Nice!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
https://twitter.com/j_smedley/status/226341652829175808
Hell yeah, servers komen in Amsterdam te staan
En zo is het!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:35 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ik sterf liever als een smurf dan een elmo of een barney
See you on the battlefield heretic.quote:
GA STREAMENquote:
quote:THIS ACCOUNT IS ALREADY SIGNED-UP FOR BETA!My Account Balance:
0
No need to sign up again, we've got your info!
We're excited too! Just keep checking for updates at the e-mail address you provided us during registration and we'll let you know just as soon as you're accepted into Beta.
aaaahhh bitch!! Ik zit hem hier nog steeds te wachten!quote:
Dit hoor ik graag! Ik was een beetje bang dat het allemaal tegen zou vallen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:28 schreef Suncatcher het volgende:
Manoman, wat ziet het in-game er toch geweldig uit. Net zoals planetside 1 toendertijd
Ik heb een key gekregen nadat ze 'First 100 people who retweet' actie dedenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:02 schreef got.rice het volgende:
[..]
aaaahhh bitch!! Ik zit hem hier nog steeds te wachten!![]()
[..]
Dit hoor ik graag! Ik was een beetje bang dat het allemaal tegen zou vallen.
Nicequote:
Is die beta ook voor EU?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:07 schreef got.rice het volgende:
Voorlopig geen invites meer voor de tech test: https://twitter.com/j_smedley/status/226535306604732416
Op naar de beta!
Aparte servers maar zover ik weet beginnen ze zo goed als tegelijk, misschien een dag verschil vanwege tijdsverschil.quote:
Dus kom ik sowieso in als ik een beta key heb?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aparte servers maar zover ik weet beginnen ze zo goed als tegelijk, misschien een dag verschil vanwege tijdsverschil.
Ja, niet gelijk. Komt in waves, eerst Planetside 1 spelers, dan mensen die een key hebben via sociale media oid. dan mensen die zich hebben ingeschreven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:02 schreef Donjes het volgende:
[..]
Dus kom ik sowieso in als ik een beta key heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |