Nice!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
https://twitter.com/j_smedley/status/226341652829175808
Hell yeah, servers komen in Amsterdam te staan
En zo is het!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:35 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ik sterf liever als een smurf dan een elmo of een barney
See you on the battlefield heretic.quote:
GA STREAMENquote:
quote:THIS ACCOUNT IS ALREADY SIGNED-UP FOR BETA!My Account Balance:
0
No need to sign up again, we've got your info!
We're excited too! Just keep checking for updates at the e-mail address you provided us during registration and we'll let you know just as soon as you're accepted into Beta.
aaaahhh bitch!! Ik zit hem hier nog steeds te wachten!quote:
Dit hoor ik graag! Ik was een beetje bang dat het allemaal tegen zou vallen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:28 schreef Suncatcher het volgende:
Manoman, wat ziet het in-game er toch geweldig uit. Net zoals planetside 1 toendertijd
Ik heb een key gekregen nadat ze 'First 100 people who retweet' actie dedenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:02 schreef got.rice het volgende:
[..]
aaaahhh bitch!! Ik zit hem hier nog steeds te wachten!![]()
[..]
Dit hoor ik graag! Ik was een beetje bang dat het allemaal tegen zou vallen.
Nicequote:
Is die beta ook voor EU?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:07 schreef got.rice het volgende:
Voorlopig geen invites meer voor de tech test: https://twitter.com/j_smedley/status/226535306604732416
Op naar de beta!
Aparte servers maar zover ik weet beginnen ze zo goed als tegelijk, misschien een dag verschil vanwege tijdsverschil.quote:
Dus kom ik sowieso in als ik een beta key heb?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aparte servers maar zover ik weet beginnen ze zo goed als tegelijk, misschien een dag verschil vanwege tijdsverschil.
Ja, niet gelijk. Komt in waves, eerst Planetside 1 spelers, dan mensen die een key hebben via sociale media oid. dan mensen die zich hebben ingeschreven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:02 schreef Donjes het volgende:
[..]
Dus kom ik sowieso in als ik een beta key heb?
VOIP, van wat ik heb gehoord is het erg goede kwaliteit, zelfde als Skype.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:19 schreef Donjes het volgende:
Is dat niet een beetje chaotisch als 1000 mensen van jou team door de mic praten of hebben ze servers voor je squad
Per squad ja.quote:
last-minute betakey regelen danquote:
Dacht dat ze stopte met het weggeven ervan.quote:
ga naar twitter luie kutjen, volg ps2, wacht totdat zij zeggen 'eerste 100 retweeters krijgen een key'quote:
Aber, ik heb heul geen twitter en ga mijn karkas nu ten rusten leggen opdat ik mijn hersenen rust kan geven en mijn metabolisme kan doen toenemen voor een tijd van zo'n 9 uur en 15 minutenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga naar twitter luie kutjen, volg ps2, wacht totdat zij zeggen 'eerste 100 retweeters krijgen een key'
????
PROFIJT
Ik had 't ook niet, even aangemaakt, in 2 dagen tijd stuk of 5-6 posts gemaakt op hun Twitter en een key gekregen. Probeer wel even wat te regelen, stuur je wel PM als 't lukt gr gr gr xoxoxoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aber, ik heb heul geen twitter en ga mijn karkas nu ten rusten leggen opdat ik mijn hersenen rust kan geven en mijn metabolisme kan doen toenemen voor een tijd van zo'n 9 uur en 15 minuten
Nee, dat was toen de game nog PlanetSide Next heette, toen werd de game nog op de oude engine van PS1 gebouwd, in februari/maart 2011 hadden ze besloten om de game totaal van de grond af te bouwen op de nieuwe engine van SOE (ForgeLight)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
And we haven't announced a release date for it but you can expect it... We're looking at late first-quarter, early second-quarter [2011]."
Gaat lekker zeker die ontwikkeling
Ahh oke thanks!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:16 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Nee, dat was toen de game nog PlanetSide Next heette, toen werd de game nog op de oude engine van PS1 gebouwd, in februari/maart 2011 hadden ze besloten om de game totaal van de grond af te bouwen op de nieuwe engine van SOE (ForgeLight)
Spel is nu al in de tech test, beta start misschien volgende week, en de game staat nog voor een release dit jaar. De tech test speelt erg goed() dus ik heb er wel vertrouwen in.
Dit dus.quote:
Ik pleasequote:
Ach deze NC fag mag nu wel spelen dusssquote:
Eerst besloten beta later pas open beta, weet niet wanneer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
Kan ik me nog ergens inschrijven voor de beta, of wordt ie open?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
De VS MAX is een wandelende krab
En veel plezier met furries en broniesIk zie de link tussen tech en furries/bronies nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Veel groepen furries/bronies gaan VSquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen tech en furries/bronies niet
Ricko heeft mij nog steeds niet bedankt de flikkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef Pixell het volgende:
leeell provide wel in deze beta key business![]()
![]()
Ik kan niet wachten om met jullie die ook een key hebben te knallen volgende week!
Echte skkls die een 1984-wereld willen hebben gaan TR. Lekker alles onder controle hebben, tot de dagelijkse sleur toe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel groepen furries/bronies gaan VS14-jarige gaan NC omdat 'rebullssss fuk da polis'
Echte mannen gaan TR 8)
Jullie xenos verkopen jullie menselijkheid voor technologiequote:Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echte skkls die een 1984-wereld willen hebben gaan TR. Lekker alles onder controle hebben, tot de dagelijkse sleur toe.
Niks mis mee om een cyberfuck te zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jullie xenos verkopen jullie menselijkheid voor technologieEn om maar niet te praten over de fascisten die hun macht willen geven aan bedrijven.
Wij zijn er voor vrijheid, de mens en zijn leven. Wij hebben jarenlang voor vrede en orde gezorgd en jullie willen dat omgooien. Uitschot
Al die technologie, al die 'superioriteit' en nog val je onder de macht van de Terran Republic, geef toe, jullie zijn niets. Xeno uitschot.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis mee om een cyberfuck te zijnBeetje het idee van de Titans uit de Butlerse Jihad-reeks van Herbert: cyberlichaam met menselijke hersenen.
Maximum pwnage
Dictators komen nogal eens ten val.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al die technologie, al die 'superioriteit' en nog val je onder de macht van de Terran Republic, geef toe, jullie zijn niets. Xeno uitschot.
Wij? Dictators? Wij zijn niet de zogeheten 'vrijheidsstrijders'quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dictators komen nogal eens ten val.
Bitchnigger, ik zit je maar te fuckenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij? Dictators? Wij zijn niet de zogeheten 'vrijheidsstrijders'Iedereen hier heeft macht, power through unity.
Mooi zo, anders zouden en er wat incidenten op het slagveld gebeuren mijn heer. 8)quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bitchnigger, ik zit je maar te fucken
TR meesterras!
Gelukkig heeft de TR genoeg minutie om dat tegen te werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik noem jou voortaan Bitchnigger.
Munitie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de TR genoeg minutie om dat tegen te werken.
neger ik ben.net wakkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
bjorntju dacht ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef VulpX het volgende:
Maarreh, even alle gekheid op een stokje, wie zitten er nog meer in de beta van deze week?
Ik heb een priority key, dus ik hoop het welquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef VulpX het volgende:
Maarreh, even alle gekheid op een stokje, wie zitten er nog meer in de beta van deze week?
Heb je nog geen bericht gehad dan? Ik zit er al sinds zaterdag in...quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb een priority key, dus ik hoop het wel
Even een beetje showen bij de SCquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Hij bedoelt hier
[MW2 SC #391] Sproetcursusje "Happen en sarcasme" voor Nickolous?
zelfs ik met mn social media key nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef VulpX het volgende:
Mag ik je specs weten als ik vragen mag?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik met mijn social media key dan weer wel.
Het gaat gewoon random.
Ik zit er volgens mij ook in vanwege de technical test die zaterdag plaatsvond en deze week.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef got.rice het volgende:
[..]
Mag ik je specs weten als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |