow but we have some stuff we need to make sure is awesome.

The team is working like crazy but we need to polish some stuff and test it before we let in a massive # of people.

[ Bericht 41% gewijzigd door Salt_Seafood op 30-07-2012 21:05:52 ]
pi_114865994
http://twitter.com/j_smedley/status/230014114590760963

We komen er sowieso morgen niet in, ze hebben het weer verplaats..
  maandag 30 juli 2012 @ 21:03:50 #42
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114866144
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Donjes het volgende:
http://twitter.com/j_smedley/status/230014114590760963

We komen er sowieso morgen niet in, ze hebben het weer verplaats..
OUD.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:22:12 #43
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114867454
hmm
pi_114869498
Tsja, ik zelf vind het een verstandige keuze gekeken op mijn ervaring met de tech test, maar ik blijf het stom vinden dat hij het zo van de daken riep dat het vandaag of morgen zal beginnen. Ookal vertelde hij ''barring any unforeseen circumstances. Maar aan zijn twitter te zien was hij er aardig zeker van. Ik had al zo'n gevoel toen hij dat vertelde van:' Dan zie je dat als het maandag is, hij het weer uitstelt''. Het was slimmer geweest dat hij pas een datum had aankondigd, als hij er echt 100% zeker van was.

[ Bericht 0% gewijzigd door bjorntju op 30-07-2012 22:04:26 ]
  maandag 30 juli 2012 @ 22:13:51 #45
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114870880
slecht wel, zo vaak en zo kort op uitstellen, tuurlijk moet je niks incompleets lanceren , maar eerst zo definitief en nu opeens volgende week
pi_114871453
Ja dat vind ik ook, nu heeft hij wel gezegd ''barring any unforseen circumstances''. Maar aan zijn tweets te zien leek hij er gewoon heel erg zeker van te zijn. Ik blijf het stom vinden hoe hij het over heeft gebracht. Zoals ik al zei, ik ben wel blij dat ze de tech test wat langer door laten gaan want qua performance is het nog niet echt ideaal. En ik denk dat het slimmer is om de tech test wat langer door te laten gaan, dan dat er 1000'en mensen worden uitgenodigd terwijl de game slecht draait. NDA of niet, mensen zullen toch footage en hun ervaringen posten. En dat geeft geen goede indruk van de game aan mensen die (niet) in de beta zitten. Het blijft een beta en fouten zullen er in zitten natuurlijk, en dat begrijpen de meeste menen (hopelijk :P ) wel, maar het is verstandig dat de beta zo ''smooth'' mogelijk draait.

En misschien is het wat makkelijk gezegd voor mij omdat ik de game al kan spelen, maar geloof mij maar dat het wat verstandiger is om de tech test wat langer door te laten gaan.
  maandag 30 juli 2012 @ 22:23:56 #47
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114871564
precies

je moet ook aan je community denken

zullen vast genoeg mensen zijn die een week vrij nemen voor de beta, of afspraken verzetten
dat zijn wel de die-hards die je nu beetje naait, tuurlijk is niks zeker, maar als de president van sony zo overkomt... :P
  maandag 30 juli 2012 @ 22:30:47 #48
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_114872052
Ik betrap me er zelf ook op dat ik liever Bf3 opstart omdat ik daar gewoon kan spelen zonder dat er bepaalde betaprobleempjes bij zitten.

Maar planetside heeft weer dingen die BF3 niet heeft. O+
^inteel²
&nbsp
  maandag 30 juli 2012 @ 22:34:03 #49
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_114872294
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:30 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik betrap me er zelf ook op dat ik liever Bf3 opstart omdat ik daar gewoon kan spelen zonder dat er bepaalde betaprobleempjes bij zitten.

Maar planetside heeft weer dingen die BF3 niet heeft. O+
Wanneer Planetside officieel uit is PS2 > BF3
pi_114872331
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
precies

je moet ook aan je community denken

zullen vast genoeg mensen zijn die een week vrij nemen voor de beta, of afspraken verzetten
dat zijn wel de die-hards die je nu beetje naait, tuurlijk is niks zeker, maar als de president van sony zo overkomt... :P
Ja daarom, ik had al zo'n gevoel toen hij het postte in hoofdletters en al, van doe het nou niet, je hyped mensen alleen maar en dan zul je zien dat je het niet haalt, en dan is iedereen weer teleurgesteld. Hij zal het wel met goede bedoeling gezegd hebben, maar dan nog...
pi_114950584
Kick.
pi_115027637
Morgen dan toch de grote dag?
.mwep
pi_115031177
Of maandag :) En ik denk ook dat hij pas maandag start.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 03:43:48 #54
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_115036125
Looking like it's going to be Monday at 2pm for the start of Beta. still a lot of work to do tomorrow and this weekend but looking good.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:42:45 #55
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115040294
zucht
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:53:35 #56
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115046083
Ik heb liever een uitgesteld goed spel dan een.overhaast matig spel maar dit begint toch wel.vrij erg te worden :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:04:01 #57
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_115046539
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb liever een uitgesteld goed spel dan een.overhaast matig spel maar dit begint toch wel.vrij erg te worden :')
Dit.
pi_115057640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Hij heeft gezegd vrijdag óf maandag.

naja:

Iedereen die een PS sub heeft lopen komt er day 1 in, en het duurt ongeveer 2 weken vordat de eerste mensen met keys erin komen. Dit heeft hij op Reddit gezegd gisteren.

quote:
Q: How soon will the Twitter keys be accepted in? Around two weeks or so?
A: good guesstimate. no guarantees
quote:
Q: I am currently subscribed to PS1 am I pretty much guarenteed on day 1?
A: you will be in day 1
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:50:44 #59
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115057920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:46 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd vrijdag óf maandag.

naja:

Iedereen die een PS sub heeft lopen komt er day 1 in, en het duurt ongeveer 2 weken vordat de eerste mensen met keys erin komen. Dit heeft hij op Reddit gezegd gisteren.

[..]

[..]

Na 2 weken al de mensen met een Twitter Key? Dat is vrij snel, maar als ik ze moet geloven op hun woord tsja :P Daarnaast zegt hij ook niet dat het wordt gegarandeerd.
pi_115058707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Na 2 weken al de mensen met een Twitter Key? Dat is vrij snel, maar als ik ze moet geloven op hun woord tsja :P Daarnaast zegt hij ook niet dat het wordt gegarandeerd.
En het is smedley :'D

vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:01:07 #61
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115058733
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef bjorntju het volgende:

[..]

En het is smedley :'D
Daarom :') Ik doe gewoon alsof ik er overheen heb gelezen _O-
pi_115095831
quote:
Planetside 2 will be on Steam. Yes it will
Yeah :D
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:24:29 #63
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115098777
blij en niet zo blij

hoop maar dat er niet teveel CoD-volk op af komt
pi_115099106
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:24 schreef leeell het volgende:
blij en niet zo blij

Het wordt wel actiever zo wat het meer een oorlogsgevoel geeft. Daarnaast moet je toch met een Outfit spelen als je met een groep wilt spelen. CoD-volk is de 'meatshield' als het ware.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:36:55 #65
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115099132
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het wordt wel actiever zo wat het meer een oorlogsgevoel geeft. Daarnaast moet je toch met een Outfit spelen als je met een groep wilt spelen. CoD-volk is de 'meatshield' als het ware.
toch rot als je voor een objective gaat met je groep en er loopt een dozijn aan CoD idioten een beetje doelloos te fraggen voor eigen gewin en daardoor bijvoorbeeld een suprise attack verneuken.
pi_115099229
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:36 schreef leeell het volgende:

[..]

toch rot als je voor een objective gaat met je groep en er loopt een dozijn aan CoD idioten een beetje doelloos te fraggen voor eigen gewin en daardoor bijvoorbeeld een suprise attack verneuken.
Dat is waar, verpest toch wel het groepsmentaliteit. Maar alsnog, als je gaat lone wolven kom je echt niet ver en dat zullen CoD-volk ook wel zien, die gaan of terug naar CoD / BF of leren het spel te spelen.
pi_115102765
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:24 schreef leeell het volgende:
blij en niet zo blij

Steam of niet, het is een F2P game dus reken er maar op dat dat soort figuren erop af komen :P
pi_115151047
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:36 schreef leeell het volgende:

[..]

Ach, hoort er jammergenoeg bij. :P Moet je denk ik maar verder weg van de zergfestijn zijn om een proper surprise attack uit te voeren.
.mwep
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:07:04 #69
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_115151784
Ik vind het jammer dat overal alles om CoD draait en Justin Bieber.

En dat is niet altijd de schuld van CoD en justin bieber liefhebbers. Maar die suffe schijtmalloten die die twee altijd maar weer benoemen.

Je moet gewoon in een eigen clan etc zitten en niet met van die sjapjes van -18.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:14:08 #70
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115152138
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het jammer dat overal alles om CoD draait en Justin Bieber.

En dat is niet altijd de schuld van CoD en justin bieber liefhebbers. Maar die suffe schijtmalloten die die twee altijd maar weer benoemen.

Je moet gewoon in een eigen clan etc zitten en niet met van die sjapjes van -18.
Het zijn niet persé de CoD-spelers zelfs maar diegene met de CoD-mindset, lone wolf, K/D ratio hoeren, no-scopen skill noemen etc. etc.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:16:40 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_115152279
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het zijn niet persé de CoD-spelers zelfs maar diegene met de CoD-mindset, lone wolf, K/D ratio hoeren, no-scopen skill noemen etc. etc.
Boooh gek dan zou je arma moeten spelen
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:18:19 #72
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115152368
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik wil wel die mensen dat horen spelen _O-

Heb 't weleens gespeeld, heb 't zelf ook, alleen kan ik het hier niet (goed) spelen, spel is te slecht geoptimaliseerd. ;( Ik hoop wel dat deel 3 beter geoptimaliseerd is.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:23:51 #73
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115152641

_O-
pi_115160614
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zelfs in ArmA 2 heb je ze. Zie je ze in een tank rijden of een apache vliegen zonder een tweede of derde man (gunner/driver/commander) of in een gevechtsvliegtuig vliegen om dan een dorp te bombarderen zonder wat te melden (= weg is je squad). :')
.mwep
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:20:55 #75
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_115182308
In de preview in de nieuwste PC Gamer (magazine) staat dat PS2 volledig F2P wordt, betekent dit dat het spel zelf ook niks gaat kosten of dat er gewoon geen maandelijkse abo's zijn?
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:21:48 #76
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115182355
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
In de preview in de nieuwste PC Gamer (magazine) staat dat PS2 volledig F2P wordt, betekent dit dat het spel zelf ook niks gaat kosten of dat er gewoon geen maandelijkse abo's zijn?
Allebei niet.
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:22:30 #77
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_115182379
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Allebei niet.
Waar gaan ze dan hun geld mee verdienen, enkel en alleen micro transactions?
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:22:58 #78
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115182398
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Waar gaan ze dan hun geld mee verdienen, enkel en alleen micro transactions?
Yep, skins, sidegrades etc.
pi_115186420

Geen delay *O*
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:42:51 #80
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115188806
2pm , dat is hier toch half 12 vanavond ?
pi_115189195
11 uur vanavond.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:07:48 #82
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115196468
bedoel ik :')

halve uren in tijdzones :')

excuus
pi_115197567
Wat mij erg gaaf lijkt, maar dat is waarschijnlijk meer een soort van fantasie :P

Dat mensen zich gaan specialiseren in bepaalde dingen, net als het leger en dat je enorme clans krijgt binnen een factie die een bepaalde specialisatie volgen :) luchtmacht, infanterie, artillerie. En dan samen met andere clans gecoördineerde aanvallen uitvoeren :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:46:14 #84
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115198300
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef Pixell het volgende:
Wat mij erg gaaf lijkt, maar dat is waarschijnlijk meer een soort van fantasie :P

Dat mensen zich gaan specialiseren in bepaalde dingen, net als het leger en dat je enorme clans krijgt binnen een factie die een bepaalde specialisatie volgen :) luchtmacht, infanterie, artillerie. En dan samen met andere clans gecoördineerde aanvallen uitvoeren :D
Is niet onbekend hoor, je zal het waarschijnlijk niet in het begin zien.
pi_115201506
Wel jammer dat er friendly fire is, erg kut als mensen je gaan team killen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:57:25 #86
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115201782
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef Donjes het volgende:
Mij lijkt dat juist beter :D Moet je vooruit plannen en dat soort dingen en je kan niet zomaar met 10 liberators de boel bombarderen omdat je dan ook je eigen troepen raakt :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:58:51 #87
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115201869
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef Donjes het volgende:
vind het juist erg tof, geeft zoveel tactische overwegingen extra.

en hopelijk wel een werkend systeem voor mensen die team-kills abusen.
pi_115201901
Van de andere kant lijkt het me ook wel weer vet.. Net alsof je in een echt leger zit :D
pi_115210826
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Allebei niet.
Er komt wel een optionele subscriptie die enkele voordelen biedt. Wat voor voordelen is nog niet echt zeker, maar waarschijnlijk extra experience, een resource bonus etc.

Mensen die een PS1 subscriptie hebben lopen kunnen als het goed is nu de beta downloaden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door bjorntju op 06-08-2012 22:40:01 ]
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:50:29 #90
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115213031
PS1 Vets worden binnen 3 weken binnen gelaten, dus NA 3 weken pas primary keys (zal ook wel binnen 3 weken waves er allemaal inzitten)

dus nog een maandje wachten
pi_115213788
quote:
servers should be up within 2 hours. slight delay due to fixing a last minute issue that came up. nothing to see here...
pi_115214241
No delays :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:08:57 #93
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115219024
:')
pi_115222280
*O* Beta invite gekregen
pi_115231688
Yup, de beta is begonnen!
pi_115348934
Hoe vinden de gelukkige betatesters de game tot nu toe?
pi_115361148
quote:
To clear up some apparent confusion, the dev team has stated that:
New Conglomerate has Blues/Western style music,
Terran Republic has orchestral music, and
Vanu Sovereignty has sci-fi music.
JawsOfLife5 16 uur geleden 5
TR bevestigd voor beste muziek _O_
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:19:15 #100
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115404865
http://www.geforce.com/ga(...)de-2/deals-promotion

Voor wanneer je volgend weekend wilt spelen.
pi_115412107
Net kunnen spelen op de US server, tering wat een lag _O- ook trekt mijn laptop 'm niet helemaal :') In ieder geval niet op medium, maar op low gezet maar met al die lag is het gewoon kut spelen. Maar even snel mijn PC bestellen _O-
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:44:04 #102
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115412119
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Net kunnen spelen op de US server, tering wat een lag _O- ook trekt mijn laptop 'm niet helemaal :') In ieder geval niet op medium, maar op low gezet maar met al die lag is het gewoon kut spelen. Maar even snel mijn PC bestellen _O-
beta key was toch voor volgend weekend ?
pi_115412143
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:44 schreef leeell het volgende:

[..]

beta key was toch voor volgend weekend ?
Ja ik dacht 'laat ik het eens proberen' en het werkte gewoon :') Misschien een bug maar toch.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:45:04 #104
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115412159
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:44 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ja ik dacht 'laat ik het eens proberen' en het werkte gewoon :') Misschien een bug maar toch.
hehe tof :')
morgen maar proberen dan
pi_115412192
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:45 schreef leeell het volgende:

[..]

hehe tof :')
morgen maar proberen dan
Morgen probeer ik het ook maar weer eens. Heb nu met alles schokken dus ligt denk ik niet aan het spel.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:46:41 #106
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115412213
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Morgen probeer ik het ook maar weer eens. Heb nu met alles schokken dus ligt denk ik niet aan het spel.
oververhit prr
pi_115412236
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:46 schreef leeell het volgende:

[..]

oververhit prr
Zou best kunnen, met een laptop gamen heh

Morgen mijn doekoe maar op de bank zetten en gelijk bestellen _O-
pi_115421591
Heb ook zo'n nVIDIA key, ben nu aan het spelen :D
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:19:35 #109
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115424560
naast de brakke textures, map-bugs , niet geoptimaliseerde engine, CTD's en loading bar freezes toch wel een erg leuk spel al in de beta :9
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:52:51 #110
279335 Pixell
Natte Doos
pi_115447330
Jammer dat ik geen Nvidia key heb kunnen bemachtigen, moet ik alsnog wachten!

Maar ik wil screenshots of filmpjes zien van jullie jongens, kom op :P !!
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:38:40 #111
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115458081
ik hoop dat Nvidia hun foutje geldig blijft en ik kan blijven spelen :9
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:39:14 #112
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115458092
maar vergis je niet, het is ècht nog een beta-beta geen bijna-klaar-beta

in 45 minuten speeltijd iets van 15 bugs al :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:42:13 #113
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115458183
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:39 schreef leeell het volgende:
maar vergis je niet, het is ècht nog een beta-beta geen bijna-klaar-beta

in 45 minuten speeltijd iets van 15 bugs al :')
dood spawnen _O-
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:43:55 #114
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115458233
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

dood spawnen _O-
door de map heen vallen :')
de map die blijft knipperen
Low-res textures die nog geupped moeten worden :')
lag :')
physics bugs (vehicles vooral)
base cap bug :')
geen punten krijgen voor objective :')
pi_115458391
En constant crashen
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:14:29 #116
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115459265
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:49 schreef Donjes het volgende:
En constant crashen
  zondag 12 augustus 2012 @ 17:17:43 #117
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_115467911
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:49 schreef Donjes het volgende:
En constant crashen
Geen last van gehad.
Alleen die constante lagstoten maken het zo niet prettig spelen.
even een heuveltje oplopen waarvan je weet dat er aan de andere kant enemies zitten, op de top van de heuvel beste lagstoot en er liepen inderdaad enemies. Hup weer respawnen. en dat overkomt mij net iets te vaak.
Maar als het werkt is het inderdaad een geweldig spel.
Met 6 tanks in serie ergens langs razen O+ Die galaxys zijn ook geweldig.
^inteel²
&nbsp
pi_115557459
Gebeurt er nog wat in Planeetkant 2?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:52:17 #119
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115564860
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef Pixell het volgende:
Gebeurt er nog wat in Planeetkant 2?
Servers zijn down. Of ze hebben alle mensen die via nvidia een let hebben gekregen gelockt :')
pi_115565382
Ik denk dat ik dit spel wel ga uitproberen.. wel lang geleden dat ik een FPS aangeraakt heb.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:20:33 #121
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115565835
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik denk dat ik dit spel wel ga uitproberen.. wel lang geleden dat ik een FPS aangeraakt heb.
Wel TR gaan.
pi_115583065
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:20 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wel TR gaan.
WAT IS TR :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_115583148
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 01:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

WAT IS TR :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
Terren Republic _O_

Ze zijn het best omdat zij het meest dakka hebben en RED IS DA FASTEST
pi_115583222
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Terren Republic _O_

Ze zijn het best omdat zij het meest dakka hebben en RED IS DA FASTEST
Gaan wij dan samen andere mensen neerknallen? :7
pi_115583269
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Zeker weten _O_ De ketters en xenos weten niet wat hen zal overkomen _O_
pi_115584604
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Mag ik ook meedoen :@
pi_115593085
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Servers zijn down. Of ze hebben alle mensen die via nvidia een let hebben gekregen gelockt :')
Je kunt alleen op deze dagen spelen:

EU:

Tuesday - 3:00 PM CEST to 11:00 PM CEST

Thursday - 3:00 PM CEST to 11:00 PM CEST

Friday - 3:00 PM CEST to 11:00 PM CEST

Saturday - 11:00 AM PT to 12:00 AM PT

edit: oh, verkeerd begrepen. Waren de servers down dan gister?
pi_115777489
Gister zag ik dus een stel gasten door Den Haag lopen waarvan 2 met een Planetside 2 shirt, iemand van hier toevallig?
.mwep
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:33:14 #130
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115778355
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:04 schreef got.rice het volgende:
Gister zag ik dus een stel gasten door Den Haag lopen waarvan 2 met een Planetside 2 shirt, iemand van hier toevallig?
jammer, ik kom niet buiten ;(
pi_115812606
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

jammer, ik kom niet buiten ;(
Maar je hebt wel een Planetside 2 Tee?
.mwep
pi_115963346
Leuk update voor mensen met een Twitter key!

John Smedley @j_smedley
I have good news - we are also letting in all the priority keys including Twitter and the ones we gave out at E3. This lets in everyone
.mwep
pi_115964953
Jaaaaa, ikkuh! :-)
pi_115975481
Hoe kan men aan zo'n key komen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115978328
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe kan men aan zo'n key komen?
Smeken.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:53:03 #136
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_115983723
Ik heb de key binnen :D dat wordt eem lagg'n (lachen, niet laggen)
pi_115986760
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb de key binnen :D dat wordt eem lagg'n (lachen, niet laggen)
Je kan op beide rekenen.
.mwep
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:27:38 #138
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_115986794
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:25 schreef got.rice het volgende:

[..]

Je kan op beide rekenen.
:') Nice
pi_116020073
Welke server spelen jullie eigenlijk? Ik speel op EU1, misschien kunnen we eens samen ketters neerknallen?
pi_116056387
Add me op EU1 > Mooks
.mwep
pi_116287726
Bohh; geen key gekregen tot nu toe.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116306683
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef drumstickNL het volgende:
Bohh; geen key gekregen tot nu toe.
Helaas heb ik ook nog geen key!
  zondag 2 september 2012 @ 23:30:32 #143
279335 Pixell
Natte Doos
pi_116331773
Ik zit lekker te spelen :9
pi_116363416
dammit ik wil een key :(
Ehmm
pi_116389812
Vliegen is niet echt mijn ding, nooit geweest :')
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:15:07 #146
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_116389848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:13 schreef Pixell het volgende:
Vliegen is niet echt mijn ding, nooit geweest :')
ik vind het wel beter werken dan andere spellen, waarschijnlijk omdat de map groter is
pi_116390915
Welke server en factie spelen de meesten hier?
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:59:15 #148
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116390999
Terran Republic.
pi_116414576
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef leeell het volgende:
Terran Republic.
Meesterras
pi_116415781
Wat zijn de ervaringen tot nu toe? :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116455810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Wat zijn de ervaringen tot nu toe? :P
Leuk, af en toe buggy. Heb het nog niet echt veel gespeeld.
pi_116527448
Beta key, go go go! Al ben ik bang dat de keys allemaal al genomen zijn als Fokkers wakker worden! ;(
http://www.alienwarearena(...)2-beta-key-giveaway/
pi_116532282
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 03:35 schreef Doler12 het volgende:
Beta key, go go go! Al ben ik bang dat de keys allemaal al genomen zijn als Fokkers wakker worden! ;(
http://www.alienwarearena(...)2-beta-key-giveaway/
Helaas wel ja ;(
pi_116534618
Voor 35 euro kan je het Alpha Squad pack kopen. Zit 4000SC in (ter waarde van 40$), een 6 maanden 10% XP en recourse boost, 12 wapen unlocks (4 per factie, zie FAQ op de website voor welke wapens het zijn.) en een exclusieve decal, camo, en title en instant beta access :)

Als je dus sowieso van plan was om wat SC te kopen, is dit dus een erg goede deal. Je krijgt 4000SC+ alle extras, voor dezelfde prijs wat 4000SC los kost.

Deze extras gaan trouwens ook allemaal gewoon mee naar de EU provider van de game als de game uitkomt.

De game runt nu ook een stuk beter, als je eerst problemen had met preformance, probeer het nog een keer zal ik zeggen :)
pi_116537592
Ik heb nu op medium 70/80 soms 100 fps en op high 60 en lager in grote battles. Speel nog steeds op medium nu.
pi_116537621
Vind het ook nu een stuk beter na de patch, je kunt eindelijk weer iets repairen zonder te wachten. :)
pi_116539415
Geen credit card hebben ;( fffff
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:21:00 #158
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116539528
Paypal
pi_116539619
Die PC gamer key gisteren pas ontvangen, heb wel Alpha gekocht, gewoon omdat het kan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116541332
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Geen credit card hebben ;( fffff
Ik heb zoiets: https://www.3vcard.nl/

Is een pre-paid CC waar je via iDeal geld op kan zetten. Er komen helaas wel 2 euro extra kosten bij als je er geld op zet, maar het is beter dan niks :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef leeell het volgende:
Paypal
Kan je niet gebruiken voor de alpha squad, alleen CC.
pi_116543945
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef leeell het volgende:
Paypal
heb ik niet
pi_116543998
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ik heb zoiets: https://www.3vcard.nl/

Is een pre-paid CC waar je via iDeal geld op kan zetten. Er komen helaas wel 2 euro extra kosten bij als je er geld op zet, maar het is beter dan niks :P
Ik zal een kijkje nemen, thanks.
pi_116548087
Oke ik heb een probleem. Ik start de game op en er gebeurt helemaal niks. Het enigste wat ik zie is een scherm, met daar op een logo en onderin Sony Online Entertainment.
  zondag 9 september 2012 @ 02:47:28 #164
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_116555116
Je kan ook -direct debit- kiezen als payment dan halen ze het van je rekening af en kan je gelijk gamen
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_116567027
TR is wel erg slecht hoor, ze hebben altijd de weinigste bases en toch zijn ze meestal in de meerderheid kwa populatie
  zondag 9 september 2012 @ 19:41:59 #166
333419 Convict
pi_116573445
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:18 schreef Donjes het volgende:
TR is wel erg slecht hoor, ze hebben altijd de weinigste bases en toch zijn ze meestal in de meerderheid kwa populatie
Was ook te verwachten want het ziet er het stoerst uit dus alle kinders en cod spelers zullen daar voor kiezen. Je ziet ze ook nooit georganiseerd. Scythe waar ik mee speel zit ik regelmatige in een fanatiek point capture groepje zonder lang er naar te hoeven zoeken. Of je begint solo en voor ke het weet heb je 5 man naast je die je gaan helpen :7
pi_116577804
Gisteren ook Alpha aangeschaft, ga het spel toch wel veel spelen als het uitkomt denk ik. Ga dan ook actief op zoek naar een goede outfit, dat ongecoördineerde van nu is ook niet erg fijn.
pi_116632686
Alpha Squad gekocht omdat geld te veel en niet kunnen slapen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 07:15:54 #169
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116632999
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef Convict het volgende:

[..]

Was ook te verwachten want het ziet er het stoerst uit dus alle kinders en cod spelers zullen daar voor kiezen. Je ziet ze ook nooit georganiseerd. Scythe waar ik mee speel zit ik regelmatige in een fanatiek point capture groepje zonder lang er naar te hoeven zoeken. Of je begint solo en voor ke het weet heb je 5 man naast je die je gaan helpen :7
Vet cool nigga
pi_116634427
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 04:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Geld teveel _O_ _O_. Vanavond ook maar even aanschaffen :7.
Get it and Bet it
  dinsdag 11 september 2012 @ 09:42:05 #171
333419 Convict
pi_116634909
Lelijke tip: savonds gewoon ingelogt blijven als je gaat slapen want je word toch niet uitgelogt en je hebt zo je 12.5k resources om nieuwe wapens te halen :')
pi_116640739
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 04:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Wat is je naam chocojezus? Kunnen we samen spielen
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:23:03 #173
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116640751
wat een negerzooi dat paypal niet kan
pi_116640785
klopt het dat de servers down zijn of ligt dat aan mij?
pi_116643230
Instaleren gaat snel. Ik had er vanacht geen zin meer in, dus ik zet 'm net aan met de gedachten dat ik hem tijdens het eten laat instaleren, maar mijn eten is ondertussen nog niet klaar en het instaleren wel. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116644012
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Instaleren gaat snel. Ik had er vanacht geen zin meer in, dus ik zet 'm net aan met de gedachten dat ik hem tijdens het eten laat instaleren, maar mijn eten is ondertussen nog niet klaar en het instaleren wel. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see you on the battlefield nigguh.
pi_116644057
Zou een naam als ChocolateJesus in game mogen of gaan ze dan zeuren dat het op de een of andere manier kwetsend is? :')
pi_116644484
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Zou een naam als ChocolateJesus in game mogen of gaan ze dan zeuren dat het op de een of andere manier kwetsend is? :')
Gewoon doen.
pi_116650281
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:23 schreef leeell het volgende:
wat een negerzooi dat paypal niet kan
van de buren:

Je kan ook via Direct Debit (bankafschrijving) betalen.

1) Log in je Station account in. https://account.station.sony.com
2) Ga naar "Payment sources"
3) Voeg "Direct debit" toe.
4) Vul je gegevens in en sla op.
5) Ga naar http://www.planetside2.com/alpha-squad
6) Bestel en tadaaaa, it works...
pi_116690462
Light Infantry _O_ Om ze heen vliegen, vanachter aanvallen, C4 op hun tanks gooien _O_

Stiekem vind ik NC lekkerder spelen dan TR ;(
pi_116695071
2 kills en 30 keer dood gegaan. Ik ben zo slecht ;(
pi_116695340
quote:
9s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:
2 kills en 30 keer dood gegaan. Ik ben zo slecht ;(
Gewoon even je plek vinden mayun. Heb soms ook dat ik een paar keer achter elkaar sterf maar daarna telkens killstreaks van 4-7 heb.
  donderdag 13 september 2012 @ 09:42:04 #183
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_116731872
Had het spel gisteren en eergisteren maar eens weer aangeslingerd.
Het speelt nu echt 10 keer beter als een maand geleden.
Squad systeem en friend invites en outfit systeem werken nog niet vlekkeloos maar de core gameplay is nu echt vrij stabiel.

Ik merk wel dat alle jaren BF en CoD spelen wel helpen, kan vrij makkelijk toch multikills schrapen. Al heb ik ook vaak genoeg dat ik spawn en gelijk overhoop geschoten word. Verder kan ik het alleen maar aanraden om bij een outfit te gaan. Teamplay maakt dit spel.
^inteel²
&nbsp
pi_116956130
Heb nog een key over ;iemand?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117003146
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef drumstickNL het volgende:
Heb nog een key over ;iemand?
Ja graag!! :D
pi_117135343
jaaa graag!!!!
Ehmm
  maandag 24 september 2012 @ 01:03:39 #187
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117180340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:42 schreef BurnaBoy het volgende:

Ik merk wel dat alle jaren BF en CoD spelen wel helpen, kan vrij makkelijk toch multikills schrapen. Al heb ik ook vaak genoeg dat ik spawn en gelijk overhoop geschoten word. Verder kan ik het alleen maar aanraden om bij een outfit te gaan. Teamplay maakt dit spel.
Ik let niet echt op k/d ratio. Op sommige momenten pak je vrij snel 5 kills achter elkaar, maar 5 deaths komt ook voor als je een base gaat defenden tegen een overmacht van tanks/liberators.
En dan heb je nog friendly fire :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_117181857
Hebben ze de health van aircraft generfed?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 12:43:22 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_117188201
Heuj, ik mag de beta spelen, heb net een mail gekregen *O*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_117188708
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik mag de beta spelen, heb net een mail gekregen *O*
tr meesterras heh broeder
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 13:05:55 #191
Rawr
pi_117188910
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

tr meesterras heh broeder
Ik ga VS spelen, wttog.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_117188922
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ga VS spelen, wttog.
kkcasual
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 13:14:14 #193
Rawr
pi_117189216
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

kkcasual
Nee dan TR, lekker de casual-looking soldat uithangen :')

VS, technology is everything _O_
pi_117189340
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee dan TR, lekker de casual-looking soldat uithangen :')

VS, technology is everything _O_
ein Reich ein volk man :')

Zelfs net technologie kan je niet ook tegen onze marcherende laars :')
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 13:18:58 #195
Rawr
pi_117189379
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ein Reich ein volk man :')

Zelfs net technologie kan je niet ook tegen onze marcherende laars :')
Kearl de dikke nazi uithangen :') Je weet hoe WWII is afgelopen he? :7
pi_117189456
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kearl de dikke nazi uithangen :') Je weet hoe WWII is afgelopen he? :7
de duitsers hadden wel de beste technologie :{w kom terug broeder en vraag vergiffenis voordat ik jou vergeef ook het slagveld :{w
  maandag 24 september 2012 @ 13:27:07 #197
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117189675
NC _O_ _O_

NC rolling, Vanu hating :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 13:28:04 #198
Rawr
pi_117189706
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

de duitsers hadden wel de beste technologie :{w kom terug broeder en vraag vergiffenis voordat ik jou vergeef ook het slagveld :{w
Je bekijkt het maar mooi. Ik zie je wel op het slagveld door m'n scope. Dan zal ik beslissen of ik de trekker overhaal of niet.
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 13:29:11 #199
Rawr
pi_117189741
Stel dat we hier een poll hadden waar 100 man op zou stemmen, hoeveel zouden er dan op TR, NC en VS stemmen?

En nou niet tof gaan doen en zeggen dat 98 man op TR zou stemmen :D
pi_117189762
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je bekijkt het maar mooi. Ik zie je wel op het slagveld door m'n scope. Dan zal ik beslissen of ik de trekker overhaal of niet.
sluipschutter zijn :') angsthaas

Ook de enige manier voor jou om mij meer te krijgen
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 13:50:34 #201
Rawr
pi_117190441
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

sluipschutter zijn :') angsthaas

Ook de enige manier voor jou om mij meer te krijgen
Ik heb dit gezeik op mekaar gemist, broeder O+
pi_117190504
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb dit gezeik op mekaar gemist, broeder O+
moeten we vaker doen ja
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 13:53:10 #203
Rawr
pi_117190528
Kut, alle servers zijn locked :')
pi_117190628
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut, alle servers zijn locked :')
vanaf 3 uur pas open dacht ik
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 13:57:14 #205
Rawr
pi_117190679
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

vanaf 3 uur pas open dacht ik
Oh, dan wacht ik nog even en ga ff verder met m'n shotgun engineer in ME2 :7
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 16:38:04 #206
Rawr
pi_117196296
Beetje rond zitten hengsten met een VS Light Infantry, 4 kills en 2 deaths. Duurde wel anderhalf uur voordat ik die bij mekaar had omdat het niet bepaald druk was :')
pi_117196616
Volgens mij hebben ze aircraft generfed. :(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 18:22:06 #208
Rawr
pi_117200303
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:45 schreef drumstickNL het volgende:
Volgens mij hebben ze aircraft generfed. :(
Nog niks van gemerkt, ik heb alleen wat rondgelopen :+
  Moderator / Redactie FP maandag 24 september 2012 @ 22:00:32 #209
Rawr
pi_117213304
Leuk om "vast" te spawnen trouwens :') Sta je daar naar een muur te staren _O-
  maandag 24 september 2012 @ 23:59:24 #210
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117219518
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beta ;)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 september 2012 @ 00:57:17 #211
Rawr
pi_117221180
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:59 schreef PirE het volgende:

[..]

Beta ;)
Ich snapf ;)
pi_117222638
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
jij wilt vs spelen :')
pi_117223464
VS = Vast Spawnen
Get it and Bet it
pi_117223842
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:49 schreef SteveBudin het volgende:
VS = Vast Spawnen
pi_117312004
Beta acc ook binnen, zo ver wel een vette game.
Alleen samenwerken met anderen wil nog niet echt werken ik snap niet hoe je de chat in die squad chat kan veranderen en dat soort dingen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 september 2012 @ 15:04:26 #216
Rawr
pi_117313195
Mja, iedereen rent een kant op terwijl anderen rustig twee uur aan één stuk achter een anti-air/anti-vehicle cannon zitten terwijl er NIKS gebeurt :')
pi_117313420
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, iedereen rent een kant op terwijl anderen rustig twee uur aan één stuk achter een anti-air/anti-vehicle cannon zitten terwijl er NIKS gebeurt :')
vs is dan ook voor retards
pi_117314123
Ik wil ook spelen. ;(
pi_117314621
't Mist voor mij nog een beetje diepgang tbh.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 september 2012 @ 15:49:04 #220
Rawr
pi_117314827
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

vs is dan ook voor retards
Daarom heb ik net ook 7 TR-figuren afgeschoten die maar wat stonden te niksen :9
pi_117314930
Dat doen wij van TR maar al te graag.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117315549
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom heb ik net ook 7 TR-figuren afgeschoten die maar wat stonden te niksen :9
Wie niet wilt dienen op de frontlinie zal dienen op de vuurlinie.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 september 2012 @ 16:07:51 #223
Rawr
pi_117315582
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wie niet wilt dienen op de frontlinie zal dienen op de vuurlinie.
De niksnutten gaan dus naar de TR, got it :7
pi_117315623
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En lafaarden gaan naar de VS omdat ze niets anders aankunnen. NC zit vol met 'muh freedum' kinderen.
pi_117316208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:26 schreef MouzurX het volgende:
Beta acc ook binnen, zo ver wel een vette game.
Alleen samenwerken met anderen wil nog niet echt werken ik snap niet hoe je de chat in die squad chat kan veranderen en dat soort dingen.
Press button to talk aanvinken en dan kan je in settings knoppen instellen voor de afzonderlijke chats (iedereen/squad only / platoon only).

Het spel is overigens stukken leuker als je een outfit joined. Ik heb de 1e paar dagen ook solo rondgelopen maar dat was niks, ben toen maar op zoek gegaan naar een outfit (op het planetside-forum staan een hoop topics van diverse outfits) en dan is het spel echt 10x leuker.
Get it and Bet it
pi_117365344
Ik snap even niet hoe je een outfit joined? Er staat alleen dat ik er 1 kan maken.. moet je dan eerst een invite krijgen oid?
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:03:22 #227
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_117365653
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:55 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap even niet hoe je een outfit joined? Er staat alleen dat ik er 1 kan maken.. moet je dan eerst een invite krijgen oid?
yep,

In het forum is een recruitment gedeelte als je een outfit zoekt.
^inteel²
&nbsp
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 september 2012 @ 20:06:32 #228
Rawr
pi_117365782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:03 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

yep,

In het forum is een recruitment gedeelte als je een outfit zoekt.
Ik ga ook eens even rondkijken ^O^
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 september 2012 @ 20:11:23 #229
Rawr
pi_117365975
Oh godverdomme, Heppie krijgt gelijk :') VS Recruitment: The Pony Brigade.

_O-
pi_117367311
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh godverdomme, Heppie krijgt gelijk :') VS Recruitment: The Pony Brigade.

_O-
Neger ik heb altijd gelijk :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 september 2012 @ 20:47:20 #231
Rawr
pi_117367493
Goed, met een beetje geluk word ik een recruit van de [VS] Eternal Vigilance outfit :P
pi_117367559
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ze gejoined omdat ze me evil leken en niemand evil wil joinen normaal maar dat blijkt dus niet waar te zijn? :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 september 2012 @ 20:50:28 #233
Rawr
pi_117367668
WUT! Waarom issie nou ineens 1,7 GB aan data aan het downloaden? Flink dikke patch of ben ik genakt? _O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 september 2012 @ 20:51:54 #234
Rawr
pi_117367737
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ze gejoined omdat ze me evil leken en niemand evil wil joinen normaal maar dat blijkt dus niet waar te zijn? :')
TR is heel conservatief, altijd de baas geweest en dat moet maar zo blijven.
NC is een zooitje rebellen, in mijn ogen een beetje als de GLA van C&C Generals.
VS: technofreaks die met alienmeuk aan de slag gaan.

Zo heb ik het volgens mij heul aardig samengevat :Y
pi_117368219
Had 't over de playerbase; qua lore ben ik ook wel een TR gastje.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117368739
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

TR is heel conservatief, altijd de baas geweest en dat moet maar zo blijven.
NC is een zooitje rebellen, in mijn ogen een beetje als de GLA van C&C Generals.
VS: technofreaks die met alienmeuk aan de slag gaan.

Zo heb ik het volgens mij heul aardig samengevat :Y
TR heeft gewoon gelijk, er was vrede wanneer zij de baas waren. NC is ingehuurd door bedrijven om zo wanorde te creëren en VS wilt geen mens meer zijn :{w
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 september 2012 @ 22:35:43 #237
Rawr
pi_117373288
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

TR heeft gewoon gelijk, er was vrede wanneer zij de baas waren. NC is ingehuurd door bedrijven om zo wanorde te creëren en VS wilt geen mens meer zijn :{w
Sowieso mensen :')
pi_117375095
Volgende week komt Esamir als nieuwe map :)

pi_117376685
Wat bedoel je met nieuwe map?
Een nieuwe area of zelfs een compleet nieuwe server-map?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 september 2012 @ 00:01:47 #240
Rawr
pi_117376896
Godsamme, wilde net op zo'n action ding klikken om meteen in combat te vliegen (we moesten een of andere radarpost overnemen), staat dat fucking ding op een berg waar je niet op kon komen als je te voet of met een tank was :')
pi_117389072
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 23:56 schreef MouzurX het volgende:
Wat bedoel je met nieuwe map?
Een nieuwe area of zelfs een compleet nieuwe server-map?
Gewoon een nieuwe map, elke server heeft dezelfde maps. Op dit moment zit er maar een map in de game, maar als Esamir komt, dan kan je die gewoon spelen op de server waar je nu ook op speelt. De server heeft dan dus gewoon 2 maps waar je tussen kan switchen via de warpgate (tenminste als het hetzelfde werkt als in PS1)
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:07:07 #242
101809 BObNL
Je bent top!
pi_117389640
Van de week het mailtje gehad dat ik mee mag doen aan de beta, weet iemand nog een leuk outfit? (NC)
Leuter mee!!
pi_117393919
Hoe zet je nou een ander wapen op een voertuig dan? :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:00:13 #244
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117395220
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe zet je nou een ander wapen op een voertuig dan? :')
Eerst een ander wapen kopen in de store met je Aux en dan gewoon in vehicles op je wapen klikken en dan kan je switchen.
pi_117395495
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:00 schreef PirE het volgende:

[..]

Eerst een ander wapen kopen in de store met je Aux en dan gewoon in vehicles op je wapen klikken en dan kan je switchen.
Welke store? Waar je van voertuigen kan kopen? Want daar zie ik niets denk ik
pi_117395781
Ah ik heb het al gevonden :') Bedankt :P
pi_117395806
12500 resources, sta ik daar met m'n 470
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 september 2012 @ 18:20:29 #248
Rawr
pi_117395936
;(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 september 2012 @ 19:23:25 #249
Rawr
pi_117398116
Weer ff knallen op de US East Themisto server :9
pi_117398379
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer ff knallen op de US East Themisto server :9
Waarom US?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 september 2012 @ 19:46:26 #251
Rawr
pi_117399067
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Waarom US?
Daar zit de guild die ik heb gejoined.
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:38:14 #252
101809 BObNL
Je bent top!
pi_117401235
Nog ff een vraagje ziet het er bij jullie ook niet uit? Textures zijn echt slecht en staan op high. Echt lekker loopt die ook niet...
Leuter mee!!
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:52:31 #253
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_117401972
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef BObNL het volgende:
Nog ff een vraagje ziet het er bij jullie ook niet uit? Textures zijn echt slecht en staan op high. Echt lekker loopt die ook niet...
Probleempjes van de laaste beta, maak je niet dik.
Hiervoor was er niks aan de hand en zag het er allemaal goed uit.
^inteel²
&nbsp
pi_117402760
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef BObNL het volgende:
Bij mij loopt hij heel goed. En textures zijn op dit moment een laag prioriteit.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 02:57:40 #255
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117493791
Hoe zorg je er nou voor dat je snel Auraxium krijgt? Gaat echt tergend langzaam :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 oktober 2012 @ 03:07:25 #256
Rawr
pi_117493846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 02:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe zorg je er nou voor dat je snel Auraxium krijgt? Gaat echt tergend langzaam :')
Geen idee, ik sjouw wat rond, slacht volk af (heb zelfs een carmageddon gedaan: denderde met een magrider over 6 NC-lui heen _O_ ) en spawn dus af en toe tank, veel meer doe ik niet.

Gisteravond was wel bazig, we vlogen met een squad rond in een zo'n flying fortress geval, ik was de tailgunner en schoot 2 terrans uit de lucht. Ik MOEST even alttabben en Iron Maiden - Tailgunner opzetten :7
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 03:10:40 #257
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117493866
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Geen idee, ik sjouw wat rond, slacht volk af (heb zelfs een carmageddon gedaan: denderde met een magrider over 6 NC-lui heen _O_ ) en spawn dus af en toe tank, veel meer doe ik niet.

Gisteravond was wel bazig, we vlogen met een squad rond in een zo'n flying fortress geval, ik was de tailgunner en schoot 2 terrans uit de lucht. Ik MOEST even alttabben en Iron Maiden - Tailgunner opzetten :7
Dat zijn die resources voor tanks etc. die krijg je zo, dat is geen probleem :P Maar de resources die je nodig hebt om wapens te unlocken. 125k voor een wapen op m'n mosquite, heb net 3.5k :')
pi_117494810
quote:
Veel van de major bases (Zurvan, Peris, Allatum etc.) controleren ;).
Get it and Bet it
pi_117494823
quote:
meer locaties cappen
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:23:38 #260
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117500166
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:28 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Veel van de major bases (Zurvan, Peris, Allatum etc.) controleren ;).
Kan het kloppen dat je alleen die resources krijgt wanneer je online bent?
Maar gelukkig heb ik alpha squad voor wanneer het echt uitkomt :')
pi_117568894
8 gig update?? :') ik blijf niet bezig
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:49:19 #262
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117570262
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
Ik had 'm op mijn SSD gezet, moest iets anders verwijderen om ruimte te maken :')
pi_117578250
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
Vreemd, ik hoefde niks te downloaden gisteren. Volgens twitter komt er vandaag (late thursday) een grote update met daarin een nieuw continent (Esamir, snow) een boel veranderingen. Ook maar 2 servers (1 EU, 1 US) om de loads te testen. 8 Gig, dat is al 2 uur downloaden via mijn trage DSL-verbinding (nee ik kan niks beters krijgen hier :'()
Get it and Bet it
pi_117579360
same hier ;daarom wacht ik wel tot november of december? wat was het
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117597786

En een nieuw interview waar ze over esamir en nog meer continenten praten :)

http://www.zam.com/story.html?story=30754&storypage=1
pi_117663283
Esamir is nu speelbaar!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:36:30 #267
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117665458
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:08 schreef bjorntju het volgende:
Esamir is nu speelbaar!
Alleen voor de NC :').

Er staan gewoon 100 man bij de TR & Vanu warpgate en die halen alles neer wat ook maar net buiten de warpgate komt _O- _O-.
pi_117670704
Ik heb een key gekregen, wie hem wilt hebben moet het hieronder even posten (geen PM aub)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:14:24 #269
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117671067
Servers gaan down omdat de NC heel Esamir hebben en de VS hebben bijna complete controle over Indar en de TR CoD-kiddies zitten te huilen bij hun warpgates.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:32:50 #270
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_117674191
Lol, Tja als ze het gaan fixen zou ik het niet erg vinden als ze het daarvoor down hebben gehaald.

Is niet leuk voor alle drie de kanten.
^inteel²
&nbsp
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:37:27 #271
Rawr
pi_117674382
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:36 schreef PirE het volgende:

[..]

Alleen voor de NC :').
[ afbeelding ]

Er staan gewoon 100 man bij de TR & Vanu warpgate en die halen alles neer wat ook maar net buiten de warpgate komt _O- _O-.
:D _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef PirE het volgende:
Servers gaan down omdat de NC heel Esamir hebben en de VS hebben bijna complete controle over Indar en de TR CoD-kiddies zitten te huilen bij hun warpgates.
_O_
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:01:41 #272
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_117679620
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:06 schreef bjorntju het volgende:
Ik heb een key gekregen, wie hem wilt hebben moet het hieronder even posten (geen PM aub)
Ik heb interesse! :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:10:39 #273
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_117679889
Esamir is weer helemaal NC-blauw _O- _O-
pi_117684443
yeuuu ik kan de beta in, zou ik een keer met jullie mee kunnen spelen
pi_117684847
Yay ik ook. _O_
pi_117686443
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:01 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Ik heb interesse! :)
Heb hem je toegestuurd, veel plezier ermee ;)
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:10 schreef PirE het volgende:
Esamir is weer helemaal NC-blauw _O- _O-
Alweer? :D
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:07:56 #277
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_117690202
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Heb hem je toegestuurd, veel plezier ermee ;)

[..]

Alweer? :D
Thanks, ^O^

Alleen m'n Windows laat het niet toe om de client te downloaden omdat het een .exe bestand is... oplossing iemand?
pi_117697836
:s) heeft er iemand toevallig nog een key over ?? :s)
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:14:08 #279
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_117708324
Fucking servers zitten weer eens vol.
Ik zou haast zeggen dat ze het expres doen.
^inteel²
&nbsp
pi_117709799
Hm wel tof. Zat alleen in een gebouw te spawnen terwijl iedereen op dat spawnpunt zat te campen. Beetje jammer. :')
pi_117819633
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:07 schreef JediSimons het volgende:

[..]

Thanks, ^O^

Alleen m'n Windows laat het niet toe om de client te downloaden omdat het een .exe bestand is... oplossing iemand?
nieuwe windows :S?
of download chrome of firefox. Of log in als admin.

Ik heb sinds vandaag een key :) zat al een tijdje te wachten erop :D
pi_117819814
heb sinds vannacht een key gekregen, maar heb niet echt tijd voor om te spelen

dus wil mn key wel weggeven!

k zal even kijken hoe en wat, ik eerst mijn account gegevens kan wijzigen

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef TYNOz het volgende:
wilde jij nog een key?

dan moet je het even zeggen dan PM ik je de gegevens van mijn account.
je moet alleen wel 'mijn' account naam houden, maar die is voor niemand zichtbaar, en je screenname // email // pas kan je gewoon veranderen!

[ Bericht 69% gewijzigd door Silverdigger2 op 10-10-2012 17:15:19 ]
pi_117904113
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef TYNOz het volgende:
Als je hem nog wil, stuur maar een PM/DM wat het ook is hier.

Ik heb er namelijk 5. :7 :@
pi_117904179
haha bedankt jongens, heb er al 1 gehad !
pi_117904484
Dat is leuk.
Vind je het een leuke game of valt het toch tegen?

Ik kwam trouwens aan 5 beta keys doordat ik er eerst 3 kreeg achter elkaar omdat de Twitter DM's nogal achterliepen en ik maar bleef tweeten.
Ineens kijk in mijn DM Box, zie ik er 3.
Toen nog 1 bijgevraagd voor een vriend van mij.

Dus ik had er 4.

Krijg ik een email dat er een nieuw continent is met een extra beta key :D
Heb er dus nog 1 over...
pi_117933443
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:43 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Dat is leuk.
Vind je het een leuke game of valt het toch tegen?

Ik kwam trouwens aan 5 beta keys doordat ik er eerst 3 kreeg achter elkaar omdat de Twitter DM's nogal achterliepen en ik maar bleef tweeten.
Ineens kijk in mijn DM Box, zie ik er 3.
Toen nog 1 bijgevraagd voor een vriend van mij.

Dus ik had er 4.

Krijg ik een email dat er een nieuw continent is met een extra beta key :D
Heb er dus nog 1 over...
Mocht je hem nog hebben, ik zou hem graag willen :P
pi_117933521
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:09 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mocht je hem nog hebben, ik zou hem graag willen :P
Ik stuur wel even een DM met de key.
pi_117935014
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef GeenInspiratie. het volgende:

[..]

Ik stuur wel even een DM met de key.
O+ Nu nog even flink wat downloaden zie ik.

Spelen jullie hier nog op een bepaalde server of is het allemaal verspreid?
pi_117935729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

O+ Nu nog even flink wat downloaden zie ik.

Spelen jullie hier nog op een bepaalde server of is het allemaal verspreid?
Correct.
En geen idee. Ik speel altijd op Lysythea ofzo iets

[ Bericht 2% gewijzigd door GeenInspiratie. op 13-10-2012 19:43:03 ]
pi_117935962
Pfffffffff!!!!!
Ik heb er weer 1 bijgekregen!

Is er iemand geinteresseerd voor een beta key?

Heb er in totaal gewoon 6 :D Nog 1 over...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:56:24 #291
Rawr
pi_117936389
De servers zijn volgens mij weer overhoop gegooid, ik zat vorige week nog op US East Themisto :P
pi_117938679
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De servers zijn volgens mij weer overhoop gegooid, ik zat vorige week nog op US East Themisto :P
Correct.
pi_117953083
Gister paar uur goed vermaakt met dit spel, en kijk vanochtend in mn mailbox en er zit een beta key in 8)7
Dus mocht er iemand interesse hebben, heb er 1 extra.
pi_117953193
Ben de constante 8gb updates beetje beu. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:30:41 #295
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_117953735
Update van gister was maar 2,5 gig hoor.
Je loopt gewoon achter en een behoorlijke poos ook zo te zien.

Sloompie.
^inteel²
&nbsp
pi_117959361
Iemand nog een key over ? *;

Timwonnacott ^O^

[ Bericht 37% gewijzigd door Kw4Kje op 15-10-2012 01:01:26 ]
pi_118035956
Game krijgt donderdag een releasedate op SOE live! Inclusief een sneak peak van een nieuw continent (game krijgt 3 continenten bij launch) en meer info over wat ze na de release willen gaan maken.
pi_118125426
Nieuwe Patch update. Nu krijg je certs elke 250 xp in plaats van elke 1000 xp, ook zijn wapen unlocks voor voertuigen nu verkrijgbaar via certs. Veel lekkerder naar mijn mening, zat mij kapot te farmen voor die Aurexium.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:29:19 #299
256666 leeell
I know you're lonely
pi_118125799
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Nieuwe Patch update. Nu krijg je certs elke 250 xp in plaats van elke 1000 xp, ook zijn wapen unlocks voor voertuigen nu verkrijgbaar via certs. Veel lekkerder naar mijn mening, zat mij kapot te farmen voor die Aurexium.
hoe speel jij meestal ?

als sniper heb ik nog weinig nut gezien, tis vooral veel cappen en rennen

stap meestal als assault gewoon in een vliegtuig en val een basis aan, maar het gaat nogal traagjes
pi_118125950
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef leeell het volgende:

[..]

hoe speel jij meestal ?

als sniper heb ik nog weinig nut gezien, tis vooral veel cappen en rennen

stap meestal als assault gewoon in een vliegtuig en val een basis aan, maar het gaat nogal traagjes
Meestal als Light Infantry en dan flanken / cappen. Veel gebruik maken van hoogtes door uit het gebouw bijv. te lopen en dan naar de 2e verdieping vliegen, health ding gebruiken en dan weer te knallen. Meestal heb ik 5/6 kills daardoor.

Zit nu ook een beetje met Medic te kloten, wapen daarvan vind ik lekkerder dan van de Engineer / Light Assault. Misschien dat ik ook de shotgun ga halen voor de Light Assault aangezien ik toch meestal binnen bezig ben.

Heavy gebruik ik wanneer ik verdedig en grotere ruimtes of wanneer er voertuigen zijn.

Engineer gebruik ik nauwelijks tenzij ik zelf in een voertuig ga zodat ik mijzelf kan repairen.

Sniper gebruik ik nauwelijks, enkele keren geprobeerd om te kijken hoe het voelt. Kwam er wel onlangs achter dat als je shift ingedrukt houdt je je adem kan inhouden :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:36:16 #301
256666 leeell
I know you're lonely
pi_118126049
dan maar even light class samenstellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')