Al die technologie, al die 'superioriteit' en nog val je onder de macht van de Terran Republic, geef toe, jullie zijn niets. Xeno uitschot.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis mee om een cyberfuck te zijnBeetje het idee van de Titans uit de Butlerse Jihad-reeks van Herbert: cyberlichaam met menselijke hersenen.
Maximum pwnage
Dictators komen nogal eens ten val.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al die technologie, al die 'superioriteit' en nog val je onder de macht van de Terran Republic, geef toe, jullie zijn niets. Xeno uitschot.
Wij? Dictators? Wij zijn niet de zogeheten 'vrijheidsstrijders'quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dictators komen nogal eens ten val.
Bitchnigger, ik zit je maar te fuckenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij? Dictators? Wij zijn niet de zogeheten 'vrijheidsstrijders'Iedereen hier heeft macht, power through unity.
Mooi zo, anders zouden en er wat incidenten op het slagveld gebeuren mijn heer. 8)quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bitchnigger, ik zit je maar te fucken
TR meesterras!
Gelukkig heeft de TR genoeg minutie om dat tegen te werken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik noem jou voortaan Bitchnigger.
Munitie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de TR genoeg minutie om dat tegen te werken.
neger ik ben.net wakkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
bjorntju dacht ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef VulpX het volgende:
Maarreh, even alle gekheid op een stokje, wie zitten er nog meer in de beta van deze week?
Ik heb een priority key, dus ik hoop het welquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef VulpX het volgende:
Maarreh, even alle gekheid op een stokje, wie zitten er nog meer in de beta van deze week?
Heb je nog geen bericht gehad dan? Ik zit er al sinds zaterdag in...quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb een priority key, dus ik hoop het wel
Even een beetje showen bij de SCquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Hij bedoelt hier
[MW2 SC #391] Sproetcursusje "Happen en sarcasme" voor Nickolous?
zelfs ik met mn social media key nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef VulpX het volgende:
Mag ik je specs weten als ik vragen mag?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik met mijn social media key dan weer wel.
Het gaat gewoon random.
Ik zit er volgens mij ook in vanwege de technical test die zaterdag plaatsvond en deze week.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef got.rice het volgende:
[..]
Mag ik je specs weten als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |