Thanks,quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Heb hem je toegestuurd, veel plezier ermee
[..]
Alweer?
nieuwe windows :S?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:07 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Thanks,![]()
Alleen m'n Windows laat het niet toe om de client te downloaden omdat het een .exe bestand is... oplossing iemand?
wilde jij nog een key?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef TYNOz het volgende:
heeft er iemand toevallig nog een key over ??
Als je hem nog wil, stuur maar een PM/DM wat het ook is hier.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef TYNOz het volgende:
heeft er iemand toevallig nog een key over ??
Mocht je hem nog hebben, ik zou hem graag willenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:43 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Dat is leuk.
Vind je het een leuke game of valt het toch tegen?
Ik kwam trouwens aan 5 beta keys doordat ik er eerst 3 kreeg achter elkaar omdat de Twitter DM's nogal achterliepen en ik maar bleef tweeten.
Ineens kijk in mijn DM Box, zie ik er 3.
Toen nog 1 bijgevraagd voor een vriend van mij.
Dus ik had er 4.
Krijg ik een email dat er een nieuw continent is met een extra beta key
Heb er dus nog 1 over...
Ik stuur wel even een DM met de key.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mocht je hem nog hebben, ik zou hem graag willen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik stuur wel even een DM met de key.
Correct.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Nu nog even flink wat downloaden zie ik.
Spelen jullie hier nog op een bepaalde server of is het allemaal verspreid?
Correct.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De servers zijn volgens mij weer overhoop gegooid, ik zat vorige week nog op US East Themisto
hoe speel jij meestal ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Nieuwe Patch update. Nu krijg je certs elke 250 xp in plaats van elke 1000 xp, ook zijn wapen unlocks voor voertuigen nu verkrijgbaar via certs. Veel lekkerder naar mijn mening, zat mij kapot te farmen voor die Aurexium.
Meestal als Light Infantry en dan flanken / cappen. Veel gebruik maken van hoogtes door uit het gebouw bijv. te lopen en dan naar de 2e verdieping vliegen, health ding gebruiken en dan weer te knallen. Meestal heb ik 5/6 kills daardoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe speel jij meestal ?
als sniper heb ik nog weinig nut gezien, tis vooral veel cappen en rennen
stap meestal als assault gewoon in een vliegtuig en val een basis aan, maar het gaat nogal traagjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |