beta key was toch voor volgend weekend ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Net kunnen spelen op de US server, tering wat een lagook trekt mijn laptop 'm niet helemaal
In ieder geval niet op medium, maar op low gezet maar met al die lag is het gewoon kut spelen. Maar even snel mijn PC bestellen
Ja ik dacht 'laat ik het eens proberen' en het werkte gewoonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:44 schreef leeell het volgende:
[..]
beta key was toch voor volgend weekend ?
hehe tofquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik dacht 'laat ik het eens proberen' en het werkte gewoonMisschien een bug maar toch.
Morgen probeer ik het ook maar weer eens. Heb nu met alles schokken dus ligt denk ik niet aan het spel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:45 schreef leeell het volgende:
[..]
hehe tof
morgen maar proberen dan
oververhit prrquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Morgen probeer ik het ook maar weer eens. Heb nu met alles schokken dus ligt denk ik niet aan het spel.
Zou best kunnen, met een laptop gamen hehquote:
dood spawnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:39 schreef leeell het volgende:
maar vergis je niet, het is ècht nog een beta-beta geen bijna-klaar-beta
in 45 minuten speeltijd iets van 15 bugs al
door de map heen vallenquote:
quote:
Geen last van gehad.quote:
Servers zijn down. Of ze hebben alle mensen die via nvidia een let hebben gekregen gelocktquote:
Wel TR gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik denk dat ik dit spel wel ga uitproberen.. wel lang geleden dat ik een FPS aangeraakt heb.
Terren Republicquote:
Gaan wij dan samen andere mensen neerknallen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Terren Republic
Ze zijn het best omdat zij het meest dakka hebben en RED IS DA FASTEST
Zeker wetenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Gaan wij dan samen andere mensen neerknallen?
Mag ik ook meedoenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Gaan wij dan samen andere mensen neerknallen?
Je kunt alleen op deze dagen spelen:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Servers zijn down. Of ze hebben alle mensen die via nvidia een let hebben gekregen gelockt
jammer, ik kom niet buitenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:04 schreef got.rice het volgende:
Gister zag ik dus een stel gasten door Den Haag lopen waarvan 2 met een Planetside 2 shirt, iemand van hier toevallig?
Je kan op beide rekenen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb de key binnendat wordt eem lagg'n (lachen, niet laggen)
Helaas heb ik ook nog geen key!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef drumstickNL het volgende:
Bohh; geen key gekregen tot nu toe.
ik vind het wel beter werken dan andere spellen, waarschijnlijk omdat de map groter isquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:13 schreef Pixell het volgende:
Vliegen is niet echt mijn ding, nooit geweest
Meesterrasquote:
Leuk, af en toe buggy. Heb het nog niet echt veel gespeeld.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Wat zijn de ervaringen tot nu toe?
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 03:35 schreef Doler12 het volgende:
Beta key, go go go! Al ben ik bang dat de keys allemaal al genomen zijn als Fokkers wakker worden!![]()
http://www.alienwarearena(...)2-beta-key-giveaway/
Ik heb zoiets: https://www.3vcard.nl/quote:
Kan je niet gebruiken voor de alpha squad, alleen CC.quote:
heb ik nietquote:
Ik zal een kijkje nemen, thanks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:28 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik heb zoiets: https://www.3vcard.nl/
Is een pre-paid CC waar je via iDeal geld op kan zetten. Er komen helaas wel 2 euro extra kosten bij als je er geld op zet, maar het is beter dan niks
Was ook te verwachten want het ziet er het stoerst uit dus alle kinders en cod spelers zullen daar voor kiezen. Je ziet ze ook nooit georganiseerd. Scythe waar ik mee speel zit ik regelmatige in een fanatiek point capture groepje zonder lang er naar te hoeven zoeken. Of je begint solo en voor ke het weet heb je 5 man naast je die je gaan helpenquote:Op zondag 9 september 2012 16:18 schreef Donjes het volgende:
TR is wel erg slecht hoor, ze hebben altijd de weinigste bases en toch zijn ze meestal in de meerderheid kwa populatie
Vet cool niggaquote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef Convict het volgende:
[..]
Was ook te verwachten want het ziet er het stoerst uit dus alle kinders en cod spelers zullen daar voor kiezen. Je ziet ze ook nooit georganiseerd. Scythe waar ik mee speel zit ik regelmatige in een fanatiek point capture groepje zonder lang er naar te hoeven zoeken. Of je begint solo en voor ke het weet heb je 5 man naast je die je gaan helpen
Geld teveelquote:Op dinsdag 11 september 2012 04:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Alpha Squad gekocht omdat geld te veel en niet kunnen slapen.
Wat is je naam chocojezus? Kunnen we samen spielenquote:Op dinsdag 11 september 2012 04:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Alpha Squad gekocht omdat geld te veel en niet kunnen slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Instaleren gaat snel. Ik had er vanacht geen zin meer in, dus ik zet 'm net aan met de gedachten dat ik hem tijdens het eten laat instaleren, maar mijn eten is ondertussen nog niet klaar en het instaleren wel.I see you on the battlefield nigguh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:08 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Zou een naam als ChocolateJesus in game mogen of gaan ze dan zeuren dat het op de een of andere manier kwetsend is?
van de buren:quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:23 schreef leeell het volgende:
wat een negerzooi dat paypal niet kan
Gewoon even je plek vinden mayun. Heb soms ook dat ik een paar keer achter elkaar sterf maar daarna telkens killstreaks van 4-7 heb.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:
2 kills en 30 keer dood gegaan. Ik ben zo slecht
Ik let niet echt op k/d ratio. Op sommige momenten pak je vrij snel 5 kills achter elkaar, maar 5 deaths komt ook voor als je een base gaat defenden tegen een overmacht van tanks/liberators.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik merk wel dat alle jaren BF en CoD spelen wel helpen, kan vrij makkelijk toch multikills schrapen. Al heb ik ook vaak genoeg dat ik spawn en gelijk overhoop geschoten word. Verder kan ik het alleen maar aanraden om bij een outfit te gaan. Teamplay maakt dit spel.
tr meesterras heh broederquote:Op maandag 24 september 2012 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik mag de beta spelen, heb net een mail gekregen
Ik ga VS spelen, wttog.quote:
kkcasualquote:
Nee dan TR, lekker de casual-looking soldat uithangenquote:
ein Reich ein volk manquote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee dan TR, lekker de casual-looking soldat uithangen
VS, technology is everything
Kearl de dikke nazi uithangenquote:Op maandag 24 september 2012 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ein Reich ein volk man
Zelfs net technologie kan je niet ook tegen onze marcherende laars
de duitsers hadden wel de beste technologiequote:Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kearl de dikke nazi uithangenJe weet hoe WWII is afgelopen he?
Je bekijkt het maar mooi. Ik zie je wel op het slagveld door m'n scope. Dan zal ik beslissen of ik de trekker overhaal of niet.quote:Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
de duitsers hadden wel de beste technologiekom terug broeder en vraag vergiffenis voordat ik jou vergeef ook het slagveld
sluipschutter zijnquote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bekijkt het maar mooi. Ik zie je wel op het slagveld door m'n scope. Dan zal ik beslissen of ik de trekker overhaal of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |