quote:Op maandag 23 juli 2012 19:19 schreef Donjes het volgende:
Is dat niet een beetje chaotisch als 1000 mensen van jou team door de mic praten of hebben ze servers voor je squad
Per squad ja.quote:
last-minute betakey regelen danquote:
Dacht dat ze stopte met het weggeven ervan.quote:
ga naar twitter luie kutjen, volg ps2, wacht totdat zij zeggen 'eerste 100 retweeters krijgen een key'quote:
Aber, ik heb heul geen twitter en ga mijn karkas nu ten rusten leggen opdat ik mijn hersenen rust kan geven en mijn metabolisme kan doen toenemen voor een tijd van zo'n 9 uur en 15 minutenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga naar twitter luie kutjen, volg ps2, wacht totdat zij zeggen 'eerste 100 retweeters krijgen een key'
????
PROFIJT
Ik had 't ook niet, even aangemaakt, in 2 dagen tijd stuk of 5-6 posts gemaakt op hun Twitter en een key gekregen. Probeer wel even wat te regelen, stuur je wel PM als 't lukt gr gr gr xoxoxoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aber, ik heb heul geen twitter en ga mijn karkas nu ten rusten leggen opdat ik mijn hersenen rust kan geven en mijn metabolisme kan doen toenemen voor een tijd van zo'n 9 uur en 15 minuten
Nee, dat was toen de game nog PlanetSide Next heette, toen werd de game nog op de oude engine van PS1 gebouwd, in februari/maart 2011 hadden ze besloten om de game totaal van de grond af te bouwen op de nieuwe engine van SOE (ForgeLight)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
And we haven't announced a release date for it but you can expect it... We're looking at late first-quarter, early second-quarter [2011]."
Gaat lekker zeker die ontwikkeling
Ahh oke thanks!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:16 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Nee, dat was toen de game nog PlanetSide Next heette, toen werd de game nog op de oude engine van PS1 gebouwd, in februari/maart 2011 hadden ze besloten om de game totaal van de grond af te bouwen op de nieuwe engine van SOE (ForgeLight)
Spel is nu al in de tech test, beta start misschien volgende week, en de game staat nog voor een release dit jaar. De tech test speelt erg goed() dus ik heb er wel vertrouwen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |