Daar zit de guild die ik heb gejoined.quote:
Probleempjes van de laaste beta, maak je niet dik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef BObNL het volgende:
Nog ff een vraagje ziet het er bij jullie ook niet uit? Textures zijn echt slecht en staan op high. Echt lekker loopt die ook niet...
Bij mij loopt hij heel goed. En textures zijn op dit moment een laag prioriteit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef BObNL het volgende:
Nog ff een vraagje ziet het er bij jullie ook niet uit? Textures zijn echt slecht en staan op high. Echt lekker loopt die ook niet...
Geen idee, ik sjouw wat rond, slacht volk af (heb zelfs een carmageddon gedaan: denderde met een magrider over 6 NC-lui heenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe zorg je er nou voor dat je snel Auraxium krijgt? Gaat echt tergend langzaam
Dat zijn die resources voor tanks etc. die krijg je zo, dat is geen probleemquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, ik sjouw wat rond, slacht volk af (heb zelfs een carmageddon gedaan: denderde met een magrider over 6 NC-lui heen) en spawn dus af en toe tank, veel meer doe ik niet.
Gisteravond was wel bazig, we vlogen met een squad rond in een zo'n flying fortress geval, ik was de tailgunner en schoot 2 terrans uit de lucht. Ik MOEST even alttabben en Iron Maiden - Tailgunner opzetten
Veel van de major bases (Zurvan, Peris, Allatum etc.) controlerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:57 schreef 2Happy4U het volgende:
meer locaties cappenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Kan het kloppen dat je alleen die resources krijgt wanneer je online bent?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:28 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Veel van de major bases (Zurvan, Peris, Allatum etc.) controleren.
Ik had 'm op mijn SSD gezet, moest iets anders verwijderen om ruimte te makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
8 gig update??ik blijf niet bezig
Vreemd, ik hoefde niks te downloaden gisteren. Volgens twitter komt er vandaag (late thursday) een grote update met daarin een nieuw continent (Esamir, snow) een boel veranderingen. Ook maar 2 servers (1 EU, 1 US) om de loads te testen. 8 Gig, dat is al 2 uur downloaden via mijn trage DSL-verbinding (nee ik kan niks beters krijgen hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
8 gig update??ik blijf niet bezig
Alleen voor de NCquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Alleen voor de NC.
[ afbeelding ]
Er staan gewoon 100 man bij de TR & Vanu warpgate en die halen alles neer wat ook maar net buiten de warpgate komt![]()
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef PirE het volgende:
Servers gaan down omdat de NC heel Esamir hebben en de VS hebben bijna complete controle over Indar en de TR CoD-kiddies zitten te huilen bij hun warpgates.
Ik heb interesse!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:06 schreef bjorntju het volgende:
Ik heb een key gekregen, wie hem wilt hebben moet het hieronder even posten (geen PM aub)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |